Was maar een proefballonnetje.quote:camanpour Sr Egyptian official tells me VP Suleiman's comments about not tolerating protests refer to the economy, not govt crackdown. #Egypt 2 minutes ago via HootSuite
soldaten hebben bevestigd dat ze orders hadden gekregen om te schietenquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:44 schreef EricOscuro het volgende:
Die Gheit kan mekkeren wat hij wil, maar het leger luistert niet naar politici. Ze proberen alleen de demonstranten uit elkaar te houden.
Sowieso heb ik het idee dat het lager leger kader niet zou luisteren naar het hoger legerkader, wanneer deze het bevel geeft op demonstranten te schieten.
Verder zelf nog iets te melden dan alleen dit?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:44 schreef Nembrionic het volgende:
OH JA JOH? MOET HET ECHT ALLEMAAL ZO SCHREEUWERIG GROOT? BANG DAT JE TOPIC ANDERS NIET GEZIEN WORDT MET JE NEWSBREAKING HEADLINE?
Nee.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Verder zelf nog iets te melden dan alleen dit?
-
Ja, voorbeelden van soortgelijke acties staan hier:quote:Volgens mij heeft het leger al wel langer opdrachten gekregen, en die werden niet allemaal uitgevoerd.
En als ze het niet uitvoeren dan negeren zij de grondwet?Deed Mubarak dat al niet 30 jaar lang richting het volk.
Natuurlijk niet. Mubarak IS de grondwet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Verder zelf nog iets te melden dan alleen dit?
-
Volgens mij heeft het leger al wel langer opdrachten gekregen, en die werden niet allemaal uitgevoerd.
En als ze het niet uitvoeren dan negeren zij de grondwet?Deed Mubarak dat al niet 30 jaar lang richting het volk.
Dat dus!quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
soldaten hebben bevestigd dat ze orders hadden gekregen om te schieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |