Gaat dit nogsteeds over 't stukje rails?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik schatte 'm gisteren al op 35 cm toch
Die aandacht ook echt meteen, briljantquote:
Nee, dat dan weer niet. Opvallend vond ik de afwezigheid van interesse van NS-medewerkers.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die aandacht ook echt meteen, briljant![]()
Vroegen ze niet met argwaan hoe je er aan kwam?
Die nemen natuurlijk dagelijks een treinonderdeel mee naar huis, dus een stukje rails is niet interessant meerquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet. Opvallend vond ik de afwezigheid van interesse van NS-medewerkers.
Een stuk rails is geen treinonderdeel.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die nemen natuurlijk dagelijks een treinonderdeel mee naar huis, dus een stukje rails is niet interessant meer
Ik zal kijken of ik morgen een fotootje voor je kan maken.quote:
Dat zeg ik ook niet.. Ik bedoelde dat ze allemaal al een stukje rails hebben, en nu over zijn gegaan op het sparen van trein onderdelenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een stuk rails is geen treinonderdeel.
[..]
Ik zal kijken of ik morgen een fotootje voor je kan maken.
Goed zoquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een stuk rails is geen treinonderdeel.
[..]
Ik zal kijken of ik morgen een fotootje voor je kan maken.
Join the clubquote:
KLeine blonde dood Moordenaarquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:27 schreef CherryLips het volgende:
en daarmee heb ik gelijk het topic vermoord
Het gevang in jij!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:27 schreef CherryLips het volgende:
en daarmee heb ik gelijk het topic vermoord
Wat een wijvenhandschriftquote:
Ja, wat ik zeg, wijvenhandschriftquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, wat ik zeg, wijvenhandschrift
waar is die dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die is al eventjes afwezig, toch?
Nu je 't zegt, teveel krullen enzoquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan hartstikke mooi en duidelijk schrijven ja! En ik kan zelfs een "binocular-g"! En ik doe geen holle stippen op de i's en j's.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kweetnie, ik heb 'm niet gepikt
Die ij doet het 'm hequote:Op donderdag 10 februari 2011 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nu je 't zegt, teveel krullen enzo
Ja kom op zegquote:
Holle stippenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kan hartstikke mooi en duidelijk schrijven ja! En ik kan zelfs een "binocular-g"! En ik doe geen holle stippen op de i's en j's.
Ja, hij heeft een deukje in het midden zodat hij een slankje taille krijgt.quote:
Wat weet jij er nou vanquote:
De ij idd, en de uithalen op de nquote:
Could you?quote:
Genoegquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat weet jij er nou van
[..]
De ij idd, en de uithalen op de n
Hmm, de h en k doe ik tegenwoordig ook met een krulletje aan de bovenkant. En zo heb ik nog meer parelletters die ik op kan pennen, zoals de tweeverdiepings-a.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat weet jij er nou van
[..]
De ij idd, en de uithalen op de n
omg.. you gay..quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmm, de h en k doe ik tegenwoordig ook met een krulletje aan de bovenkant. En zo heb ik nog meer parelletters die ik op kan pennen, zoals de tweeverdiepings-a.
Je schrijft als een wijd en je bent er nog trots op ook?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmm, de h en k doe ik tegenwoordig ook met een krulletje aan de bovenkant. En zo heb ik nog meer parelletters die ik op kan pennen, zoals de tweeverdiepings-a.
met de benen wijd?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je schrijft als een wijd en je bent er nog trots op ook?
quote:
Hoor wie het zegt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:46 schreef xFriendx het volgende:
Denk dat CL haar kuisheid voor altijd een eeuwig verloren is.
elkaars gedachten lezenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik dacht het, jij zegt het
Zo zijn wijquote:
Wat weet jij daar nou van? Wie ben je?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:46 schreef xFriendx het volgende:
Denk dat CL haar kuisheid voor altijd een eeuwig verloren is.
Ik schrijf niet als een wijf want daarvoor is de verhouding tussen de letterhoogte en x-hoogte te groot en de hoogte-breedteverhouding óók.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je schrijft als een wijd en je bent er nog trots op ook?
En je kwam pas om 3 uur vanmiddag je nest uit?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh ja, tijd om m'n kussens weer eens te gaan knuffelen.. Moest ik een uur geleden al aan beginnen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |