Vergeet ook niet om Soria te droppen, die krijgt binnenkort Tommy John Surgery.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:01 schreef Reanimation het volgende:
Iemand die Closers wil? LOL autodraft niet helemaal goed ingesteld :p
Ik hoop daar als 'rookie' in deze league natuurlijk een stokje voor te kunnen steken. Lawrie's potentie staat buiten kijf, maar ik ben benieuwd of hij het dit jaar over een heel seizoen al helemaal waar kan maken.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:37 schreef The_Playmaker het volgende:
Deze jongen moet mij helpen de league voor de derde keer op rij te winnen!![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad.. Thanksquote:Op maandag 26 maart 2012 08:10 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Vergeet ook niet om Soria te droppen, die krijgt binnenkort Tommy John Surgery.
Ik heb elk jaar één mancrush die ik gewoon moet draften. Het is altijd een speler met weinig MLB ervaring. En tot nu toe loonde het altijd:quote:Op maandag 26 maart 2012 11:54 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Ik hoop daar als 'rookie' in deze league natuurlijk een stokje voor te kunnen steken. Lawrie's potentie staat buiten kijf, maar ik ben benieuwd of hij het dit jaar over een heel seizoen al helemaal waar kan maken.
Dat was ik! Geen probleem, ik dacht.. wellicht heeft Maarten interesse in Trumbo omdat die voor Anaheim speeltquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:11 schreef maartena het volgende:
Ik vergat even wie mij een trade offerde..... maar ik heb em geweigerd. Ik vertrouw niet op Mark Trumbo dit jaar, nu hij door Pujols van 1st base is gestoten, dus ik zou met hem een gok nemen..... Ik heb liever iemand anders.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:21 schreef Chase_Utley het volgende:
McCutchen had ik ook wel graag gekregen via trade.
Daar lever ik m'n OF voor in. Dat is dan de keerzijde.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:52 schreef Chase_Utley het volgende:
Damn, ik dacht dat mijn rotation lekker was maar die van popolon is
die zijn later vast nog wel ergens op te pikken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:02 schreef popolon het volgende:
[..]
Daar lever ik m'n OF voor in. Dat is dan de keerzijde.
Ik vond het bij dit format vrij lastig om te bepalen wat een goede balans zou zijn tussen starters, relievers en closers. Ik heb voor dit moment 4-2-2 aangehouden. Ik zie dat de meer ervaren spelers iets hoger in de starters zitten, ik neem aan een bewuste keuze?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:52 schreef Chase_Utley het volgende:
Damn, ik dacht dat mijn rotation lekker was maar die van popolon is
Ik heb geen relievers qua holds. Dat heb ik 2 jaar geleden ook niet gedaan. Holds is qua saves makkelijker in te halen. Niet alleen de setup guy krijgt de hold maar ook iemand die één out krijgt of de 7de inning pitch.quote:Op donderdag 29 maart 2012 07:54 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Ik vond het bij dit format vrij lastig om te bepalen wat een goede balans zou zijn tussen starters, relievers en closers. Ik heb voor dit moment 4-2-2 aangehouden. Ik zie dat de meer ervaren spelers iets hoger in de starters zitten, ik neem aan een bewuste keuze?
Aceves word ook genoemd. In Tampa worden zelfs 3/4 namen genoemd. Het is afwachten wie gaat closen en hoe lang dat goed gaat.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:22 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik heb Melancon al van de FA list gekozen, die gaat nu voor BoSox closen als t goed is.
Maar goed, dit telt toch ook voor SP's?
Dat klopt. Maar vergeet niet dat saves véél moeilijker is in te halen dan holds. Dat is elk jaar zo. Ik maakte 2 jaar geleden 4 punten goed in de laatste week qua Holds. Je zult dus wel een vervanger moeten vinden die closed, anders loopt je achterstand in saves snel op.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:46 schreef Chase_Utley het volgende:
Mwa, nu Holds ook een categorie is verandert het wel een beetje. Want zelfs als ze niet de closer worden kunnen ze nog waardevol zijn. Daarom heb ik Ogando nog bijvoorbeeld. Die kan SP, middle reliever, set up Guy en closer worden in een seizoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |