GSKquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Weet voor het eerst niks te doen dit weekend.
Hoi overigens
GSKquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hoi overigens
Teveel gegeten aarhg! Met jou?quote:
Sjokotjikkkquote:
Fijn tochquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:05 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hoi overigens
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Teveel gegeten aarhg! Met jou?
[..]
Sjokotjikkk
[..]
Fijn toch
Zijn gangetjes, ik shine nog welquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Teveel gegeten aarhg! Met jou?
[..]
Sjokotjikkk
[..]
Fijn toch
Hoi.quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[..]
Zijn gangetjes, ik shine nog wel
Hoi!quote:
Wel oke! Ging vandaag na school de stad in en even gekeken en dingetjes gekocht en toen gegetenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoe is het met klinkerbotsie?
Gister bedrijfsuitje, 12 uur ofzo naar bed, en vandaag 10 uur gewerkt.quote:
aawh arme Vinniequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gister bedrijfsuitje, 12 uur ofzo naar bed, en vandaag 10 uur gewerkt.
Ja dus
Ask Michhasquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:22 schreef 92Merel het volgende:
Hooi![]()
Wat is er met de namen gebeurd van de mensen die naar de meet komen?
Hij is niet onlinequote:
ik ben Henkquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hij is niet online![]()
Wie zou wie zijn ? Henk, Theo, Karel, John, Bartholomeus.
Waarom?quote:
Oh, ik dacht dat Michhas Theo wasquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Bartolomeus mensen zijn knap.
[..]
Theo
wie is vinnie dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik vond Quincy meer een Barthelomeus
Nee michhas is Johnquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat Michhas Theo was![]()
Waarom ben ik Theo?
Henk = CCquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wie is vinnie dan?
[..]
Nee michhas is John
John? Nu klink ik als een nazi.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Henk = CC
Theo = Michhas
Karel = Merel
John = Vinnie
Bartholomeus = Quincy
En ik vind NBT wel een Peter
Jij bent ook niet snel tevredenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
John? Nu klink ik als een nazi.
Johan dan ?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ken een Johan Vogel, die zag me 3 jaar niet en laatst herkende hij me niet eens meerquote:
MAargoed, ben mod dus 't past wel bij mequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat een aapquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ken een Johan Vogel, die zag me 3 jaar niet en laatst herkende hij me niet eens meer
Baasjequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
MAargoed, ben mod dus 't past wel bij me
[..]
Wat een aap
Kewl, ik wil ook nog steeds horrorfilms downloaden om te kijken en dan in mn broek te pissen van angstquote:
daarna neuqkseks?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kewl, ik wil ook nog steeds horrorfilms downloaden om te kijken en dan in mn broek te pissen van angst
Ik alleen actie/comedy'squote:Op donderdag 10 februari 2011 19:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kewl, ik wil ook nog steeds horrorfilms downloaden om te kijken en dan in mn broek te pissen van angst
Als ik een leuke jongen weet over te halen mee te kijken wel jaquote:
Okequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als ik een leuke jongen weet over te halen mee te kijken wel ja
Mannnnn ze wilt je!quote:
Ghihi, trekquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
trek geen voorbarige conclusies
Nu x men 3, ben bezig om mijn HDD te converteren zodat ik al mijn films die ik tot nu toe heb kan overgooien. Daarna maar eens flink wat binnentrekken.quote:
aantrekkingskrachtquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik trek jou, jij trekt mij, zo gaat dat
Okee, tofquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nu x men 3, ben bezig om mijn HDD te converteren zodat ik al mijn films die ik tot nu toe heb kan overgooien. Daarna maar eens flink wat binnentrekken.
Ga jij trouwens nog naar die meet toe? Jij had toch ook veel films?
Zijn het ook films die ik tof vind? Dan is het bijna de moeite om mijn laptop+HDD mee te nemen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Okee, tof![]()
Meet zaterdag? Ja![]()
Ja
ja ga lekker laptoppen op een meetquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zijn het ook films die ik tof vind? Dan is het bijna de moeite om mijn laptop+HDD mee te nemen.
Ehm, ik heb mn schijf nu niet, uitgeleend aan een collega waarvan ik dacht dat die vandaag zou werkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zijn het ook films die ik tof vind? Dan is het bijna de moeite om mijn laptop+HDD mee te nemen.
Zal niet de eerste keer zijn dat ik 3 mods om een laptop gekropen zag.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ga lekker laptoppen op een meet
Fair enuf!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ehm, ik heb mn schijf nu niet, uitgeleend aan een collega waarvan ik dacht dat die vandaag zou werken![]()
Niet dus![]()
Heb nu maar een paar films op computer staan en ga m niet meenemen, omdat ik al genoeg troep van kunst heb en geen laptoptas
Maar Merel is geen levenloze mod hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zal niet de eerste keer zijn dat ik 3 mods om een laptop gekropen zag.
En enkel om films over te knallen. 30mb/s is sneller dan de 120 kb/s die ik nu trek via vuze
Ja tochquote:
Ik ben geen modquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar Merel is geen levenloze mod hoor
OVquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja toch![]()
Ga morgen een kratje aan een plankje met wieltjes bevestigen, zodat ik daar een enorme boodschappentas en nog een aantal dozen in kan zetten, kan ik het makkelijker meenemen, want moet waarschijnlijk met het OV
Wat moet je mee dan? Als je echt tof wilt zijn leeg je je grijze kliko, spoel je hem ff schoon en neem je daar alles in meequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja toch![]()
Ga morgen een kratje aan een plankje met wieltjes bevestigen, zodat ik daar een enorme boodschappentas en nog een aantal dozen in kan zetten, kan ik het makkelijker meenemen, want moet waarschijnlijk met het OV
Jammergenoeg welquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Daaromkan je iig niet levenloos zijn
Jaquote:
Mijn 'verzameling' ofwel een berg troepquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat moet je mee dan? Als je echt tof wilt zijn leeg je je grijze kliko, spoel je hem ff schoon en neem je daar alles in mee
Ik ga met de autoquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:11 schreef kanovinnie het volgende:
OV is wel kut ja, maar met de trein op vakantie is dan weer![]()
Maar wel hendig sjiek!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mijn 'verzameling' ofwel een berg troep![]()
Een kliko is echt niet mee te nemen
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:11 schreef kanovinnie het volgende:
OV is wel kut ja, maar met de trein op vakantie is dan weer![]()
Ik ook ja!quote:
Het is raar maar waar!quote:
Maar je zit (Waarschijnlijk) met deze boi in de trein! Ik neem wel een spelletje mee voor onderwegquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik moet met de trein vanaf Amsterdam, en ik haat het OV
En geen sexspelquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar je zit (Waarschijnlijk) met deze boi in de trein! Ik neem wel een spelletje mee voor onderweg
owquote:
Bijlmer toch? Zeg maar hoe laat.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
owmaar oke, je weet me te bereiken voor zaterdag gaarne want dan weet ik hoelaat je daar bent enzo
Waarom moet je 't verklappen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wel iets met dobbelstenen en handboeien?
CC, Michhas en OV hebben mquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bijlmer toch? Zeg maar hoe laat.
Iemand bezwaar als ik mijn camera meeneem?
En merel, heeft iemand jouw 06?
geenidee, we hebben om 3 uur afgesproken op Utrecht CS dus zeg het maar,quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bijlmer toch? Zeg maar hoe laat.
Iemand bezwaar als ik mijn camera meeneem?
En merel, heeft iemand jouw 06?
Maar we hebben ze toch samen gekocht in die seksshop op de oude gracht?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom moet je 't verklappen?
Ik denk trouwens niet dat ik om 3 uur op CS ben, aangezien mijn les altijd uitloopt, dus jullie hoeven niet op mij te wachten, ik ga wel vanaf het busstation naar stairway toe. Of wacht, ik kan ook eerder weggaan en smsen waar ik ben?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
geenidee, we hebben om 3 uur afgesproken op Utrecht CS dus zeg het maar,
Ik heb de 06 van Merel
Jai s prima, ik weet niet wast stairway is dus we moeten wel wachten op NBT enzo en iemand die het wel weetquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik denk trouwens niet dat ik om 3 uur op CS ben, aangezien mijn les altijd uitloopt, dus jullie hoeven niet op mij te wachten, ik ga wel vanaf het busstation naar stairway toe. Of wacht, ik kan ook eerder weggaan en smsen waar ik ben?
Ik weet hetquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jai s prima, ik weet niet wast stairway is dus we moeten wel wachten op NBT enzo en iemand die het wel weet
is prima, je merkt het wel als ik in paniek raak omdat ik het niet meer kan vindenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:18 schreef 92Merel het volgende:
Oh wacht, ik kan CS waarschijnlijk maar moeilijk opkomen met mn karretje (waarschijnlijk ga ik me echt voor dat ding schamen) Maar via het busstation naar stairway is toch het kortst
Ikke niet kennen Utrecht omdat ik komen uit Noord-Hollandquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Weet alleen niet of jullie het busstation kunnen vinden
Haha komt wel goed, ik sleep je er wel doorheenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
is prima, je merkt het wel als ik in paniek raak omdat ik het niet meer kan vindenliep er laatst wel langs met iemand maar ik zou het niet meer weten
Ik ga wel paintje makenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ikke niet kennen Utrecht omdat ik komen uit Noord-Holland
Ik ga ff kijken dan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
geenidee, we hebben om 3 uur afgesproken op Utrecht CS dus zeg het maar,
Ik heb de 06 van Merel
Dat is waar. Zal ik weer een litertje van die glijmiddel-die-ook-massage-olie-is halen? Hebben we weer zo'n lekker weekendquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar we hebben ze toch samen gekocht in die seksshop op de oude gracht?
die 2e?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:22 schreef kanovinnie het volgende:
14:02 Amsterdam Bijlmer ArenA 6
14:15 Amsterdam Bijlmer ArenA 7 Utrecht Centraal Intercity (NS)
14:32 Utrecht Centraal 14
Die
Of
14:32 Amsterdam Bijlmer ArenA 6
14:45 Amsterdam Bijlmer ArenA 7 Utrecht Centraal Intercity (NS)
15:02 Utrecht Centraal 14b
Die
Ja prima.quote:
Ja dat kan volgens mijquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja prima.
Huh, van bijlmer naar utrecht centraal in 17 min?
Ehm nee, je moet net de andere kant opquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:20 schreef kanovinnie het volgende:
Busstation is toch gewoon richting 't winkelcentrum, dan de trap af naar beneden? Bij de tramhaltes? Onderweg naar de stairway?
Dan weet ik waar 't is
Geen idee. Maar je kan ook een gewoon kaartje kopen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja dat kan volgens mij
ik moet mijn ovkaart trouwens activeren bij NS bij een of ander apparaat, weet jij hoe dat werkt ?
Richting de jaarbeurs dus?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ehm nee, je moet net de andere kant op
wie is dit?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
aantal posts: 10201 (gemiddeld 223 per dag)
en ik dacht dat ik erg was
Ja dat blijktquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ow ze is helemaal knetter joh xd
Nee, maar ik ben bezig met paintje, dan zie je hetquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen idee. Maar je kan ook een gewoon kaartje kopen.
Je moet trouwens naar zo'n automaat die bijvoorbeeld bij de AH to go of 't postkantoor staat.
[..]
Richting de jaarbeurs dus?
Lief van jequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben bezig met paintje, dan zie je het
Ik kan niet wachten!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben bezig met paintje, dan zie je het
Radio ONZ hequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
echt gemiddeld 223, what the hell
Die van nectar was eerst veeeeeeeeel hogerquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
echt gemiddeld 223, what the hell
Jezus, das best wel ergquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die van nectar was eerst veeeeeeeeel hoger
Op bepaalde tijdstippen wel de hele tijdquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Is ze dan echt de hele dag aanwezig ofzo?
jezusquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Op bepaalde tijdstippen wel de hele tijd
Imageshack moet je tegenwoordig een account hebben wil je foto's linken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:35 schreef 92Merel het volgende:
Mijn paintskills falen![]()
Maar goed, hierbij mijn 'plattegrond'
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik héb een accountquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Imageshack moet je tegenwoordig een account hebben wil je foto's linken.
nee hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
Die 2e laadt maar voor de helft
Nee, want voor de tram moet je de andere kant op, over de taxistandplaats heen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:39 schreef kanovinnie het volgende:
Ik bedoedle dat ook! en dan loop je langs de wc's enzo!
Leuk weetje dat je langs wc's looptquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:39 schreef kanovinnie het volgende:
Ik bedoedle dat ook! en dan loop je langs de wc's enzo!
Oja? Ach, op de meeste FOK! meets ben ik toch dronken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, want voor de tram moet je de andere kant op, over de taxistandplaats heen.
Hahah handigquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oja? Ach, op de meeste FOK! meets ben ik toch dronken.
ik ben al ontmaagdquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:40 schreef 92Merel het volgende:
Dit gaat mijn eerste fokmeet worden
Echt niet, foto's maken natuurlijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja, en wij maar voor babysitter spelen zeker
Mijn 4equote:Op donderdag 10 februari 2011 20:40 schreef 92Merel het volgende:
DMquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Met wie heb je allemaal al gemeet?
Op mijn eerste meet was ik echt teringzenuwachtig. Maar gelukkig was daar Renren- die heel lief was.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:40 schreef 92Merel het volgende:
Gelul!quote:
Nou mooi dat je aan iemands tieten mocht zittenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Op mijn eerste meet was ik echt teringzenuwachtig. Maar gelukkig was daar Renren- die heel lief was.
En ik mocht aan de tieten van liiszzle zitten![]()
[..]
Gelul!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Op mijn eerste meet was ik echt teringzenuwachtig. Maar gelukkig was daar Renren- die heel lief was.
En ik mocht aan de tieten van liiszzle zitten![]()
fok meets (tenminste, die van pub) waren legendarischquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nou mooi dat je aan iemands tieten mocht zitten
Ik lul niet
Ja tof he!quote:
Tja ik ben hier nog niet zo lang.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
fok meets (tenminste, die van pub) waren legendarisch![]()
[..]
Ja tof he!
ik maak wel pics als je aan de tieten van merel gaat zittenquote:
Haha leukquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
fok meets (tenminste, die van pub) waren legendarisch![]()
[..]
Ja tof he!
Show usquote:
doenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Tja ik ben hier nog niet zo lang.
[..]
ik maak wel pics als je aan de tieten van merel gaat zitten
Dan hoef je geen pics te makenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Tja ik ben hier nog niet zo lang.
[..]
ik maak wel pics als je aan de tieten van merel gaat zitten
Ik denk dat ze op mijn 2de externe hd staan. Ff kiekenquote:
quote:
waarom niet? is traditiequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan hoef je geen pics te maken
Precies. Laat ons lekker aan elkaar zitten, dan hoeven we niet aan jullie te zitten!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan hoef je geen pics te maken
Nee, een 1malige gebeurtenis!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
[..]
waarom niet? is traditie
Als hij aan mn arm zit, ok, maar tiet?quote:
Omdat het niet gaat gebeurenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
[..]
waarom niet? is traditie
Ik wacht vol smartquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op mijn 2de externe hd staan. Ff kieken
Ik ga wel aan iemand anders zittenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Precies. Laat ons lekker aan elkaar zitten, dan hoeven we niet aan jullie te zitten!
[..]
Nee, een 1malige gebeurtenis!
Ik zei gewoon die aan merel zit en jij begint over tiet viespeukquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Als hij aan mn arm zit, ok, maar tiet?
[..]
Omdat het niet gaat gebeuren![]()
[..]
Ik wacht vol smart
Daar ging het net overquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik zei gewoon die aan merel zit en jij begint over tiet viespeuk
Dat zeg je nu. Maar zorekt sta je daar, en grijp ik op een onbewaakt moment zo naar je voorgevelquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Als hij aan mn arm zit, ok, maar tiet?
[..]
Omdat het niet gaat gebeuren![]()
[..]
Ik wacht vol smart
Voorgevel, dat klinkt alsof het wat voorsteltquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat zeg je nu. Maar zorekt sta je daar, en grijp ik op een onbewaakt moment zo naar je voorgevel
het stelt ook wat voorquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Voorgevel, dat klinkt alsof het wat voorstelt
Ja ik heb pics allesquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het stelt ook wat voor
Ik zou het eerder op drempeltje houden, da's kleinerquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het stelt ook wat voor
Heb je geen flinke têtten dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Voorgevel, dat klinkt alsof het wat voorstelt
Ik heb het niet gezien dus ik ga er niet over oordelenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zou het eerder op drempeltje houden, da's kleiner
mag ik auto rijden en dan allemaal over drempels?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zou het eerder op drempeltje houden, da's kleiner
Neequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je geen flinke têtten dan?
Okequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien dus ik ga er niet over oordelen
Jij mag nog lang geen auto rijdenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
mag ik auto rijden en dan allemaal over drempels?
Viespeukquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
mag ik auto rijden en dan allemaal over drempels?
Jij ook niet wat?quote:
Stom zegquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:53 schreef kanovinnie het volgende:
Harde schijf doet niet echt zijn best
mag ik fietsen over je drempels?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee![]()
[..]
Oke![]()
[..]
Jij mag nog lang geen auto rijden
soms gaat het vanzelfquote:
Ik heb ook geen grote tettenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij ook niet wat?
[..]
Stom zeg
Ik ben geen fietspadquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
mag ik fietsen over je drempels?
[..]
soms gaat het vanzelf
Vast wel groter dan ikquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb ook geen grote tetten
Ik weet niet wat jij hebtquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ben geen fietspad
[..]
Vast wel groter dan ik
maar maar... laat ook maar het slaat nergens op dat ik maar niet verder gaquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ben geen fietspad
[..]
Vast wel groter dan ik
Ik wilde hier iets over zeggen maar als ik dat zeg vind je me een mongoolquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:56 schreef kanovinnie het volgende:
Dus gaarne even naaktpics opsturen. Dan weten we 't zo
Doet een jongen vanzelf naar mijn weten, nu echt doesjenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als je zo gaat doen kom ik niet hoor
Dan willen wij ook wat terug om over te oordelenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:56 schreef kanovinnie het volgende:
Dus gaarne even naaktpics opsturen. Dan weten we 't zo
Ik doelde op dat liedjequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:58 schreef Beardy het volgende:
TS wil drie bomen in zijn room? Of bedoelt TS soms het Engelse woord voor kamer, waarbij het om drie kerstbomen gaat?
In room dennenaalden koken, zeven en die room nuttigen is wel een aardig experiment denk ik (heb even geen dennenaalden ter hand). Gezien de gemiddelde behuizingsgrootte verwacht ik dat er van kleine boompjes sprake dient te zijn?
DM?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik wilde hier iets over zeggen maar als ik dat zeg vind je me een mongool
Primaquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan willen wij ook wat terug om over te oordelen
Ik zal het samenvatten:quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik kan ze niet vinden hoor Kano
okee ik vorm er zelf wel een beeld bijquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zal het samenvatten:
Kanovinnie, dronken, halve liter bier.
Maar ik mag ze eigenlijk niet lekken.
Als ik mijn laptop meeneem kan ik ze laten zienquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
okee ik vorm er zelf wel een beeld bij
...
....
....
dude
Nee geen laptop meequote:Op donderdag 10 februari 2011 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als ik mijn laptop meeneem kan ik ze laten zien
quote:
Jaa, jij bent wel een baasje dat je zomaar aan iemands tieten mag zittenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
GEVONDEN
Ff gezichten weghalen en ik upload 'm wel
Als je 't zo stelt is het opeens een stuk minder leuk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jaa, jij bent wel een baasje dat je zomaar aan iemands tieten mag zitten
neeequote:Op donderdag 10 februari 2011 21:10 schreef Beardy het volgende:
Dat liedje ..... <zingt>
oh denneboom, oh denneboom,
ik kook je naalden, in wat room.
drie boompjes die iiiinnnn mijn kamer staan,
maar Kerst vind ik, geen donder aan.
Hoezo?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je 't zo stelt is het opeens een stuk minder leuk.
Toch maar niet online zetten dan
De namen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Michhas![]()
Hoe zit het met de namen?
who the hell is krentenbol?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:14 schreef kanovinnie het volgende:
Heeft iedereen hier de rel om krentenbol meegekregen?
Een mod, waarvan ik nog niet weet wat 't was, die zich voordeed als en focking lekkere half noors/half indische chick van een jaar of 18/20. Bleek uiteindelijk een fake account te zijnquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
who the hell is krentenbol?
wel iets van meegekregen jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een mod, waarvan ik nog niet weet wat 't was, die zich voordeed als en focking lekkere half noors/half indische chick van een jaar of 18/20. Bleek uiteindelijk een fake account te zijn
Vlak daarna was een meet. Dit is het resultaat:quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wel iets van meegekregen ja
Imageshackfailquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vlak daarna was een meet. Dit is het resultaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net deden ze het nogquote:
er komt 404 forbiddenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:25 schreef kanovinnie het volgende:
Gewoon even linkjes plakken en in een nieuw tabblad plakken.
kom je weer naar NL ??quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:25 schreef Stuart het volgende:
Morgen al om half 8 met de taxi naar LHR
Dan doe je 't niet goedquote:
Als jij een krentenbol in de plee vies vind, dan wel jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Of jij wilt me gewoon smerige plaatjes aansmeren
Eigenlijk wel, ik kots eropquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als jij een krentenbol in de plee vies vind, dan wel ja
haayquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:30 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hoi
Maar we willen juist iets leuks gaan doen maar weten niksmorgen ook vrij
Onlogische binnenkomst, maar je mag mijn werk morgen wel doen! ga ik uitslapenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:30 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hoi
Maar we willen juist iets leuks gaan doen maar weten niksmorgen ook vrij
Ik wil ook uitslapenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Onlogische binnenkomst, maar je mag mijn werk morgen wel doen! ga ik uitslapen
Oei, ik zwaaide naar de verkeerdequote:
Nee hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:38 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga trouwens mijn camera meenemen naar de meet. Iemand bezwaar?
Als je geen foto van me neemt vind ik het bestquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:38 schreef kanovinnie het volgende:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Ik zal er dan alleen wel voor zorgen dat ik niet teveel onder de verf kom te zitten
Goed ideequote:Op donderdag 10 februari 2011 21:38 schreef kanovinnie het volgende:
Sowieso knal ik ze niet online. Alleen naar de mensen die er waren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als je geen foto van me neemt vind ik het best
Nou en, ik sta altijd vercrackt op foto'squote:Op donderdag 10 februari 2011 21:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sowieso knal ik ze niet online. Alleen naar de mensen die er waren.
Als je zo aankomt ontvoer ik je!quote:
Technisch tekenaar, maar ik doe ook nog wat andere dingetjes ernaast bij dat bedrijf.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:40 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hihi cc
Kano, wat voor werk doe je ? :p
Dan ga ik een goeie makenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nou en, ik sta altijd vercrackt op foto's
Ik zie niks.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je zo aankomt ontvoer ik je!
[ afbeelding ]
[..]
Technisch tekenaar, maar ik doe ook nog wat andere dingetjes ernaast bij dat bedrijf.
Ik ookquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nou en, ik sta altijd vercrackt op foto's
Geil mensquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je zo aankomt ontvoer ik je!
[ afbeelding ]
[..]
Technisch tekenaar, maar ik doe ook nog wat andere dingetjes ernaast bij dat bedrijf.
Jaja!quote:
Jeweetttoch!quote:
Ik kan de foto niet zienquote:
http://body-paint.blogtat(...)1/miller4_clicks.jpgquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik kan de foto niet zien![]()
Ik wil weten wat de foto was
Geniaal geschilderd wel.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
http://body-paint.blogtat(...)1/miller4_clicks.jpg
Ik heb meer in mijn album staanquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Geniaal geschilderd wel.
Maar nee, zo kom ik niet aan op de meet.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb meer in mijn album staan [ afbeelding ]
Huh?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb meer in mijn album staan [ afbeelding ]
ahaa oke, leukquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Niks, ooit gedownload for the lulz
En wat staat daar allemaal in?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Is gewoon 1 album heb wel 1000 andere foto's
Wat veel ruimte zeg, ik zou er echt wel willen wonenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:54 schreef 92Merel het volgende:
Nieuwe kamer in Leiden (Zijlsingel, 9 m2, EUR 350, tijdelijk)
Ziek duur
Fappen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Niks, ooit gedownload for the lulz
Voor a'dam/leiden/delft valt dat toch wel mee?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:54 schreef 92Merel het volgende:
Nieuwe kamer in Leiden (Zijlsingel, 9 m2, EUR 350, tijdelijk)
Ziek duur
Zie je vaak terugkomen in de nachtbaggerquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En wat staat daar allemaal in?
niet waardigquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Fappen?
[..]
Voor a'dam/leiden/delft valt dat toch wel mee?
Nee echt niet, voor 350 euro/maand, moet je minimaal 15 m2 hebbenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Fappen?
[..]
Voor a'dam/leiden/delft valt dat toch wel mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |