Precies, ik fiets niet meer, maar eerst deed ik 20 à 25 minuten over 7 kilometer.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow serieus.Ik doe 30 minuten over 9 km, maar hangt ook van de stoplichten, wegwerkzaamheden etc. af. Oh en hoeveel brugklassers er in de weg fietsen die 8 km/u fietsen.
Ik twijfel tussen deze of de middelste.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:36 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Tsja, liever iemand die tegen die muur is aangelopen dan dit.
[ afbeelding ]
Geef toe, het was niet altijd even geweldigquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:48 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Twijfelen aan mijn smaakHoe durf je.
?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:50 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Geef toe, het was niet altijd even geweldig.
Kun je die uploaden met Tinypic? Imageshack doet het niet altijd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:52 schreef Gridlok het volgende:
[ afbeelding ]
Haha beetje macaber voor een sleeve nóh?
Jouw smaak, vriend.quote:
Ja, maar die vorige stond gewoon geen mooie tussenquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:52 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Kun je die uploaden met Tinypic? Imageshack doet het niet altijd.
[..]
Jouw smaak, vriend.
jwoww is van mij chris, leer dat nou eens.quote:
Wat ben je weer oppervlakkigquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:56 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Jammer dat haar billen op deze foto mwah zijn.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
jwoww is van mij chris, leer dat nou eens.
Die fluor bikini als ze in de jacuzzi stapt. Perfect ass.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wat ben je weer oppervlakkig.
Uncle Nino heeft die ass zeker gehit later op de avond.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:59 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Die fluor bikini als ze in de jacuzzi stapt. Perfect ass.
[ afbeelding ]
Zijn blik spreekt boekdelen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Uncle Nino heeft die ass zeker gehit later op de avond.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hahaha, Snooki is hier zo retarded <3.
Die picca komt me bekend voor, volgens mij heeft een of andere mongool die als avatarquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:02 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Zijn blik spreekt boekdelen.
[ afbeelding ]
Ja, zo'n wannabequote:Op donderdag 10 februari 2011 18:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die picca komt me bekend voor, volgens mij heeft een of andere mongool die als avatar!
Is ze dat niet overal?:3quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hahaha, Snooki is hier zo retarded <3.
Neequote:Op donderdag 10 februari 2011 18:06 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Heb jij dat ook wel eens gedaan, WD?
Moette komen dan ge verrekte natnekquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
kom vechten dan ik ben nu egt kkagressief jonge
Sorry, ik ben gewoon gespannen omdat Never Say Never morgen begint te draaienquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Moette komen dan ge verrekte natnek
Die fietsen expres zo langzaam zodat ze naar je kont kunnen kijken als je voorbij komt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow serieus.Ik doe 30 minuten over 9 km, maar hangt ook van de stoplichten, wegwerkzaamheden etc. af. Oh en hoeveel brugklassers er in de weg fietsen die 8 km/u fietsen.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ziet jouw bil er ook al zo uit na je intensieve trainingsprogramma?
Die zijn kklekker.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is mijn trainingsprogramma.
Schlecker-snoep.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is mijn trainingsprogramma.
Gaode em kieke?!?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Sorry, ik ben gewoon gespannen omdat Never Say Never morgen begint te draaien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |