maar het beeld van mijn nederland 1 stream is wel scherperquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:11 schreef -jos- het volgende:
[..]
same, NOS loopt altijd hopeloos achter.
Haal dat er maar weer weg.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:12 schreef raistlin6 het volgende:
[Upd] Egypte: 'Mubarak treedt vandaag af'
Het is nog niet zeker. De kans is zelfs groot dat het niet gebeurt, is zojuist aangekondigd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:12 schreef raistlin6 het volgende:
maar als er nu niks gebeurt, dan breekt de pleuris echt uit, dat weten ze toch...quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:11 schreef Infection het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat de mensen op het Tahrir plein te vroeg juichen...
Er zijn stakingen toch?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:12 schreef Bartholomaeus het volgende:
estr4ng3d
Friend called from train on way to #Cairo, stopped in Tukh for unknown reason since 45 minutes, no body knows whats going on #Egypt
Het is nog steeds niet bevestigd, de titel that isquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:12 schreef raistlin6 het volgende:
Inderdaad. Dus als Mubarak slim is treed hij wel af. Anders kan hij waarschijnlijk zijn dood tegemoet zien de aankomende dagen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:13 schreef alors het volgende:
[..]
maar als er nu niks gebeurt, dan breekt de pleuris echt uit, dat weten ze toch...
Daar nemen ze ook geen genoegen mee.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:13 schreef shomila het volgende:
petersbeaumont peter beaumont
Maggie Michael on AP calling it for army takeover in Egypt
32 seconds ago
Door de minister of interior ja, het leger gaat hem gewoon afzetten nuquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:12 schreef Infection het volgende:
[..]
Het is nog niet zeker. De kans is zelfs groot dat het niet gebeurt, is zojuist aangekondigd.
Dat is wat ik in het topic al zeiquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:13 schreef yavanna het volgende:
[..]
Het is nog steeds niet bevestigd, de titel that is
Niet belangrijk. Tahrir wil van het regime af, inclusief de wetten die het regime bedacht hebben om ze aan de macht te houden. Geneuzel over de wet is tijdverspilling. Een dictatuur kan in 5 minuten een nieuwe grondwet opstellen, ondertekenen en aftreden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:12 schreef yavanna het volgende:
Zonder veranderde grondwet kan in Sept alleen de NDP leden aanbrengen?
Hij smeert 'm gewoon...quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:14 schreef shomila het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Breaking BBC World Service: Prime Minister Ahmed Shafik "I don't know where the President Mubarak is now
10 seconds ago
Klopt daarom tussen aanhalingstekens. het is een uitspraak, maar niet bevestigend.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:13 schreef yavanna het volgende:
[..]
Het is nog steeds niet bevestigd, de titel that is
Mubarak kennende. Hij heeft vast nog wel wat hulpmiddelen voor echt "nood".quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:14 schreef -jos- het volgende:
[..]
Door de minister of interior ja, het leger gaat hem gewoon afzetten nu
Ik geloof iemand uit het regime meer. Die zit er het dichts bij.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:14 schreef QBay het volgende:
Mubarak gaat wel aftreden, ik geloof de directeur van de CIA eerder dan iemand uit het regime van Mubarak.
De tweede bron die dit meld dus, en het leger zegt nu dus: Wacht eens, wij nemen het over!quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:15 schreef shomila het volgende:
0xAli Mohab Ali
The army said they took a letter was sent by mubarak giving all his authority to Omar soliman (CC @AlanFisher)
17 seconds ago
De mensen uit het regime van Mubarak houden elkaar de hand op. De CIA heeft er niks bij om valse info te verspreiden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:15 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ik geloof iemand uit het regime meer. Die zit er het dichts bij.
CIA liegt en bedriegt alles bij elkaar.
* Papierversnipperaar trots isquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dit lijkt me voor jou opvallender: De meeste dagen achter elkaar minimaal 1 posts
PressTV is anti-Mubarak, niet zo betrouwbaarquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:17 schreef yavanna het volgende:
Press.tv : Het is een coup. M left Cairo is nog wel in Egypte. Suleiman en andere topleden ook niet acceptabel voor het leger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |