Dan zou je misschien beter het aantal strikeouts kunnen nemen. Spelers die veel honken stelen, hebben per definitie vaak ook een hoger aantal keren dat het niet lukt. Dan heffen die twee categoriën elkaar op.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:44 schreef YellowBlacks het volgende:
On-base Percentage (OBP) weg en dan Caught Stealing (CS) erin. Losses (L) zie ik meer als een negatieve stat voor pitchers. Hetzelfde zou gelden voor Caught Stealing (CS) voor de batters.
Fine with mequote:Op woensdag 7 maart 2012 14:37 schreef popolon het volgende:
Nou zo dan maar? Ik vind het best een aardig stat rijtje zo.
Batters Stat Categories:
Runs (R), Home Runs (HR), Runs Batted In (RBI), Stolen Bases (SB), Total Bases (TB), Batting Average (AVG), On-base Percentage (OBP)
Pitchers Stat Categories:
Wins (W), Losses (L), Saves (SV), Strikeouts (K), Holds (HLD), Earned Run Average (ERA), (Walks + Hits)/ Innings Pitched (WHIP)
Draft is zondag 25 Maart 20.00 uur NL tijd.
Ik wil Losses er juist uit hebben. Door Losses worden batters alleen nog maar belangrijker. Daarom zocht ik naar een stat die nadeling is voor batters. Strike Outs is misschien dan wel een optie. Of errors, zodat fielding ook aanbod komt. Ik zoek meer balans tussen batters en pitchers.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:27 schreef Version2 het volgende:
Caught stealing is net zo'n debiele fantasy categorie als errors, hit by pitches en intentional walks. Wil je die er ook nog bij?
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:48 schreef The_Playmaker het volgende:
Vervang Losses gewoon door Quality Starts. Dan hoeft een team niet benadeeld te worden als één van je pitchers fantastisch pitcht en de loss krijgt omdat zijn offense er niks van bakt. Dat is idd vrij krom. En een quality start betekent ook niet automatisch een win voor je pitcher dus het is een categorie op zich.
Ik kan er al nachten niet van slapenquote:
Hoe meer teams, hoe agressiever je moet draften. Je kunt er niet op rekenen dat je een bepaalde speler wel later kunt draften.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:53 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Ik kan er al nachten niet van slapen![]()
Heb tot nu toe nog niet geoefend met een 12- of 13- team league. Enige drafts die ik heb gedaan zijn enkele auction drafts via ESPN, maar dat is toch weer een hele andere manier van draften.
Maar ik heb er zin in!
Ik ben er ook klaar voor!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |