Een van de weinige films waar ik bij heb gehuild.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:24 schreef Borizzz het volgende:
My Girl - Begrafenis van Thomas J.
O.a. deze scene maakte vroeger veel indruk op mij.
Echt begin tot eind. Heb die film zeker een jaar niet kunnen zien na de eerste keer. Plaatjes van dat kleine meisje deden me al vol schieten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:14 schreef RickJamez het volgende:
Grave of THE fireflies .
Erg emotionele anime film.
Moest niet huilen dat heb ik nniet bij films maar ik kreg wel een brok in me keel.
Ook echt 1 van de weinige films die me raakte!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:14 schreef RickJamez het volgende:
Grave of THE fireflies .
Erg emotionele anime film.
Moest niet huilen dat heb ik nniet bij films maar ik kreg wel een brok in me keel.
Het verschil is dat je bij films personages echt leert kennen, daarom raakt het je. Als je een getal hoort op het nieuws dat er weer zoveel personen zijn omgekomen bij een ramp, dan doet dat je niet zoveel. Vaak als ik verhalen hoor en er dan foto's bij zie, persoonlijke verhalen hoor, familieleden...dan houd ik het ook niet droog.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:00 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Juist, zielige films. Dus een kind die jankt bij Bambi is vrij normaal.
Maar bij films als Gladiator, The untouchables of Lord of the Rings vind ik het maar vreemd om te gaan huilen. Ik zou eerder gaan huilen bij het journaal en het aan schouwen van alle ellende in de wereld dan bij een fictieve vette actiefilm. Dus mijn vraag hoe ervaren mensen die schijnbaar iets gevoeliger zijn als mij het nieuws?
Ik zou zo gauw alleen The Messenger n Blue Valentine kunnen noemen, maar er worden echt nog wel goede drama's gemaakt hoor. Je moet er alleen wel voor naar 't filmhuis tegenwoordigquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:12 schreef Rhalius het volgende:
The last of the Mohicans, als ik die film alleen kijk. Net een paar tranen.
Een goede film kan emotie overbrengen, ongeveer de laatste 10 jaar is het helaas alleen maar actie.. ze weten bijna nooit meer actie met drama te combineren zonder in cliche's te vallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:57 schreef EnterToets het volgende:
Niemand noemt forrest gump?was op zich ook wel een mooi moment, maar wat ik bij Forest Gump heb is dat het net ietsjes té gekunsteld is, té mooi en té emotioneel, wel mooi op zich, mooie film maar toch ook wel erg te verwachten en dan doet het net iets minder vind ik zelf. vond het er net iets te dik bovenop liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |