Die hadden ze hier niet (was ff bij de gamma @utrecht ) komt wel een keer, ik ga het morgen gewoon op mijn plaat doen ( das wel een hele zware kwaliteit plaat) lukt vast wel. En de perfectie komt ook uiteindelijkquote:Op maandag 7 maart 2011 17:50 schreef Dionysius85 het volgende:
Gebruik alsjeblieft geen betontegels, knappen en scheuren. Zoek gewoon een gladdere maar vooral poreuze steen bij de bouwmarkt.
De bodems van de echte pizzaovens is trouwens bedekt met chamottesteen.
Ikzelf gebruik een mooie granieten steen, tevreden mee.
Ohh zo ja natuurlijk. En dat valt inderdaad wel meequote:Op maandag 7 maart 2011 18:07 schreef MaximusTG het volgende:
@zoheetik; de thickness factor is in inches volgens mij.. 0.1 is dan 2,5 mm. Valt best mee
Dat is een vriendelijk prijsje!quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:22 schreef _Loki het volgende:
Ik heb deze http://www.barbecueswinke(...)er-pizzasteen/34772/
en het werkt echt geweldig. In een pakketje met pizzames en zo'n opschepding.
Taiwanquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:46 schreef _Loki het volgende:
Geen 4 cmIk denk 2.
De mijne is trouwens ook niet van Jamie Oliver (hekel aan zulke 'merken'). ik zal het merk even opzoeken.
Edit: Taiwan zal vast geen merk zijnOp de steen staat niks, de doos heb ik niet meer.
Gekocht bij een kookwinkeltje in Waalwijk, in de aanbieding want het waren dacht ik de laatste twee.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:10 schreef Zoheetik het volgende:
[..]
Taiwan.
Inderdaad zijn die merken altijd overpriced, betaal je voor de naam en een beetje schroot.
Weet je nog wel waar je 'm gekocht hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |