Die zeggen ook maar watquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:36 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Volkskrant liveblog: 18:21 uur De live-toespraak van Mubarak zal plaatsvinden om 22:00 uur (21:00 uur Nederlandse tijd).
Dit, ik zei het net fout met 11 uur, 10 uur egypte is 9 uur hierquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:36 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Volkskrant liveblog: 18:21 uur De live-toespraak van Mubarak zal plaatsvinden om 22:00 uur (21:00 uur Nederlandse tijd).
Geloof ik niet. Die gaat zijn land niet uit, dat zou gezichtsverlies zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:36 schreef yavanna het volgende:
Onbevestigd (uiteraard)
#BREAKINGNEWS: Source: #Mubarak arrived to #UAE! #Egypt #Jan25
Trouwens, Ronald Reagan Kon het ook als acteurquote:
Dat had ie 2 weken lang kunnen zeggen.quote:HalaGorani Asked about dvlpts in #Egypt. President Obama just said: "We're going to have to wait and see what's going on." 2 minutes ago via web
Kom op hij is een borg, ik vind dit al heel wat.quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:38 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Whahahah helemaal bang: "I am not in the NDP anymore!"
Hij ziet de bui al hangen.
Wie?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:38 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Whahahah helemaal bang: "I am not in the NDP anymore!"
Hij ziet de bui al hangen.
Exterminieren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:38 schreef RvLaak het volgende:
Daleks zijn gearriveerd... IK verwacht half dat hij gaat zeggen "Exterminate, EXTerminate, EXTERMINATE!!!!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |