En hoe lang staat hij nu al ergens te wachten tot jij hem ophaalt?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:58 schreef Muck het volgende:
OMG, ik word op mijn 25e al dement
Ik heb nu al twee keer opgekeken van mijn laptop en zag de auto staan, waarop ik dacht: 'heeeeey broermuck is thuis!'
Detail is dat ik hem vanmorgen zelf naar zijn werk heb gebracht zodat ik de auto kon lenen
patat.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, want gister moest ie zo nodig friet, het verwende kutjong
Hij is om half 5 klaarquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
En hoe lang staat hij nu al ergens te wachten tot jij hem ophaalt?
Niet vergeten hequote:
Dus dan kun jij om vier uur gerust even een middagdutje gaan doen, als je daar behoefte aan hebt!quote:
Neequote:
gewoon naar huis gaan.quote:
Totaal niet vandaagquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus dan kun jij om vier uur gerust even een middagdutje gaan doen, als je daar behoefte aan hebt!
Dan heb je nog 298 minuten voor MamaMuckquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee
MamaMuck wil graag om half 4 opgehaald worden, BroerMuck om half 5Kweetutwel
Ga d'r weer aan beginnenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
En Friemel, ben je weer bezig?![]()
Uit de ballenbakquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee
quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gewoon naar huis gaan.
wat willen ze doen? je ontslaan?
Dat hoop ik tochquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee
Neequote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:58 schreef Muck het volgende:
OMG, ik word op mijn 25e al dement
Ik heb nu al twee keer opgekeken van mijn laptop en zag de auto staan, waarop ik dacht: 'heeeeey broermuck is thuis!'
Detail is dat ik hem vanmorgen zelf naar zijn werk heb gebracht zodat ik de auto kon lenen
Ohquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch![]()
oMaPG denkt ook dat ze twelweet![]()
![]()
![]()
![]()
...
Gisteravond, 99%quote:
Daar kan ik geen kut vanquote:
hij smste net je hoeft pas om half 8 op te komen dagen, hij werkt over.quote:
Forum Opties | |