gvd, wrom zeg jij steeds wij.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:50 schreef SaaaaabEnStoeprand het volgende:
Wij vinden dit een terechte klacht.
Wij lachen je uit, omdat je niet ziet dat onze username uit twee namen bestaat.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:50 schreef das_phantom het volgende:
[..]
gvd, wrom zeg jij steeds wij.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:50 schreef SaaaaabEnStoeprand het volgende:
Wij vinden dit een terechte klacht.
Niet altijd maar hij zag er zo een beetje uit van die zichtbare junkbeenderen beetje inggevallen enz.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:47 schreef das_phantom het volgende:
Dat jij junks mooie mensen vindt is voor mij de echte klacht.
Ja dus ?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:53 schreef Dutchlike het volgende:
Sigaretten zijn teringduur, geen wonder dat hij moet bedelen.
Wat?? nederlands moeilijke taal is?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:45 schreef Taartjeh het volgende:
Ben je in de stad zie je opeens een mooie jongen van je oude school. Omdat we niet de naam wisten noemde we hem altijd de junk, leek die een beetje op![]()
Ik geloof er niks van dat je naar school bent gegaan.quote:Ben je in de stad zie je opeens een mooie jongen van je oude school
HUH?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat?? nederlands moeilijke taal is?
[..]
Ik geloof er niks van dat je naar school bent gegaan.
Zulke mensen zijn geen bedelaars, maar moeten direct hulp zoeken...quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
Omdat iemand een sigaret vraagt en er voor het gemak meteen twee neemt is hij een junk en bedelaar?
Lezen is ook niet echt je sterkste kant hè?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
Omdat iemand een sigaret vraagt en er voor het gemak meteen twee neemt is hij een junk en bedelaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |