Ik heb nog geen uitnodiging ontvangenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:02 schreef El_Matador het volgende:
Ben al een mooi afscheidsfeestje aan het plannen
Binnenkort cavia eten bij Mataquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:02 schreef El_Matador het volgende:
Haha, dank jullie allemaal, maar ik ga die baan niet nemen, Ik wil weten wat ik waard ben, dat is het
Lijkt me niks mis mee toch?
Colombia gaat het worden.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:02 schreef El_Matador het volgende:
Haha, dank jullie allemaal, maar ik ga die baan niet nemen, Ik wil weten wat ik waard ben, dat is het
Lijkt me niks mis mee toch?
Colombia gaat het worden.
Nicequote:Op donderdag 10 februari 2011 22:07 schreef JoeBravo het volgende:
zo-eentje, alleen heb ik er andere velgen onder http://www.speurders.nl/o(...)j-2003-71485943.html
Ja. het is nog niet helemaal zeker, maar ik heb mijn voorstel ingediend en nu gaat de bal rollen. Heel vet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:09 schreef Ripley het volgende:
Columbia, tof! Maar laat je jeliefje dan achter?
Hoe lang eigenlijk?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja. het is nog niet helemaal zeker, maar ik heb mijn voorstel ingediend en nu gaat de bal rollen. Heel vet.
Ja, zij kan helaas niet mee.![]()
![]()
Maar ik blijf niet zolang weg.
quote:
Ja, ik wil weten hoe het is. En knuffelmeisje is het gewoon voor mequote:
Maar je komt tussendoor toch wel een paar keer terug?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ik wil weten hoe het is. En knuffelmeisje is het gewoon voor me![]()
Ja, en zij daarheen. Daarom ga ik morgen ook solliciteren. Het meest prestigieuze oliebedrijf ter wereld vraagt een 32-jarig lekker blowend minigeoloogje om via video te solliciteren...quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar je komt tussendoor toch wel een paar keer terug?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, en zij daarheen. Daarom ga ik morgen ook solliciteren. Het meest prestigieuze oliebedrijf ter wereld vraagt een 32-jarig lekker blowend minigeoloogje om via video te solliciteren...1 dag van tevoren he?
Ik wil een hoog salaris bedingen. Kan knuffelmeisje ook wat rustiger aandoen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |