Ziet er weer lekker uit! Ik moet dat deeg van jou ook maar 'ns uitproberen.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:22 schreef AkTje het volgende:
Zojuist ook maar weer eens geprobeerd om een beetje pizza te maken. Weer volgens het recept van MaximusTG.. deze keer wel met instant gist
[ afbeelding ]
Denk dat dit de laatste keer is dat ik pizza degen ga maken want het lukt gewoon niet, van de 4 bollen maar 2 bollen een beetje uitgerekt gekregen. Elke keer schuurt mijn deeg of is de bodem zo dun dat je erdoorheen kan kijken. En mijn pizza moet minimaal 20minuten in mijn Breston oventje wil die een beetje kleuren. Zodra die gekleurd is, is die zo droog als sinterklaas zijn klote (zoals we dat in Limburg zeggen). Gelukkig smaakt die daar wel niet na
Ah, wat jammer! Misschien een keer het andere recept proberen? Daar werk ik altijd mee en nooit bovengenoemde gehad. Niks ten nadele van het recept van Maximus, maar dit werkt gewoon voor mij. Als je bodem scheurt of erg dun wordt, kun je ook prima dat stukje even dubbel doen. Vast niet de manier waarop het hoort, maar je proeft er niks vanquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:22 schreef AkTje het volgende:
Zojuist ook maar weer eens geprobeerd om een beetje pizza te maken. Weer volgens het recept van MaximusTG.. deze keer wel met instant gist
[ afbeelding ]
Denk dat dit de laatste keer is dat ik pizza degen ga maken want het lukt gewoon niet, van de 4 bollen maar 2 bollen een beetje uitgerekt gekregen. Elke keer schuurt mijn deeg of is de bodem zo dun dat je erdoorheen kan kijken. En mijn pizza moet minimaal 20minuten in mijn Breston oventje wil die een beetje kleuren. Zodra die gekleurd is, is die zo droog als sinterklaas zijn klote (zoals we dat in Limburg zeggen). Gelukkig smaakt die daar wel niet na
Heeft dat een voordeling of nadelig effect op de smaak? Je pizza ziet er wel goed uit.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:15 schreef MaximusTG het volgende:
Net een pizza gebakken van 2 dagen oud deeg! Dat proef je echt zeg! Deeg kleurt ook anders:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |