Het wat?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:25 schreef ferrari_rood het volgende:
En vriend begint weer over het Z woord. En ik wil het niet horen ik blijf thuis.
Gisteren of zo was iets op tv over zwangere vrouwen die de hele zwangerschap spuugden en daarom een sonde kregen waarmee ze gewoon thuis mochten blijven.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik spuug momenteel wel weer vaker. Maar ik hou nog steeds ongeveer de helft binnen.
Als ik echt weer begin uit te drogen ga ik wel weer richting z-huis maar nu hoeft dat nog niet.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:35 schreef oh-oh het volgende:
Hejje ook schijtmatten voor onder de bank?
Wurgsnoer over dan mss toevallig?quote:
Shit, ik ga heeeeeel hard nadenken waar ik het bij gezien heb.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Helaas niet.
Maar ik ga al vrij vroeg "slapen" omdat ik na 18:00 echt instort.
over 3wk moet ik weer naar de gyn dan zal ik het zeker overleggen
ik heb nog wel de oude slip-ketting van puber-Sylver liggen, heb je daar wat aan ?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wurgsnoer over dan mss toevallig?
Hoe laat was het ongeveer?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Shit, ik ga heeeeeel hard nadenken waar ik het bij gezien heb.
Ik kijk zoveel tv nu dat ik t echt niet meer weet
Het was overdag, ik zit de gids al door te kijken en ik dacht dat t mss bij Helder was maar daar kan ik het niet bij vinden...quote:
Ik zat dr een te overwegen maar ik vind die dingen zo sneu met die blote huidjes en bovendien weet ik zeker dat ie dr mee weet te ontsnappen ook nogquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:01 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik heb nog wel de oude slip-ketting van puber-Sylver liggen, heb je daar wat aan ?
Ik zit ook ff te zoeken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het was overdag, ik zit de gids al door te kijken en ik dacht dat t mss bij Helder was maar daar kan ik het niet bij vinden...
Was het niet bij tv Max of zo?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie verder niks in de gids staan waarbij het geweest kan zijn ...
Het was zo programma met allemaal verschillende items, ik keek ook niet echt![]()
Ik weet zelfs niet zeker of het gisteren was, maar ik heb al tot en met maandag gezocht in de gids.
Ja weet ik veel maar het zou toch kunnenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik vraag me af waarom Max het over zwangerschappen zou hebben !
Ik ben nu even alle programma's van maandag aan het checken
Ik vraag me eerder af waarom jij naar Max zou kijken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik vraag me af waarom Max het over zwangerschappen zou hebben !
Ik ben nu even alle programma's van maandag aan het checken
Acherrum.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:30 schreef oh-oh het volgende:
Omdat ik me doodverveel en omdat ik dan lees en de tv aanstaat
neh die dingen zijn naar hoor, hebben het ook maar heel kort gebruikt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zat dr een te overwegen maar ik vind die dingen zo sneu met die blote huidjes en bovendien weet ik zeker dat ie dr mee weet te ontsnappen ook nog
Ben jij belazerd, in een tuig kan ie nog beter husky spelenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:32 schreef Nonneke het volgende:
[..]
neh die dingen zijn naar hoor, hebben het ook maar heel kort gebruikt.
loopt hij niet goed(/beter) in een tuig dan ?
Fritsquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:37 schreef oh-oh het volgende:
Iedereen verklaarde me ook voor gek dat ik die dag na Frits alweer op mn werk zat.
En maar janken ook, tussen alle telefoontjes door
En dat is je goed recht en een normale reactie. Je hield megaveel van Frits en is het normaal dat je rouwt en janktquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:37 schreef oh-oh het volgende:
Iedereen verklaarde me ook voor gek dat ik die dag na Frits alweer op mn werk zat.
En maar janken ook, tussen alle telefoontjes door
Je houdt van em he?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:38 schreef oh-oh het volgende:
Godsamme ik ga ff de dweil onder de bank doorhalen want die gore strontlucht gaat mn neus niet meer uit![]()
Shithond.
Om een mormel dat je niet eens in het echt kendequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Frits![]()
Jankend op m'n balkonnetje op het zonovergoten Kreta door dat smsje van Greys
Om Ziggy van MB en Re heb ik ook tranen met tuiten gejanktquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Om een mormel dat je niet eens in het echt kende![]()
Maar jezus fuck, ik zei het al eerder, maar wat heb ik toen veel aan jullie allemaal gehad hier
Nee ik haat hem heel intens op dit moment, ik zweer het, flapdrolquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je houdt van em he?![]()
Maes, doe weer es komen!
Ik heb vrij gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |