't Vergt wat discipline hoor: Elke dag je lineup checken, aanpassen etc.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:07 schreef BostonBruins het volgende:
Ik wil ook graag mee doen! Ben dit jaar begonnen met NHL fantasy en is me goed bevallen. Ben meer MLB watcher dus mag ik meedoen?
Met Terreros erbij, 9 van de 12.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:47 schreef Reanimation het volgende:
FYI: Op dit moment zijn er in ieder geval al 8 van de 12 plekken bezet.
Oh ja.quote:
50 of 65? Ik denk dat een poll overbodig is, dat worden er 65.quote:Komt er nog een poll over het aantal moves?
Dit is het fantasytopic voor MLB, je kunt beter dit soort dingen vragen in het "algemene" MLB topic:quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:17 schreef STGU het volgende:
Ik wil de MBL gaan volgen, puur voor lol. Zelf roei ik, maar mij lijkt het leuk(en gaaf) om iets anders te volgen, zoals voetbal gevolgd wordt in Nederland. Laat ik alleen een behoorlijke afkeer voor die sport hebben.
Waar moet ik beginnen als het om baseball gaat en de MBL. Ik zoek al wat op Google, maar ik neem aan dat jullie vast wel goede informatiebronnen weten.
Lol, daar heb je het al. Bedankt!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:23 schreef Guard het volgende:
[..]
Dit is het fantasytopic voor MLB, je kunt beter dit soort dingen vragen in het "algemene" MLB topic:
[MLB] Season 2011 #1 - Spring training
Ja het was een 20-team auction draft en het duurde behoorlijk lang. Kwam ook omdat alle 20 teams aanwezig waren. 20x28 spelers zijn dus 560 speler die "geveild" werden. En het duurde maar door lol. En we zijn nog niet klaar ook. Gisteren begonnen we aan een 8-round minor league draft.quote:Op zondag 27 maart 2011 04:12 schreef popolon het volgende:
Zeven uur?Onze live draft duurde 'maar' vier uur, maar da's ook met bier en hamburgers erbij.
Draft sheet op een grote tv, laptops paraat en een google docs spreadsheet voor de remote drafters. Zoals veel van m'n vrienden zeiden: 'Best day of the year'.
Volgens mij moet zijn team hem eerst op de DL zetten voordat Yahoo dat kan doen. Sommige teams wachten daarmee tot vlak voor het begin van het seizoen. Speler als Santana, Aardsma en Morales staan daarom nog niet op de DL.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:39 schreef popolon het volgende:
Nou hup, kom op met de DL voor Santana.
Ben blij dat ik als 12e Crawford nog kon selecteren, heb ik een man crush op.Die gast is zo all round en nu in Fenway zie ik het wel weer goedkomen.
Pure gok maar ik negeer de RP's deze keer. Kijken hoe dat gaat.
Dit zijn de rosters van de 12 teams:quote:Op maandag 28 maart 2011 14:54 schreef Dos37 het volgende:
Kan ik als toeschouwer ook het één ander bekijken of is alles afgeschermd?
Alles is afgeschermd volgens mij.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:54 schreef Dos37 het volgende:
Kan ik als toeschouwer ook het één ander bekijken of is alles afgeschermd?
Ik moest m'n strategie ook vrij vroeg aanpassen. In de Fok! leagues gaan pitchers vrij vroeg en dus kon ik niet doen wat ik normaal doe. Normaal gesproken pak ik één elite pitcher in de eerste 5 rounds en wacht dan tot later. Nu moest ik wel 2 goede pitchers vroeg pakken. Ik heb ook meer closers dan ik had verwacht. Maar Nathan is een twijfelgeval dus moest ik wel voor Lyon gaan als insurance.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:47 schreef Version2 het volgende:
[..]
Alles is afgeschermd volgens mij.
Closers gingen gister wel erg snel. 5e en 6e ronde al! Ben wel tevreden hoewel mijn outfield nog wel een upgrade nodig heeft. Nu even afwachten of Pineda het seizoen in de majors start. Zat in ronde 16 te twijfelen tussen Hellickson of nog een ronde wachten en dan maar een 2e closer draften. Toen maar Hanrahan gepakt en toen ging Hellickson naar Playmaker.![]()
Wel grappig hoe iedereen zijn team anders heeft samengesteld. Popo, Mitt en ik hebben allebei 10 pitchers, terwijl bv Rea er maar 6 heeft. TJAY heeft ook 6 pitchers, waarvan 5 closers![]()
Wordt interessant
ohja, Miggy en A-Rod80 homers en 250 RBI
![]()
Thx ga het vanavond even doorlezen even kijken voor wie ik ga rootenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:44 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Dit zijn de rosters van de 12 teams:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Halladay en Gallardo 40 wins en 450 strikeoutsquote:Op maandag 28 maart 2011 15:47 schreef Version2 het volgende:
[..]
Alles is afgeschermd volgens mij.
Closers gingen gister wel erg snel. 5e en 6e ronde al! Ben wel tevreden hoewel mijn outfield nog wel een upgrade nodig heeft. Nu even afwachten of Pineda het seizoen in de majors start. Zat in ronde 16 te twijfelen tussen Hellickson of nog een ronde wachten en dan maar een 2e closer draften. Toen maar Hanrahan gepakt en toen ging Hellickson naar Playmaker.![]()
Wel grappig hoe iedereen zijn team anders heeft samengesteld. Popo, Mitt en ik hebben allebei 10 pitchers, terwijl bv Rea er maar 6 heeft. TJAY heeft ook 6 pitchers, waarvan 5 closers![]()
Wordt interessant
ohja, Miggy en A-Rod80 homers en 250 RBI
![]()
Laatste 2 jaar gemiddeld 29 HR en 86 RBI en een OBP van 360. Zijn maar 19 andere spelers die dat de laatste 2 jaar kunnen zeggen en dat zijn allemaal spelers die in de eerste 5 rounds gedraft worden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:25 schreef Terreros85 het volgende:
Ik heb je een aanbod gedaan. Swisher is een leuke speler.
Vaak wel spelers met een veel beter BA en ander stats. 2009 was toch echt geen superjaar voor hem. Michael Cuddyer, ook een aardige OF als voorbeeld, liet toen veel betere stats zien.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:23 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Laatste 2 jaar gemiddeld 29 HR en 86 RBI en een OBP van 360. Zijn maar 19 andere spelers die dat de laatste 2 jaar kunnen zeggen en dat zijn allemaal spelers die in de eerste 5 rounds gedraft worden.
Ik verkoop niks. De enigste spelers die over de laatste 2 jaar gemiddeld meer dan 25 HR- 85 RBI - 30 2B - 85 R en een OBP van boven de 350 hebben zijn:quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:32 schreef popolon het volgende:
[..]
Vaak wel spelers met een veel beter BA en ander stats. 2009 was toch echt geen superjaar voor hem. Michael Cuddyer, ook een aardige OF als voorbeeld, liet toen veel betere stats zien.
Je weet het wel leuk te verkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |