Het wat?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:25 schreef ferrari_rood het volgende:
En vriend begint weer over het Z woord. En ik wil het niet horen ik blijf thuis.
Gisteren of zo was iets op tv over zwangere vrouwen die de hele zwangerschap spuugden en daarom een sonde kregen waarmee ze gewoon thuis mochten blijven.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik spuug momenteel wel weer vaker. Maar ik hou nog steeds ongeveer de helft binnen.
Als ik echt weer begin uit te drogen ga ik wel weer richting z-huis maar nu hoeft dat nog niet.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:35 schreef oh-oh het volgende:
Hejje ook schijtmatten voor onder de bank?
Wurgsnoer over dan mss toevallig?quote:
Shit, ik ga heeeeeel hard nadenken waar ik het bij gezien heb.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Helaas niet.
Maar ik ga al vrij vroeg "slapen" omdat ik na 18:00 echt instort.
over 3wk moet ik weer naar de gyn dan zal ik het zeker overleggen
ik heb nog wel de oude slip-ketting van puber-Sylver liggen, heb je daar wat aan ?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wurgsnoer over dan mss toevallig?
Hoe laat was het ongeveer?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Shit, ik ga heeeeeel hard nadenken waar ik het bij gezien heb.
Ik kijk zoveel tv nu dat ik t echt niet meer weet
Het was overdag, ik zit de gids al door te kijken en ik dacht dat t mss bij Helder was maar daar kan ik het niet bij vinden...quote:
Ik zat dr een te overwegen maar ik vind die dingen zo sneu met die blote huidjes en bovendien weet ik zeker dat ie dr mee weet te ontsnappen ook nogquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:01 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik heb nog wel de oude slip-ketting van puber-Sylver liggen, heb je daar wat aan ?
Ik zit ook ff te zoeken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het was overdag, ik zit de gids al door te kijken en ik dacht dat t mss bij Helder was maar daar kan ik het niet bij vinden...
Was het niet bij tv Max of zo?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie verder niks in de gids staan waarbij het geweest kan zijn ...
Het was zo programma met allemaal verschillende items, ik keek ook niet echt![]()
Ik weet zelfs niet zeker of het gisteren was, maar ik heb al tot en met maandag gezocht in de gids.
Ja weet ik veel maar het zou toch kunnenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik vraag me af waarom Max het over zwangerschappen zou hebben !
Ik ben nu even alle programma's van maandag aan het checken
Ik vraag me eerder af waarom jij naar Max zou kijken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik vraag me af waarom Max het over zwangerschappen zou hebben !
Ik ben nu even alle programma's van maandag aan het checken
Acherrum.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:30 schreef oh-oh het volgende:
Omdat ik me doodverveel en omdat ik dan lees en de tv aanstaat
neh die dingen zijn naar hoor, hebben het ook maar heel kort gebruikt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zat dr een te overwegen maar ik vind die dingen zo sneu met die blote huidjes en bovendien weet ik zeker dat ie dr mee weet te ontsnappen ook nog
Ben jij belazerd, in een tuig kan ie nog beter husky spelenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:32 schreef Nonneke het volgende:
[..]
neh die dingen zijn naar hoor, hebben het ook maar heel kort gebruikt.
loopt hij niet goed(/beter) in een tuig dan ?
Fritsquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:37 schreef oh-oh het volgende:
Iedereen verklaarde me ook voor gek dat ik die dag na Frits alweer op mn werk zat.
En maar janken ook, tussen alle telefoontjes door
En dat is je goed recht en een normale reactie. Je hield megaveel van Frits en is het normaal dat je rouwt en janktquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:37 schreef oh-oh het volgende:
Iedereen verklaarde me ook voor gek dat ik die dag na Frits alweer op mn werk zat.
En maar janken ook, tussen alle telefoontjes door
Je houdt van em he?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:38 schreef oh-oh het volgende:
Godsamme ik ga ff de dweil onder de bank doorhalen want die gore strontlucht gaat mn neus niet meer uit![]()
Shithond.
Om een mormel dat je niet eens in het echt kendequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Frits![]()
Jankend op m'n balkonnetje op het zonovergoten Kreta door dat smsje van Greys
Om Ziggy van MB en Re heb ik ook tranen met tuiten gejanktquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Om een mormel dat je niet eens in het echt kende![]()
Maar jezus fuck, ik zei het al eerder, maar wat heb ik toen veel aan jullie allemaal gehad hier
Nee ik haat hem heel intens op dit moment, ik zweer het, flapdrolquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je houdt van em he?![]()
Maes, doe weer es komen!
Ik heb vrij gekregen
Artrose, hij kan niet meer goed lopen, zwalkt alle kanten op met zijn achterkant. En hij haalt de bak vaak niet meer (of hij kan er niet goed in komen). Dus het is momenteel echt een beetje twijfelen of het nog wel leuk is voor hem. Hij is zo vreselijk lief en aanhalig en hij lijkt nog niet al te veel pijn te hebben. Maar hoe lang nog, is de vraag.quote:
Och gossie wat zieligquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Artrose, hij kan niet meer goed lopen, zwalkt alle kanten op met zijn achterkant. En hij haalt de bak vaak niet meer (of hij kan er niet goed in komen). Dus het is momenteel echt een beetje twijfelen of het nog wel leuk is voor hem. Hij is zo vreselijk lief en aanhalig en hij lijkt nog niet al te veel pijn te hebben. Maar hoe lang nog, is de vraag.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Artrose, hij kan niet meer goed lopen, zwalkt alle kanten op met zijn achterkant. En hij haalt de bak vaak niet meer (of hij kan er niet goed in komen). Dus het is momenteel echt een beetje twijfelen of het nog wel leuk is voor hem. Hij is zo vreselijk lief en aanhalig en hij lijkt nog niet al te veel pijn te hebben. Maar hoe lang nog, is de vraag.
12,5 jaar. Best een mooie leeftijd voor een raskat natuurlijk maar ja.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:10 schreef Oognip het volgende:
Och gossie wat zieligHoe oud is hij?
Naja hij kan nog wel heel wat jaren mee. Maar inderdaad, zolang hij geen pijn heeft zou ik gewoon van hem genieten, dan maar wat vaker dweilenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
12,5 jaar. Best een mooie leeftijd voor een raskat natuurlijk maar ja.
Kijk naar de kat en kijk naar jezelf, dan weet je wanneer het tijd is om afscheid te nemen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Da's het punt nou juist. Hij ligt de hele dag in zijn mand en lijkt best tevreden. Praat nog gezellig met me en knuffelt graag. Maar lopen doet hij alleen als het niet anders kan. Dus wat is nog leuk en wat niet meer. Moeilijk te beoordelen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:10 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Maar zolang ie weinig pijn heeft en lol in het leven heeft; gewoon van die lekkere Bolle Fold genieten hoor
Halloquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik denk dat als het lopen echt pijn doet, dat ie dan niet meer zou lopen denk je niet? Misschien dat hij het dan gewoon zou laten lopen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Da's het punt nou juist. Hij ligt de hele dag in zijn mand en lijkt best tevreden. Praat nog gezellig met me en knuffelt graag. Maar lopen doet hij alleen als het niet anders kan. Dus wat is nog leuk en wat niet meer. Moeilijk te beoordelen.
O het dweilen is geen probleem (okee er zijn leukere dingen op je nuchtere maagquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:12 schreef Oognip het volgende:
Naja hij kan nog wel heel wat jaren mee. Maar inderdaad, zolang hij geen pijn heeft zou ik gewoon van hem genieten, dan maar wat vaker dweilen
Lastig iddquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Da's het punt nou juist. Hij ligt de hele dag in zijn mand en lijkt best tevreden. Praat nog gezellig met me en knuffelt graag. Maar lopen doet hij alleen als het niet anders kan. Dus wat is nog leuk en wat niet meer. Moeilijk te beoordelen.
Je weet het volgens mij zelf echt wel als het niet meer gaat hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
O het dweilen is geen probleem (okee er zijn leukere dingen op je nuchtere maag) maar het moet voor hem nog te doen zijn. En dat is moeilijk in te schatten nu.
Duur?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:24 schreef Qwea het volgende:
zo! Thuis! Nieuw matras en lattenbodem gehaald.
Pocketline 700 deluxe matras. Lag donders lekker.
Staat ie op medicatie?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Alstie maar niet morgenmiddag om 4 uur gaat speechen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:23 schreef Nonneke het volgende:
pompompom
die Mubarak laat ook mooi op zich wachten
Oude ombouw maar gehouden. Matras was bijna 600 euro. Ik was totaal 758 euro kwijt. Vond het wel meevallen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Duur?![]()
En toch de oude ombouw maar gehouden?
Nee, maar we gaan binnenkort even met hem naar de DA om te kijken of er iets aan te doen is met medicijnen.quote:
nou idd zeg !quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alstie maar niet morgenmiddag om 4 uur gaat speechen.
Da's een heel andere prijs dan die 2500 die jullie eerst uit wilden geven.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oude ombouw maar gehouden. Matras was bijna 600 euro. Ik was totaal 758 euro kwijt. Vond het wel meevallen.
MM wilde perse eerst een matras van 75 euro. En toen een matras (pocketline 500) van 300 euro. Ik vond die 700 deluxe beter liggen en hij merkte geen verschil, dus veto!
Jij snapt hem.quote:
Je moet ook Ned 3 kijkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:23 schreef Nonneke het volgende:
pompompom
die Mubarak laat ook mooi op zich wachten
Absoluut doen, je ziet vaak een enorme verbetering als ze ontstekingsremmende pijnstillers krijgenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, maar we gaan binnenkort even met hem naar de DA om te kijken of er iets aan te doen is met medicijnen.
Ik vind het een erg goede uitzending so far!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:32 schreef Nonneke het volgende:
[..]
die kijk ik wel met uitzending gemist
Goed plan. Je kan hem ook godver ik ben de naam kwijt. Dat is voor kraakbeen stimulatie. Krijgt Baloe ook. Teeeering, X geven.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, maar we gaan binnenkort even met hem naar de DA om te kijken of er iets aan te doen is met medicijnen.
Baloe.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:53 schreef Lottekoekkie het volgende:
Tjesus Q. hoe oud is balou nou
Ja en die faalfatima is nu bij Paul de Leeuw, wat een kneusjequote:Op donderdag 10 februari 2011 21:47 schreef Qwea het volgende:
Nou, 1 meisje heeft bij bram een stageplek gevonden![]()
Ik moest lachen toen hij zei "Ja, je moet me ff een brief sturen"quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja en die faalfatima is nu bij Paul de Leeuw, wat een kneusje
Nu bij Paul de Leeuw dat stukje!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moest lachen toen hij zei "Ja, je moet me ff een brief sturen"
En ik heb niet alles meegekregen, dus niet die faalmoslim
echt he wat een faalhaasquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:59 schreef Cat22 het volgende:
Die speech van Mubarak.Het plein kolkt nu al van woede.
Dat wordt een onrustige avond in Egypte.
Nou inderdaad zegquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:59 schreef Cat22 het volgende:
Die speech van Mubarak.Het plein kolkt nu al van woede.
Dat wordt een onrustige avond in Egypte.
Wat een tuttebel zeg en ze praat nou niet echt als iemand die verstand van zaken heeft.quote:
Ik ben helaas nog steeds geen fan van metacamquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:58 schreef Ml-etje het volgende:
kom ook weer binnenvallen
Whoopje is ook al best oud en je begint het nu echt te zien.
Deze week had ze ineens jeuk (niks geks gegeten) dus heb ik haar gewassen. Dan gaat het weer fijn lijkt wel.
Ze heeft wel constant lekkere trek (in dingen die ze uiteraard niet mag) en eet lastig haar brokjes en slaapt praktisch de hele dag tenzij je iets met haar gaat doen. Het gekke is dat ze als je gaat wandelen zich nog steeds gedraagt als een speels en happy hondje.
Wel had ze er weer een bultje bijen de anderen gaan maar heel sporadisch weg.
Metacam als ze ineens jeuk heeft zonder aanwijsbare oorzaak werkt gelukkig wel maar dat mag in principe niet bij een hartpatientje..zo blijft het wat.
Het wandelingetje en het spelen maakt gelukkig wel dat ze blij lijkt maar als ze ligt dan denk ik soms..tsja vind je het wel leuk?
Waarom?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben helaas nog steeds geen fan van metacamik vind het eng spul.
Ja hij haalde haar ook heel gezellig binnenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:23 schreef oh-oh het volgende:
Jezus fuck, en Paul had nog meelij met die geit ook, rot ff lekker op zeg, wat een oliedom meisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |