quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Heb je daar een bron van, waar dat beschreven wordt.
http://nos.nl/artikel/217(...)navond-volk-toe.htmlquote:De legercommandant van Caïro heeft op het Tahrirplein gezegd dat aan alle eisen van de demonstranten vandaag tegemoet wordt gekomen. Het bericht werd door de demonstranten op het plein met gejuich ontvangen.
De legertop heeft de hele dag in een open sessie vergaderd. Normaal gesproken zou zo'n vergadering worden geleid door president en opperbevelhebber Mubarak, maar die was vandaag afwezig. In zijn plaats zat de minister van Defensie het beraad voor.
Het is pas de derde keer in de geschiedenis dat de legertop voor een dergelijke vergadering bijeenkomt. De andere twee keren waren tijdens de Zesdaagse Oorlog in 1967 en de Jom Kippoeroorlog in 1973.
Zit wat in, al hoop ik dat men dan rustig kan blijven, als in geweldloosquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:26 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
ashrafkhalil #Jan25: Manu protests strongly reject the idea of Omar Suleiman in power, #egypt.
less than 10 seconds ago via web
ashrafkhalil #Jan25: If Mubarak somehow doesn't leave in an hour, Tahrir is going to explode. #egypt
Dat het leger zich er mee zal bemoeien kun je van uit gaan, mogelijk zelfs een interim regering, maar ik denk niet dat het leger met geladen geweren het plein zal schoonvegen, dan breekt echt de pleuris uit. Het leger is het enige (overheids)orgaan wat nog enig respect en aanzien geniet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:25 schreef Onverlaatje het volgende:
Nog een scenario:
Mubarak doet alsof leger coup pleegt.
Mubarak: "Ik ga met vakantie, toedels".
Vervolgens Pro-Mubarakleger doet net alsof 'pleegt coup ten bate van demonstranten' inclusief toffe videoclip op tv, iedereen juicht maar ondertussen veegt leger plein schoon en begaat een bloedbad.
Mubarak: "Het is niet mijn schuld, huil".
Pro-Mubarak leger doet alsof het het coupplegende barbaarse leger uitschakelt en 'bevrijd' hem van vakantieadres. Mubarak de held!
Dit zou precies in de lijn van psychopaat Mubarak liggen.
Ja, mooi verschil. De andere dagen telkens met een lege brug...quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:28 schreef Toad het volgende:
LOL! Geen verschil tussen AJE en Staatstelevisie.
History unfolding...quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:28 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Mooi ook om te zien dat de staatstelevisie ook geen propaganda kan spuien
Misschien dat hier iets tussen staat.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:28 schreef Drifter__ het volgende:
Is er een livestream van de staatstv ? Dan bedoel ik ESC en niet Nile TV.
lol .. mooi man ..quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:29 schreef yavanna het volgende:
Dima_Khatib Dima Khatib
35 minutes to go.. before Mubarak TV address.. Will he be punctual? Or will he be like the famous curfew that never took place? #jan25
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |