Omar Suleiman: Soeliequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:39 schreef Bartholomaeus het volgende:
Afkortingen:
Obama: Obie
Mubarak: Moebie
Sadam Hussein: Hoesie
vul me aan!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:39 schreef Bartholomaeus het volgende:
Afkortingen:
Obama: Obie
Mubarak: Moebie
Sadam Hussein: Hoesie
Suleiman: sulie
Tantawi: ta'wi
vul me aan!
Ja, kut is dat. Obama heeft het gewoon over de VS?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
AJE app downloaden & kijken... Is helaas niet iOS4 compatibel, dus geen multi-tasking
history unfolds denk ik dat het moet zijnquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:40 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
En dan zonder spelfouten, op 1 of 2 zinnen na letterlijk wat ie zei.
pannenkoekenmix=pkmquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:40 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Suleiman - Soelie
Minister of Information - Witnie
ja , roept ie al 2 weken .. niks nieuws dus ..quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:40 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Openlijke steunbetuiging aan het volk van Egypte.
Omdat de VS continu achter moebie stonden. Weleenswaar lulde ze over "transition", maar wat ze daar mee bedoelden werd nooit duidelijk.quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:40 schreef wdn het volgende:
[..]
history unfolds denk ik dat het moet zijn
ja over 2 uur zegtie weer wat andersquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:41 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ja , roept ie al 2 weken .. niks nieuws dus ..
Gewoon een politieke speech. Steun uitspreken, maar de boel laten gebeuren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:41 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ja , roept ie al 2 weken .. niks nieuws dus ..
Explain.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:38 schreef RvLaak het volgende:
Wat een enorme huichelaar... Doet nu net alsof hij het volk steunt
Ja, laat hem zijn toespraken afzeggen als iemand anders iets wil zeggen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:41 schreef Flashbox het volgende:
Die Obama doet er ook werkelijk alles aan om de publisiteid op te eisen als er ergens anders op de wereld in het nieuws gaat verschijnen.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, kut is dat. Obama heeft het gewoon over de VS?
vandaar o.a heet ie bij mij al heel lang obahbahquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gewoon een politieke speech. Steun uitspreken, maar de boel laten gebeuren.
Amerika kan er toch moeilijk op ingrijpen. Sterker nog, er zijn ook signalen dat de demonstranten daar absoluut niet op zaten te wachten. Ik denk dat Obama heeft gedaan wat hij kon, de rest is aan het volk in Egypte.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gewoon een politieke speech. Steun uitspreken, maar de boel laten gebeuren.
Hey jij begon over geen spelfouten. Dan moet ik gewoon gaan zoeken (2de woord al moeten stoppen; dat vond ik eigenlijk teleurstellendquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:41 schreef raistlin6 het volgende:
[..]gast ik probeerde zijn spraaktempo bij te houden.
Welnee. Zelfde praatje als eerstquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:40 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Openlijke steunbetuiging aan het volk van Egypte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |