Dat gebouw staat symbool voor de onderdrukking, dat innemen is ook een victorie ook. Wellicht dat mensen zo blij worden en in victorie zijn dat ze het willen innemen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:32 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Waarom is het tv-gebouw ontruimt?
Ik denk hierom:
Mubarak blijft zitten --> massa wordt boos --> gaat naar plein, maken dingen kapot enz --> leger grijpt in onder het mom van: het is gewelddadig en dat bestrijden wij. .
dát is juist waar ik nu bang voor ben , leger heeft gezegd het volk en het land te beschermen , als de pleuris uitbreekt , is het ook onder het mom van we beschermen het volk ( de mensen die nu niet mee demonstreren )quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:32 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Waarom is het tv-gebouw ontruimt?
Ik denk hierom:
Mubarak blijft zitten --> massa wordt boos --> gaan naar het paleis en andere gebouwen, maken dingen kapot enz --> leger grijpt in onder het mom van: het is gewelddadig en dat bestrijden wij. .
Ja maar om het dan te evacueren? De demonstranten willen geen geweld.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:34 schreef yavanna het volgende:
[..]
Dat gebouw staat symbool voor de onderdrukking, dat innemen is ook een victorie ook. Wellicht dat mensen zo blij worden en in victorie zijn dat ze het willen innemen.
Ik geloof nooit dat dat Ghonim is, die spreekt engels. En goed ookquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:33 schreef -jos- het volgende:
SultanAlQassemi Wael @Ghonim to Al Jazeera now: I trust Omar Suleiman who said that he doesn't want to retain power & is there only temporarily
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:33 schreef raistlin6 het volgende:
En wie niet springt die is een thug
Het is stil bij Hosni thuis, het is stil etc....
Hand in hand kameraden
Hand in hand, voor Wael Ghonim
Etc.
Kan, maar het leger heeft al beloofd dat de demonstranten hun eisen ingewilligd zullen worden, dus zodra hij met zo'n ridicule speech komt dan zullen ze ingrijpen. Enige opties zijn in mijn ogen, Mubarak negeert het verder compleet en gaat niet speechen, oh nu bevestigd dat hij wel gaat speechen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:33 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Nou of juist niet, bang dat staats TV wordt bestormd omdat hij toch niet aftreed en zei dat al weten omdat ze het interview gaan uitzenden.
Die heeft teveel Staats-tv gekeken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:32 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Mooiste nog, sprak gister een zwaar anti-amerikaanse moslim vriend van me, en hij dacht dat Amerika achter de opstand zat
Klopt, maar dan kunnen ze er nog wel bang voor zijn, dat men hun blijdschap toch afreageerd na al die weken van protest.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:34 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ja maar om het dan te evacueren? De demonstranten willen geen geweld.
Men blijft gereserveerd doch vastbesloten dusquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:35 schreef yavanna het volgende:
globepmartin Patrick Martin
It's getting a little more festive again in the square. Message spreading that this is good thing, but not necessarily the end of their
En toch denk ik dat hij gek genoeg is om aan te blijven. Of hij de macht nou overdraagt of niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:35 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Kan, maar het leger heeft al beloofd dat de demonstranten hun eisen ingewilligd zullen worden, dus zodra hij met zo'n ridicule speech komt dan zullen ze ingrijpen. Enige opties zijn in mijn ogen, Mubarak negeert het verder compleet en gaat niet speechen, oh nu bevestigd dat hij wel gaat speechen.
Dan zie ik echt geen andere optie.
Dat dus...quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:36 schreef yavanna het volgende:
[..]
Klopt, maar dan kunnen ze er nog wel bang voor zijn, dat men hun blijdschap toch afreageerd na al die weken van protest.
..of toch op z'n minst een goed lijkende replica.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:36 schreef yavanna het volgende:
EgyptianTV: #Mubarak to address the nation tonight from the Presidential Palace in #Cairo. #Egypt #Jan25 #Tahrir
1, 2, 3, 24 uur?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:36 schreef yavanna het volgende:
Breaking Al Jazeera: Egypt State TV: President Mubarak will address the nation "within hours"
Zo'n kantoor is simpel na te maken. Als ik de films moet geloven, is er een kopie van de Oval Office in Air-Force-1quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:37 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
..of toch op z'n minst een goed lijkende replica.
Of niet live zoals ook voorheenquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:37 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
..of toch op z'n minst een goed lijkende replica.
Ja, en in iedere Hollywood-studio. Ik zou er in ieder geval weinig uit af proberen te leiden, zeker als de staatstv het zegtquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zo'n kantoor is simpel na te maken. Als ik de films moet geloven, is er een kopie van de Oval Office in Air-Force-1
"En nu zal Mubarak een speech geven vanaf Tahrir"quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, en in iedere Hollywood-studio. Ik zou er in ieder geval weinig uit af proberen te leiden, zeker als de staatstv het zegt
Drom & het geeft totaal geen zekerheid over zijn locatie.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, en in iedere Hollywood-studio. Ik zou er in ieder geval weinig uit af proberen te leiden, zeker als de staatstv het zegt
'Zie je? Helemaal niemand.'quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"En nu zal Mubarak een speech geven vanaf Tahrir"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |