Bis Later Flesquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga me zo heel langzaamaan maar eens voorbereiden op mijn vertrek richting huis
quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga me zo heel langzaamaan maar eens voorbereiden op mijn vertrek richting huis
een banaantje is best lekkerquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is maar wat je lekker vind
Laterss Flesquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Krullebolquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
![]()
DagDag, frans leerwerk in het tabblad, wiskunde boek naast me, volgende week 3 toetsen, de zon schijnt niet meer en het gaat regenen, zo te zien.
Het kan niet beter
Deze zijn zoetquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is maar wat je lekker vind
TMFquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
![]()
DagDag, frans leerwerk in het tabblad, wiskunde boek naast me, volgende week 3 toetsen, de zon schijnt niet meer en het gaat regenen, zo te zien.
Het kan niet beter
Hier is dat 1 keer in het jaarquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
een banaantje is best lekkerop z'n tijd hoor
Dan moet je het zelf maar wetenquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:49 schreef RockNijntje het volgende:
Ieh bah Friemel wat een vieze DM![]()
Is Friemel een vieze man?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:49 schreef RockNijntje het volgende:
Ieh bah Friemel wat een vieze DM![]()
Spreek zequote:
Ik ga zo ook douchenquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
nog niet in bad geweest vandaag
3 minuten verder.... En?quote:
ik mag toch hopen dat je je telefoonnummer hebt gegevenquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:53 schreef suikertaartje het volgende:
Die ene mooie meneer had weer een afspraak hier op kantoor![]()
Ik was helemaal niet daarquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:53 schreef suikertaartje het volgende:
Hoi Rotwijfquote:
Zoetjequote:Op donderdag 10 februari 2011 15:53 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zeg.... zoek je ruzie ofzeaux
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |