Jij wel hoor.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mag ik ook een keer vroeg weekend?!
Aawh Bos.quote:
Okay, stel me maar eens aan haar voor.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, sorry... ze is overigens wel heel leuk. Ik denk dat jij dr ook wel leuk zal vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, stel me maar eens aan haar voor.Kijk eens in de spiegelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:12 schreef charmed_angel het volgende:
Benny!!! Ik heb een bed gekocht
We hebben een midden weg gekozenhij 1000 euro naar beneden en ik 400 euro naar boven
Goes gedaan hè
En hoi allemaalik ben weer weg, visite
Nee hij wilde bed van 4500, ikke 2500quote:
mooie prijs voor een bedquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hij wilde bed van 4500, ikke 2500maar het is die van 2995 geworden
Dus hij is 1500 gezakt bedoel ikhihihi
Zal straks wel foto's plaatsendoeiiiiii
ow dat is minderquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:29 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaat pitten. al weer tijdje koppijn
quote:Kijk maar naar de huizen om je heen
Ze zouden nooit gebouwd zijn zonder steen.
En zitten er geen vleugels aan een vogel
Vliegt het toch nooit ergens heen.
Ook al krijg je nog zo velen kansen
Er gaat er altijd eentje mis.
En door dat je mijn gezang kunt horen
Weet je ook wat stilte is.
Want het een kan niet zonder het ander.
Pak maar mijn hand
Stel niet te veel vragen
Je kunt niet als enige de wereld dragen
Pak nou maar mijn hand
Laat mij de weg wijzen
Het is geen probleem
Als je keer op keer jezelf wilt bewijzen
Maar je kunt het niet alleen
Als je weer een wedstrijd hebt verloren
En je voelt je niet zo fijn
Weet dan dat je extra goed moet zaaien
Wil de oogst wat beter zijn
Maar je vind de hulp zo overbodig
Want je weet het zelf zo goed
Toch heb je je naasten mensen nodig
Die vertellen hoe het moet
Want het een kan niet zonder het ander.
Dus pak maar mijn hand
Stel niet te veel vragen
Pak nou maar mijn hand
Laat mij de weg wijzen
Het is geen probleem
Ik reik je m'n hand
Dus grijp deze kans
Want ik bied graag m'n hulp aan jou
Ik hoop dat jij mijn handen vertrouwt
Pak maar mijn hand
Stel niet te veel vragen
Pak nou maar mijn hand
Laat mij de weg wijzen
Het is geen probleem
Eens. hoofden op spiezen willen we!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:03 schreef Symphonic het volgende:
ik hoop dat er morgen een miljoen mensen het huis van Mubarak binnenlopen en met zijn hoofd naar buiten lopen. Als je zo weinig om een mensenleven geeft....
Ik vond er weinig aanquote:
Ik vind heel Gaga niks aanquote:
Ja dat scheelt nogalquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:01 schreef Bos81 het volgende:
Ik moet altijd aan radio gaga denken bij het zien van Gaga's naam en sinds kort ook aan We Will Rock you omdat daar GaGa girls in voorkomen
Hmm ik denk ook even naquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
En er staan ook leuke liedjes op. We dachten er ook al aan om het te kopen
band hero is leukquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:57 schreef Kally het volgende:
WTF
voor de Wii: Band Hero Super Bundle met Game, gitaar, Drum en Microfoon
Geldig tot vrijdag 23:59
Van ¤ 200 voor ¤ 70
komt alleen geen nieuwe versie meer van als ik me niet vergisquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
band hero is leuk
Zelfs de spice girls staan erop
ja ik heb het gehoordquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
komt alleen geen nieuwe versie meer van als ik me niet vergis
Toch nog iets eraf. Netjes!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb trouwens weer gewogen
700 gram eraf, en in totaal 17,9 kilo.... zit gewoon bijna onder die 70 kilo
Dat is zeker wel 12 jaar geleden voor het laatste zo geweest
Leuk... veel pretquote:Ik ga nu even lekker in bad, ik moet om 4 uur richting amsterdam.
Verjaardagje
wat leukquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:25 schreef iBenny het volgende:
Zometeen een afspraak voor de Opkikker... kijken of we weer een gezin blij kunnen maken met een opkikkerdag
quote:
Right back at ya beebquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjj![]()
![]()
![]()
Laff you lief dinnetje
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:11 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Right back at ya beeb![]()
(ik was al weer weg)
quote:
Wat zijn dat?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:15 schreef Lutte het volgende:
Toddlers & Tiara's... Als je denkt dat het echt niet meer erger kan.
baby's (nou ja peuters en tiara is zo'n diamanten ding in je haar, dus verwende nesten van 2quote:
Een programma over kindermissverkiezingen in Amerika. Kindjes van vijf die hun benen scheren omdat de zelfbruiner anders niet werkt, haren verven en een gebitje hebben... En och wat vinden ze die moeders het leuk.quote:
Het is echt te erg, opgemaakt als 19 jarige hoerenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een programma over kindermissverkiezingen in Amerika. Kindjes van vijf die hun benen scheren omdat de zelfbruiner anders niet werkt, haren verven en een gebitje hebben... En och wat vinden ze die moeders het leuk.
Met zeer goed gevulde zakkenquote:
buiten dat...Alsof er ook maar iets gaat veranderenquote:
Echt vreselijk, en laatst waren ze bij zo'n meisje thuis, had een joggingpak aan, haar in een staartje, miste haar halve gebit, een NORMAAL meisje van die leeftijd dus, zegt ze: ik speel liever met mijn barbies dan naar missverkiezingen te gaan, maar ik doe het toch maar want mijn mama wil dat en ik wil dat zij trots op me is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is echt te erg, opgemaakt als 19 jarige hoeren
Ook dat, alhoewel in Tunesië het wel degelijk aan het veranderen is, hoop doet levenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
buiten dat...Alsof er ook maar iets gaat veranderen![]()
gewoon een ander plastic poppetje en klaar zijn ze
Bah bah, en de kinderbescherming daar dan? of bestaat dat daar niet?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een programma over kindermissverkiezingen in Amerika. Kindjes van vijf die hun benen scheren omdat de zelfbruiner anders niet werkt, haren verven en een gebitje hebben... En och wat vinden ze die moeders het leuk.
Ik weet het en het gek vinden dat die meisjes als tieners zwaar verknipt zijn en aan de drugs gaan of met 14 een kind hebbenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt vreselijk, en laatst waren ze bij zo'n meisje thuis, had een joggingpak aan, haar in een staartje, miste haar halve gebit, een NORMAAL meisje van die leeftijd dus, zegt ze: ik speel liever met mijn barbies dan naar missverkiezingen te gaan, maar ik doe het toch maar want mijn mama wil dat en ik wil dat zij trots op me is.
En die moeders zijn dan van die vrouwen van 200 kilo die hun eigen jeugdtrauma's op hun kinderen afreageren en en en... Vaak zijn er meer kinderen en de anderen worden echt zo goed als verwaarloosd.
Ooh ik raak daar zo gefrustreerd door.
Welnee....daar regeert het leger en hun belang is veels te groot om dat te veranderen...Misschien geven ze schoenen weg omdat de bevolking ermee is gaan gooien maar meer ook nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ook dat, alhoewel in Tunesië het wel degelijk aan het veranderen is, hoop doet leven
Geen idee... Je moet maar eens een aflevering kijken op YouTube ofzo, want de verschrikking is gewoon niet uit te leggen. Man man man.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bah bah, en de kinderbescherming daar dan? of bestaat dat daar niet?
Nee laat maar, ik weet al genoegquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geen idee... Je moet maar eens een aflevering kijken op YouTube ofzo, want de verschrikking is gewoon niet uit te leggen. Man man man.
Ja maar technisch gezien wordt die kinderen niks aangedaan, jammer genoeg maar tja het is Amerika Land of Dreamsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bah bah, en de kinderbescherming daar dan? of bestaat dat daar niet?
Ja dat dus... Ik ga er eens een KLB topic aan wijden denk ik.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet het en het gek vinden dat die meisjes als tieners zwaar verknipt zijn en aan de drugs gaan of met 14 een kind hebben
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja dat dus... Ik ga er eens een KLB topic aan wijden denk ik.
Leuk dat je dat 'veertien jaar en kind' noemt trouwens, ik had weer eens woorden met ons mam over iets wat ik niet mocht, dus ik zeg: 'ik ben al vijftien en een half en jij nog steeds geen oma, ik vind het zelf best lekker gaan'. Ron lach stuiptrekkend van het lachen op de vloer, muttie zag de grap niet. Heerlijk.
Haai bennyquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:32 schreef iBenny het volgende:
Ik heb ff een luchtballonvaart geregeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hai, wat goed!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:32 schreef iBenny het volgende:
Ik heb ff een luchtballonvaart geregeld
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:36 schreef Lutte het volgende:
Het huidige puberprobleem trouwens:
Het is bijna schoolfeest, en wij zijn op school altijd met een groepje van vijf, en met die vijf wilden we ook naar het schoolfeest gaan, en dan van tevoren bij iemand thuis meeten en 's nachts daar slapen (anders moeten er om half twee nog door half Brabant mensen af worden gezet, vandaar). Maaaaaar.... Ik mag dus niet!En ik mocht de andere keren niet blijven slapen omdat ik dan het hele weekend lam was, maar nu is het voor een vakantie oid, alleen nu mag het dus niet omdat we bij iemands vader blijven slapen (gescheiden ouders) en 'die zijn vast niet voor niks gescheiden'. Oftewel: ze zien die vent aan voor een pedo.
En nu hoeft het dus van mij helemaal niet meer, want het leukste is het tutten tot tien uur, en het geiten na twee uur... Schoolfeest is bijzaak en eigenlijk best saai.
En als ze nou als reden gaven 'ja dalijk drink je, dat kunnen we niet controleren' maar ze wéten dat ik niet drink en mijn maatjes (die nota bene 16/17 zijn) ook niet, maar het mag gewoon niet. En ik zit al de hele carnaval thuis, en dan val ik al overal buiten, en nou wordt dit me ook nog door de neus geboord.
Grr.Pff niet leuk die strenge oudersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Het is bijna schoolfeest, en wij zijn op school altijd met een groepje van vijf, en met die vijf wilden we ook naar het schoolfeest gaan, en dan van tevoren bij iemand thuis meeten en 's nachts daar slapen (anders moeten er om half twee nog door half Brabant mensen af worden gezet, vandaar). Maaaaaar.... Ik mag dus niet!En ik mocht de andere keren niet blijven slapen omdat ik dan het hele weekend lam was, maar nu is het voor een vakantie oid, alleen nu mag het dus niet omdat we bij iemands vader blijven slapen (gescheiden ouders) en 'die zijn vast niet voor niks gescheiden'. Oftewel: ze zien die vent aan voor een pedo.
En nu hoeft het dus van mij helemaal niet meer, want het leukste is het tutten tot tien uur, en het geiten na twee uur... Schoolfeest is bijzaak en eigenlijk best saai.
En als ze nou als reden gaven 'ja dalijk drink je, dat kunnen we niet controleren' maar ze wéten dat ik niet drink en mijn maatjes (die nota bene 16/17 zijn) ook niet, maar het mag gewoon niet. En ik zit al de hele carnaval thuis, en dan val ik al overal buiten, en nou wordt dit me ook nog door de neus geboord.
Grr.Dat meen je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dus eigenlijk mag je helemaal geen feest vieren met carnaval?
![]()
Die man was zo heerlijk simpel 'ja, is goed', 'ja, is goed', 'geen probleem, we werken wel mee' en 'daar vinden we wel wat op'quote:
Grr.Jezus sorry dat ik het zeg maar wat belachelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker meteen die vader als pedo bestempelen, misschien was die moeder wel een vreemdganger ofzo
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Nopes, want alle 'grote' feesten kom ik niet binnen, en de markt hier zou wel kunnen, maar dan mag ik van ons mam 'tot een uur of tien'. Dan zijn de cafés nog niet eens open man.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Dus eigenlijk mag je helemaal geen feest vieren met carnaval?
Ik heb helemaal uitgelegd waarom zequote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Jezus sorry dat ik het zeg maar wat belachelijk
Zeker meteen die vader als pedo bestempelen, misschien was die moeder wel een vreemdganger ofzo
Aaah das wel super ja. Echt leuk, zeker als mensen zo meewerken!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die man was zo heerlijk simpel 'ja, is goed', 'ja, is goed', 'geen probleem, we werken wel mee' en 'daar vinden we wel wat op'
Ik snap je wel hoor en je mag best even je gal spugenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb helemaal uitgelegd waarom ze
gescheiden zijn (ga dat hier niet neerzetten maar het kwam er gewoon op neer dat ze elkaar niet lief meer lief vonden), maar nee, daar zoeken ze weer vanalles achter.
Het ergste was toen ik in de herfstvakantie voor het eerst met vrienden bij die vriendin mocht logeren, leefde er al een maand naar toe, maar een avond van tevoren zij ze dus dat het bij haar vader was. Mocht ik niet meer! Wat een drama was dat, ik helemaal overstuur omdat ik er zo naar toe had geleefd en het niet bepaald subtiel werd gebracht.
Maaar nu positiviteit!! Dalijk XFA.
WTFquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nopes, want alle 'grote' feesten kom ik niet binnen, en de markt hier zou wel kunnen, maar dan mag ik van ons mam 'tot een uur of tien'. Dan zijn de cafés nog niet eens open man.
En ik zoek het ook niet om zo naar het schoolfeest te gaan, want dan hang ik er gewoon buiten (zij gaan ook hetzelfde verkleed) en dat doe ik mezelf niet aan.
Joah!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:49 schreef Kally het volgende:
Is dat voor die dag Benny die ballonvaart?
Ahh wat gaaf zeg, leuk dat mensen dan zo spontaan meewerkenquote:
Ik wou het niet zeggenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
WTF. Ze gunnen je dus eigenlijk nauwelijks tot niet een beetje plezier.
Valt wel mee. Al is ze nu wel weer enorm aan het zeiken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
WTF. Ze gunnen je dus eigenlijk nauwelijks tot niet een beetje plezier.
Ohwquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Valt wel mee. Al is ze nu wel weer enorm aan het zeiken.
Ja, en dat is het probleem. Ze loopt zich enorm aan te stellen door me steeds aan te staren en aan mijn kop te zeuren wat ik voor huiswerk heb en alles 'om gezellig te kletsen', maar a) begin dan niet over huiswerk of Henk Westbroek en b) van half negen tot half elf heb ik alle tijd, maar dan is er niemand.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw
Maar het is vrijdag, dus ze moet straks weg toch?
Hmm, die snap ik nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, en dat is het probleem. Ze loopt zich enorm aan te stellen door me steeds aan te staren en aan mijn kop te zeuren wat ik voor huiswerk heb en alles 'om gezellig te kletsen', maar a) begin dan niet over huiswerk of Henk Westbroek en b) van half negen tot half elf heb ik alle tijd, maar dan is er niemand.
Maar als ik dat laatste zeg ben ik denk ik twee weken mijn internet kwijt *bijt op tong*.
Ons mam vindt dat ik al de hele dag niks zeg (wat best knap is, de hele dag, want ik zat van negen tot vier op school) maar ik heb gewoon koppijn, ben moe, en zeg nog best veel. En nu loopt ze steeds tegen me aan te praten, over compleet idiote dingen, en als ik dan antwoord is ze daar niet tevreden mee, zeurt ze daar weer over, zegt ze steeds 'Laura', kijk ik op, steekt ze haar tong uit, en ik wil alleen even met rust gelaten worden.quote:
Ohw zo...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ons mam vindt dat ik al de hele dag niks zeg (wat best knap is, de hele dag, want ik zat van negen tot vier op school) maar ik heb gewoon koppijn, ben moe, en zeg nog best veel. En nu loopt ze steeds tegen me aan te praten, over compleet idiote dingen, en als ik dan antwoord is ze daar niet tevreden mee, zeurt ze daar weer over, zegt ze steeds 'Laura', kijk ik op, steekt ze haar tong uit, en ik wil alleen even met rust gelaten worden.
En ik zie mama, papa en Ron de hele vrijdagavond niet, elke week, terwijl ik dan tijd zat heb. Maar als ik daar iets over zeg ben ik mijn internet kwijt denk ik.
Ja ik hield het niet nog een dag uit hoor.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw zo...
Ze steek dr tong naar je uit? WTF?. En je bent wel naar school gegaan? Ik dacht dat je thuis zou blijven
Ja, maar je moet ook rustig aan doenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja ik hield het niet nog een dag uit hoor.En ik zeg toch dat ze hartstikke gek is!
Dames und Heren,quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dames und Heren,
Mach ik u fanuut het FOK!Foroem die einige egte El Symphonica del Forumo voorstellen
Hoor wie piept er daar langs dames en heren,quote:
Haai peterquote:
PIEPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hoor wie piept er daar langs dames en heren,
Het is SIEPIEEEEEEEEEE
er af gooien danquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Haai peter
Ik heb weer een app op mijn telefoon, krijg steeds melding bij nieuwe tweets, word er gek van
Nah je kan het uitzettenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
er af gooien dan
ik ben ff wat carnaval cd's aan het maken
ok kan ookquote:
Ja duurt altijd ff voor ik dat door hebquote:
ach, alles op zijn tijdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja duurt altijd ff voor ik dat door heb
quote:
zoiets?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had ineens een lamp boven mijn hoofd
Heel even, ga zo tv kijkenquote:
Zonder die koe jaquote:
aah okquote:
KOEquote:
hehe, ik heb bijna geen energie meerquote:
jij ookquote:
Ja, ik hou ook heel veel van jouquote:
Ik vind jouww lievvvvquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Heel even, ga zo tv kijken
Ik lig nu dubbel om Big Bang Theory, mijn god wat een debielen
Waarom?quote:
quote:
Mijn hoofd zit ook ergens andersquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:22 schreef Lutte het volgende:
Ik kan het niet opbrengen (het) XFA(-topic) te volgen.
We hebben echt een dijk van een PR team nuquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat een heldin is het he? En ik vind haar ook nog heel lief.
Ja, nogal, er wordt iets geopperd en twee dagen later... BAM!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We hebben echt een dijk van een PR team nu
En Greys is echt heel tof
Als FOK! een stad is, dan verdient Greys een standbeeld. Greys is liefquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat een heldin is het he? En ik vind haar ook nog heel lief.
Volgens mij heb je ze allebeiquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:07 schreef Lutte het volgende:
Ik heb twee mensjes geadopteerd, ik weet van eentje alleen faunetisch de naam maar dat zal niet uitmaken hoop ik.
Nu nog hopen dat niemand me voor was.
Waarom?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kewl. En ik word niet gediskwalificeerd?
Schön.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet welke je bedoelt en je bent de eerste
Morgen, nu slapie doenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:39 schreef iBenny het volgende:
c_a, doe jij ook eens mee
Interview over talentenjachten
Ik doe wel mee.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:16 schreef iBenny het volgende:
Ik heb zin om een gek dansje te doen, maar alleen is zo saai. Wie doet er mee?
Jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:58 schreef Lutte het volgende:
De brutaliteit!
Maar gelukkig was het positief.
kally beebquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:01 schreef Kally het volgende:
Jullie zijn trouwens erg, ik zeg ik kom minder en meteen trekken jullie me terug
Maar ik ga echt mijn huis doen enzo hoor
Veel plezierquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:32 schreef crv het volgende:
Wij gaan zo Basel in en lekker op een terras zitten![]()
Hoiiquote:
Ik ben aan het sparenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:04 schreef Kally het volgende:
Ow ik krijg trouwens een melding dat er nieuwe winkels komen in CV
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoii
Ik wil mijn magnetron verplaatsen maar dan moet ik ruimte maken
is dat even goed nieuwsquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
WOEI
Ook de 100km/u wegen worden onderzocht of daar 120 gereden kan worden
moet smorgens vroeg bijna 40km over een 100km/u weg rijden, en er rijdt geen kip, kun je makkelijk 120 (ik rijd er meestal nog 40 harder)
Ik wil weer iets onmogelijks, nou ja niet onmogelijk maar dan moet ik de hele boel omgooien en electriciteit gaan verleggenquote:
kan het niet gewoon met een verlengsnoer?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil weer iets onmogelijks, nou ja niet onmogelijk maar dan moet ik de hele boel omgooien en electriciteit gaan verleggen![]()
Ik wil mijn magnetron in de keukenkast zetten, het is zo'n sta in de weg op het aanrecht, maar dan moet ik daar ook een stopcontact hebben
Ja vast wel, maar even kijken hoe, want een snoer dwars door de keuken is ook niet mooiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
kan het niet gewoon met een verlengsnoer?
???quote:
Hij is professioneel gamer geloof ikquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:04 schreef iBenny het volgende:
c_a, is die Guido niet van een talentenjacht? Hij heeft een bekende kop op die foto
U praat in smileys, en niet echt duidelijk ben ik bangquote:
Jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:09 schreef Kally het volgende:
Oh Miranda? Ik heb tegels gezien voor de badkamer
Van die enorme grote
Ik twijfel nog tussen zwart, wit en zilverquote:
Nee bad gaat tegen de achterwand aan en dan in bad ook douchen, had ik hiervoor ook, dat gaat wel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:13 schreef charmed_angel het volgende:
Kan je die wasmachine en droger dan niet ergens anders kwijt?
Natuursteen kleur is ook mooi,
Maar zilver vind ik ook wel wat, mijn schoonouders hebben grijs met zilver
We kunnen je altijd helpen hèquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee bad gaat tegen de achterwand aan en dan in bad ook douchen, had ik hiervoor ook, dat gaat wel.
Ik zou de wasmachine het liefst in de keuken zetten, en de keuken openbreken maar dat gaat me alleen nooit niet lukken
Ja dat is echt heel lief, maar ik zie jullie niet even een badkamer en keuken plaatsenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We kunnen je altijd helpen hè
Nee?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:40 schreef Crazy-M het volgende:
C_A, jij bent toch ook van de NL-talige muziek ?
Ken je toevallig Vinzzent al ?
Gewoon nederlandstalig, lekker actief en vlot:quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee?
Wat voor soort muziek?
Jaquote:
Mijn god waar begin ik aanquote:
Voor al uw sloop werken kunt u mij bellenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn god waar begin ik aan
Alhoewel ik dit al wil sinds ik hier woon
Slopen ben ik dan weer wel heel goed inquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Voor al uw sloop werken kunt u mij bellen
wel gaafquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Ik wil mijn keuken naar de woonkamer openbreken en de deur die er nu zit dus dichtmaken, de keuken in een u vorm zodat ik er meer kwijt kan, dan heb ik ook weer meer ruimte in de badkamer
Wasmachine en droger naar de keuken, en dan heb ik die ruimte weer in de badkamer, en dan kan ik daar een bad gaan plaatsenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wel gaaf
Ik zie alleen de link met de badkamer niet helemaal
Webcam erbij?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:09 schreef charmed_angel het volgende:
Klussen met Siep ..... Live op fokforum.nl
op die manier, ja dat scheelt behoorlijk danquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Wasmachine en droger naar de keuken, en dan heb ik die ruimte weer in de badkamer, en dan kan ik daar een bad gaan plaatsen
Neequote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:10 schreef iBenny het volgende:
Siepie, had je trouwens nog Band Hero gedaan?
Dank je, komt goed heb er zin in.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
op die manier, ja dat scheelt behoorlijk dan
Succes
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:34 schreef Kally het volgende:
OMG ik ben nu al de weg kwijt in al die keukens
Jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:41 schreef iBenny het volgende:
Die zoektocht naar bewoners van SST is leuk
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:52 schreef galtfactory het volgende:
Julie gaan er duidelijk in op. Komisch.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:45 schreef Kally het volgende:
Miran, ik ben helemaal blij van die keukens
Mjah ik heb er een idee over maar moet even weten of dat kanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Rob en ik komen binnenkort even langs, hij helpt wel met het muurtje
Dan heb jij vast meer te doen. Het komt er gewoon op neer dat ik te laat naar huis ben gegaan gister.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:06 schreef Kally het volgende:
Heuj jullie allebei, ik ga de hele keuken verbouwen JJH dus wie heeft het meest te doen?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:06 schreef JJH het volgende:
En ik lees nu een beetje bij, ik wil best een dagje helpen Siep, maar ik ga géén plafonds sausen!
Ik lag al vroegquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan heb jij vast meer te doen. Het komt er gewoon op neer dat ik te laat naar huis ben gegaan gister.
Dus eerst verbouwen en dan visite?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:11 schreef Kally het volgende:
Goed ik ga weer verder met de huishouding, en vanavond op visite dus misschien tot later
Toen was ik nog aan het werk. Ik heb gisteravond nacht gewerkt. Om 3 uur heb ik gemeld dat ik naar huis ging (loooove flexibele werktijden) belt net een andere collega of ik nog even mee ga eten. Tot half vijf daar gezeten. Sliep pas tegen zessen, en vandaag moet ik nog allemaal dingen doen, moet nog de stad in voor een pantalon die op me ligt te wachten, boodschappen doen, auto wassen en uitzuigen....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik lag al vroeg
Gewoon voor twaalven al
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus eerst verbouwen en dan visite?
Kan dat niet beter andersom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |