quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
bijna = helemaal niet
Daar heb ik toch niks aan
Eigenlijk vind ik het altijd wel gezellig, maar kan nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:24 schreef Techno het volgende:
Komt wel goed. Ik heb een mannetje ingehuurd om te witten. Want dat haat ik.
Gelukkig, dat is goedquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mooi
Hier is 't prima... Ik PM je zo nog even
Dat is helemaal niet liefquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie, het is juist lief van me dat ik mijn boobs uit mijn UI laat
Ik heb nog boobsquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gelukkig, dat is goed
[..]
Dat is helemaal niet lief
Bedankt voor het aanbod.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:26 schreef Cue_ het volgende:
Eigenlijk vind ik het altijd wel gezellig, maar kan niet
Witten is inderdaad niet leukHeb dat zelf door een vriendin gedaan
jij begint over bijnaquote:
Maar dat hoef je lekker niet te doenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:28 schreef Techno het volgende:
Bedankt voor het aanbod.
Klussen vind ik op zich wel leuk en verven ook. Alleen witten dus niet.
Het is een voorzichtige eerste zetquote:
Valt opzich mee, bij vriend van me ook zn hele huis van onder tot boven gedaan. Lekker muziekje op en het is zo gedaanquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod.
Dan verf je je muur toch in een andere kleur?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod.
Done thatquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is waar
----
Alleen behang krabben
Vooral als er 8 lagen op zitten....![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Done that
En toen belde de jaren '70. Het wilde zijn behang terug
Er kwam zelfs roze behang onder uit. Roze!
Dat lijkt me niet handigquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:45 schreef MissMSX het volgende:
Oew, behanghorror. Bij mij in de gang hadden ze gestuukt over 5 lagen behang heen
Mij ook niet, maar het is netjes blijven hangenquote:
Bij mij zaten er ook nog 4 verflagen tussen. Kilo's behang weggewerkt hierquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:45 schreef MissMSX het volgende:
Oew, behanghorror. Bij mij in de gang hadden ze gestuukt over 5 lagen behang heen
En dat doet het nogsteeds?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar het is netjes blijven hangen
Kon je het er niet in een keer vanaf trekken?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bij mij zaten er ook nog 4 verflagen tussen. Kilo's behang weggewerkt hier
Geen idee, ik woon er al jaren niet meerquote:
Jij hebt ook onmogelijke murenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bij mij zaten er ook nog 4 verflagen tussen. Kilo's behang weggewerkt hier
Ohh, ik dacht in je huidige woning joh!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen idee, ik woon er al jaren niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |