Ik zal eraan denkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:04 schreef xFriendx het volgende:
Je moet ook niet zo spetteren tijdens het afwassen.
Kweetniet, als je zo'n vervelende buurvrouw bent die veels te hard Frans Bouwer afspeelt dan ben ik je liever kwijt dan rijk ja..quote:
Leer het eerst maar eens te spellenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kweetniet, als je zo'n vervelende buurvrouw bent die veels te hard Frans Bouwer afspeelt dan ben ik je liever kwijt dan rijk ja..
Dat was expresquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Leer het eerst maar eens te spellen
Rio is mijn paardquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
uuhm.. mag ik meer uitleg?
Rio klinkt nu als een hond..
hoezo is een auto niet vooruit te branden? Gewoon gas intrappen.. werkt dat niet, naar de monteur!
Nu mag het wel jaquote:
Ik zag het nadat ik gereageerd hadquote:
Precies, ga maar flink los. Het mag flink warm.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zal genoeg van dat middel gebruiken
Niet té warm, dat doet zeerquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Precies, ga maar flink los. Het mag flink warm.
*Let it rain, let it rain, let it rain*quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:08 schreef Samzz het volgende:
Nu mag het wel jaNu ben ik binnen lekker schoon en fris gedouched
Het water, niet het middelquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Precies, ga maar flink los. Het mag flink warm.
Kom maar op hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:13 schreef Cue_ het volgende:
Mensen die zeggen dat ze de waarheid spreken, maar dan niet een leugendetectietest willen doen
hoe stom
Als het vervolgens maar niet vast vriest, vind ik het bestquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
*Let it rain, let it rain, let it rain*
Je paard kan niet schaatsen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het vervolgens maar niet vast vriest, vind ik het best
Hij heeft geen ijzers, dus dat wordt 'm nietquote:
Alice is dit weekend in wonderlandquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alice in Wonderland op Film 1.2
Bankhangen met Venco?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alice is dit weekend in wonderland
dan zit ze hier op de bank![]()
Op TV? Leuk! Das een leuke film.quote:
Ja, op Veronica om half negenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Op TV? Leuk! Das een leuke film.
Mja, ik heb geen Film 1.2. En ik heb 'm op dvd, dus dat hoeft ook nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alice in Wonderland op Film 1.2
Lasagna bolognese?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:41 schreef Cue_ het volgende:
Ik moet trouwens maandag koken voor twee. En de ander is een redelijk simpeler eten.. geen poespas, geen raar etren, simpel. Ik heb geen idee watdit wordt nog wat
Spinazie, pasta en gegrilde zalm. Is niets geks en nog lekker ook!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:41 schreef Cue_ het volgende:
Ik moet trouwens maandag koken voor twee. En de ander is een redelijk simpeler eten.. geen poespas, geen raar etren, simpel. Ik heb geen idee watdit wordt nog wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |