Ja wel logisch aaglijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:01 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Het blijft bergafwaarts gaan.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:01 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Warum ?quote:
Geautomatiseerdquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:02 schreef OhLaLa het volgende:
Wie houdt al die grafiekjes bij dan ?
Dat moet toch wel ongelooflijk veel t*fus werk zijn
Ik denk dat zoiets geautomatiseerd gaat.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:02 schreef OhLaLa het volgende:
Hahaha moet je er nog een?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:00 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben nog steeds niet helemaal bijgekomen van die Blue Waffle gisteren in mijn PM box
Nee DjKoelkast draaait...quote:
Waar kan ik dat vinden dan?quote:
Die draait niks van wat ik aanvraag hoor.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:03 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
Nee DjKoelkast draaait...
Je kan verzoekjes bij hem doorgeven toch
Ja logisch toch? Na die melding van SwJ is iedereen minder gaan spammenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:01 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Oh...ja dan heb ik nix gezegdquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:03 schreef mash_ het volgende:
[..]
Die draait niks van wat ik aanvraag hoor.
quote:
Eerst was het een hype en toen werd het wat minder door bijvoorbeeld de nieuwen regels waarin mensen zoals ik niet meer kunnen spammen. En ik heb een leven gekregenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:02 schreef OhLaLa het volgende:
Dit ga je niet menen mien jongquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik weet nu waarom mijn goede microfoon het laatst waarschijnlijk niet deed
Er zit blijkbaar een schuifje op waarmee je hem uit kan zetten![]()
Hopelijk dus een SSB door je glasvezel met een goede mic
gelukkig nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:03 schreef mash_ het volgende:
[..]
Die draait niks van wat ik aanvraag hoor.
Goh , en wat doe je nou zoal in je leven...quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
Eerst was het een hype en toen werd het wat minder door bijvoorbeeld de nieuwen regels waarin mensen zoals ik niet meer kunnen spammen. En ik heb een leven gekregen
afwassenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:05 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
Goh , en wat doe je nou zoal in je leven...
Ik weet 100% zeker dat er genoeg muziek is die ik leuk vind, die jij ook leuk vind hoor.quote:
Mash had geen tijd meer voor een vaste show dagelijks.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:05 schreef Snuf. het volgende:
Is mash niet altijd om 2 uur? Of is dat niet meer?
Ik moet mijn PWS afmaken en dingen doen voor school want ik wil niet nog 1 jaar op deze kutschool blijven. En het is drukker geworden sinds vorige week bij mijn baantje (restaurant) waardoor ik daar vaker ben.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:05 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
Goh , en wat doe je nou zoal in je leven...
Wel hoor. Alleen geen zin meer.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mash had geen tijd meer voor een vaste show dagelijks.
Betaald fokkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb er amper tijd voor FOK!
Alleen tijdens mijn werk
'S avonds en in het weekend FOK! ik sowieso bijna nooit
Ben ik het niet mee eens ,hij heeft tot nu toe altijd alles al gedraaid wat ik aanvroeg ...quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:06 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker dat er genoeg muziek is die ik leuk vind, die jij ook leuk vind hoor.
Maar maakt niet uit wat ik aanvraag ookal vraag ik kale kano aan. Hij draait toch niks.
Eerlijkheidsgetrouwe weet ik dat het 'je droomhuis laten bouwen' is, al kan 'op je rug laten lopen' ook, omdat veel mensen/instanties momenteel even je rug op kunnenquote:
Kusje!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:00 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben nog steeds niet helemaal bijgekomen van die Blue Waffle gisteren in mijn PM box
Dat was niet wat je tegen mij zeiquote:
Ik haat niet, ik heb gewoon gelijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:07 schreef Snuf. het volgende:
[..]
AH ZEMMEL HATER OM 5 UUR IK WEER LEKKER AFWASSEN MATTIE
Je weet waar ik op doel, jij doet het gewoon om te pestenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:06 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker dat er genoeg muziek is die ik leuk vind, die jij ook leuk vind hoor.
Maar maakt niet uit wat ik aanvraag ookal vraag ik kale kano aan. Hij draait toch niks.
ja, maar jou haat die niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:07 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens ,hij heeft tot nu toe altijd alles al gedraaid wat ik aanvroeg ...
Oke dat mag.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik haat niet, ik heb gewoon gelijk
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik weet nu waarom mijn goede microfoon het laatst waarschijnlijk niet deed
Er zit blijkbaar een schuifje op waarmee je hem uit kan zetten![]()
Hopelijk dus een SSB door je glasvezel met een goede mic
Uh nee. Ik zei dat ik geen zin meer had om elke dag te draaien om de zelfde tijd en dat ik soms zou draaien als er gaten zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kusje!!
[..]
Dat was niet wat je tegen mij zei
Ik moet ook nog de stad in, maar ik heb heul geen zin om te gaanquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:08 schreef Snuf. het volgende:
Ik moet straks mijn hont uitlaten en de computer van mijn opa naar een computer reparatiezaakje brengen. maar ik zit zo lekker
Je moet alleen niet te vaak goede muziek aanvragen anders gaat hij het weg halen uit de verzoekmachinequote:
Hij haat jou ook niet.quote:
Goeie rantquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij haat jou ook niet.
1 men vraagt alleen smells like of kryptonite aan
2 men (ook jij) doet dat puur om te jennen
3 Koelkast verwijdert ze uit de lijst
4 jij gaat jankmuilen en vooral heel zielig doen metx 100
5 OPEENS VRAGEN ZE OOK ANDERE NUMMERS VAN NIRVANA EN 3 DOORS DOWN AAN EN DAT WAS ALLES WAT KOELKAST WILDE!!!
Snap je het nu mash?
Dat is duidelijk !quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij haat jou ook niet.
5 OPEENS VRAGEN ZE OOK ANDERE NUMMERS VAN NIRVANA EN 3 DOORS DOWN AAN EN DAT WAS ALLES WAT KOELKAST WILDE!!!
Snap je het nu mash?
Het is gewoonquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij haat jou ook niet.
Snap je het nu mash?
Is 'ie daar nog mee bezig?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij haat jou ook niet.
Snap je het nu mash?
Jij gaat te langzaam !quote:
Dat zijn gewoon nerds met een misplaatst gevoel voor macht. Wat een faalhazenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:11 schreef Snuf. het volgende:
Wij hebben trouwens echt de grootste faalhazen van systeembeheerders op school. Het 3e uur moesten wij een opdracht doen die meetelt voor een cijfer voor je schoolexamen. Op de computer moest je een artikel typen. Moeten ze gaan werken aan het netwerk en mogen de computers niet aan___!
1 keer toen iemand in hun kantoortje naar binnen ging om iets te vragen zaten ze lekker WoW te spelenEn we hadden de code van het netwerk gevonden op een onbeveiligde laptop en ze kwamen er pas na 1,5 jaar achter dat dagelijks zo'n 25 mensen dat netwerk gebruikte
Ze kwamen er achter omdat iemand het verraadde, niet omdat ze het in de router zagen ofzo
Ik weet zeker dat die gasten op Fok zitten. Mongols.
Hou nou op met janken en probeer het gewoon even te snappen. Juist als fan van die muziek zou je het toch geweldig moeten vinden dat er ook andere nummers worden aangevraagd?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
Je moet alleen niet te vaak goede muziek aanvragen anders gaat hij het weg halen uit de verzoekmachineals hij het geen goede muziek vind.
WIL JE HET FILMEN?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:13 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
He muisknop zullen we lesbische seks hebben?
Nou nou , en dat heb ik geweten hoor ...quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hou nou op met janken en probeer het gewoon even te snappen. Juist als fan van die muziek zou je het toch geweldig moeten vinden dat er ook andere nummers worden aangevraagd?
Ik ben HUGE U2 fan. Wat mij betreft haalt koelkast sunday bloody sunday, with or without you, new years day, one met mary j blige en pride uit de lijst. Waarom? Die nummers hoor je constant op elk radiostation ik zou het geweldig vinden als ik juist hier de minder bekende nummers van ze zou horen.
Jij ziet alleen "oh help hij mag mij niet, is niet koelkast zn smaak dus ik ga maar jankmuilen"
Kijk eens verder mash please
Weet je nog toen ik Stand Up Comedy draaidequote:Op donderdag 10 februari 2011 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hou nou op met janken en probeer het gewoon even te snappen. Juist als fan van die muziek zou je het toch geweldig moeten vinden dat er ook andere nummers worden aangevraagd?
Ik ben HUGE U2 fan. Wat mij betreft haalt koelkast sunday bloody sunday, with or without you, new years day, one met mary j blige en pride uit de lijst. Waarom? Die nummers hoor je constant op elk radiostation ik zou het geweldig vinden als ik juist hier de minder bekende nummers van ze zou horen.
Jij ziet alleen "oh help hij mag mij niet, is niet koelkast zn smaak dus ik ga maar jankmuilen"
Snappen van wat? dat ik anderen nummers aanvraag. En hij die dan uit de lijst gooit. en me dan een soort van ban geeft? niet dat die werkt maar oke.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Systeembeheerder op een school zijn, dan ben je echt een faalhaasquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:11 schreef Snuf. het volgende:
Wij hebben trouwens echt de grootste faalhazen van systeembeheerders op school. Het 3e uur moesten wij een opdracht doen die meetelt voor een cijfer voor je schoolexamen. Op de computer moest je een artikel typen. Moeten ze gaan werken aan het netwerk en mogen de computers niet aan___!
1 keer toen iemand in hun kantoortje naar binnen ging om iets te vragen zaten ze lekker WoW te spelenEn we hadden de code van het netwerk gevonden op een onbeveiligde laptop en ze kwamen er pas na 1,5 jaar achter dat dagelijks zo'n 25 mensen dat netwerk gebruikte
Ze kwamen er achter omdat iemand het verraadde, niet omdat ze het in de router zagen ofzo
Ik weet zeker dat die gasten op Fok zitten. Mongols.
Dat vind ik gewoon een extreem KUTnummer, gewoon omdat ik mjb een schreeuwende mislukte hoer vind.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:14 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
Nou nou , en dat heb ik geweten hoor ...
Scholen krijgen toch de systeembeheerders die te hard falen voor een fatsoenlijk bedrijf?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Systeembeheerder op een school zijn, dan ben je echt een faalhaas
Ik zou dan ook niet gemotiveerd zijn om mijn best te doen nee.
Dat weet ik ...dat heb je gezegd , ik vond het ook zo grappig dat je helemaal uit panty ging , toen ik die had aangevraagd .quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vind ik gewoon een extreem KUTnummer, gewoon omdat ik mjb een schreeuwende mislukte hoer vind.
Schat hij heeft 3 nummers uit de lijst gehaald.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:14 schreef mash_ het volgende:
[..]
Snappen van wat? dat ik anderen nummers aanvraag. En hij die dan uit de lijst gooit. en me dan een soort van ban geeft? niet dat die werkt maar oke.
Mijn systeembeheerder van mijn oude school die was wel echt gemotiveerd. Dat had iedere computer een ander nummer gegeven en een hele inlogsysteem + camera's geïnstalleerd. Zo kon ie namelijk terug kijken wie en hoe iemand iets gedaan had. Die kerel was echt de grootste faalhaas die ik ooit gezien heb.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Systeembeheerder op een school zijn, dan ben je echt een faalhaas
Ik zou dan ook niet gemotiveerd zijn om mijn best te doen nee.
Ja en stagiaires.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Scholen krijgen toch de systeembeheerders die te hard falen voor een fatsoenlijk bedrijf?
Bij ons op school had je die ook, van die gasten die van die meekijk software hadden geïnstalleerd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mijn systeembeheerder van mijn oude school die was wel echt gemotiveerd. Dat had iedere computer een ander nummer gegeven en een hele inlogsysteem + camera's geïnstalleerd. Zo kon ie namelijk terug kijken wie en hoe iemand iets gedaan had. Die kerel was echt de grootste faalhaas die ik ooit gezien heb.___!
Jij wil het gewoon niet snappen, ik geef het opquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:17 schreef mash_ het volgende:
Wat nog het leukste is dat rick roll nog veel vaker gedraaid word. en nummers als kale kano enzo
En toen kon ik er opeens niet meer op.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat hij heeft 3 nummers uit de lijst gehaald.
oa kryptonite en smells like.
Vervolgens werden er andere nummers van Nirvana en 3 doors down gedraaid en weet je wat koelkast over die nummers had te zeggen?
Wow dat zijn nog best goede nummers!!
Laat mensen juist het onbekendere werk van je favoartiesten horen, die populaire meuk kennen we wel.
One met mjb aangevraagd?quote:
Ik ken echt heeeeeeeeeel veel U2 nummers, deze is nieuw voor mequote:
Dat kon niet eens bij ons. Hij had de meeste sites geblokkeerd zoals hotmail.com, hyves.nl, de meeste spelletjessites. Ook irritant als je voor school op een site zit met reclame voor hyves ofzoiets. Gooit ie meteen de site eruit, moet je weer naar die gast om de block op te heffen. Volgens mij ben ik daar alleen al 15 keer geweest om te zeiken. Die gast heeft echt geen levenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Bij ons op school had je die ook, van die gasten die van die meekijk software hadden geïnstalleerd.
Zodat ze konden zien of je op Hyves zat etc__
U2 - Beautiful Day (Quincey & Sonance Remix)quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ken echt heeeeeeeeeel veel U2 nummers, deze is nieuw voor me
Ik had die toen aangevraagd via de verzoekjensmachine , en toen ging jij uit je panty , dat vond ik wel grappig .quote:
Ja, maar leg dan even uit wat de reden is waarom ik er niet meer op kan. Nadat ik anderen nummers aanvroeg als john mayer enzo?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil het gewoon niet snappen, ik geef het op
Meisjes zonder pantyquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:20 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
Ik had die toen aangevraagd via de verzoekjensmachine , en toen ging jij uit je panty , dat vond ik wel grappig .
Ik had het over toen...
Weet jij het antwoord danquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:21 schreef OhLaLa het volgende:
Mash ...jou voelsprieten werken niet hé
Die zijn al heel lang kapot geloof ikquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:21 schreef OhLaLa het volgende:
Mash ...jou voelsprieten werken niet hé
Soberso juwelenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:21 schreef Snuf. het volgende:
Heeft u gouden juwelen die u niet meer nodig heeft?
Net zo als jouw hoofdquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die zijn al heel lang kapot geloof ik
Nee , kan me niet boeien ook , ik ben daar toen niet bij geweest , maar aan Huppel d'r uitleg , moet je toch uit op kunnen maken , dat je het gewoon moet laten rusten nou...quote:
Ik haat remixjes van U2quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
U2 - Beautiful Day (Quincey & Sonance Remix)
De liefde is overquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb echt een hekel aan U2
Ja schat maar nu zei koelkast dat iemand U2 had aangevraagd en ik dacht zou ohlala het gedaan hebben om mij te pesten?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:20 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
Ik had die toen aangevraagd via de verzoekjensmachine , en toen ging jij uit je panty , dat vond ik wel grappig .
Ik had het over toen...
Zie ik eruit als koelkast? Je zou het ook normaal aan hem kunnen vragen maar je bent gewoon aan het zuigen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:20 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja, maar leg dan even uit wat de reden is waarom ik er niet meer op kan. Nadat ik anderen nummers aanvroeg als john mayer enzo?
Ik wil gewoon weten waarom ik er niet meer op kan. Dat is alles hoor.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:22 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
Nee , kan me niet boeien ook , ik ben daar toen niet bij geweest , maar aan Huppel d'r uitleg , moet je toch uit op kunnen maken , dat je het gewoon moet laten rusten nou...
Nou je komt best in de buurt. En ik heb het normaal gevraagd maar dan krijg ik geen antwoord op.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik haat remixjes van U2
[..]
De liefde is over
[..]
Ja schat maar nu zei koelkast dat iemand U2 had aangevraagd en ik dacht zou ohlala het gedaan hebben om mij te pesten?
[..]
Zie ik eruit als koelkast? Je zou het ook normaal aan hem kunnen vragen maar je bent gewoon aan het zuigen.
Waarom zou hij dan wel normaal doen tegen jou?
En nu ben ik er klaar mee
Ik ook. Eckte kutmuziekquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb echt een hekel aan U2
Jij mag niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
* djkoelkast meldt mits tieten
Nja het is geen kutmuziekquote:
Juist omdat mensen er geen antwoord meer opgeven , moet je aan je VOELSPRIETEN voelen ,dat je erover moet kappen .quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nou je komt best in de buurt. En ik heb het normaal gevraagd maar dan krijg ik geen antwoord op.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik mag altijd bij iedereen, bij jou wil ik niet eens meer want jij hebt geen muzieksmaak.
Lolwhut? Die gasten zijn inderdaad lucky bastardsquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:23 schreef -Datdus- het volgende:
Zo ik loop nu stage op een school. Wat een luxe zeg ik wilde dat ik dat had toen ik nog op de middelbare zat.Ze hebben 3 cafetaria's en een enorme computer ruimte. In elke klas een beamer en smartboard. In de pauze mogen ze allemaal Xboxen etc en muziek draaien. Lucky bastards.
WAARquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:23 schreef -Datdus- het volgende:
Zo ik loop nu stage op een school. Wat een luxe zeg ik wilde dat ik dat had toen ik nog op de middelbare zat.Ze hebben 3 cafetaria's en een enorme computer ruimte. In elke klas een beamer en smartboard. In de pauze mogen ze allemaal Xboxen etc en muziek draaien. Lucky bastards.
Top!! Geweldig!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:24 schreef OhLaLa het volgende:
Huppel , ik zou niet durven om jou nog te pesten met dat nummer ..
Ik vind het gewoon overhypte bagger.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja het is geen kutmuziek
Het zit goed in elkaar (muzikaal en lyricaal)
Het is mijn soort muziek alleen niet, het spreekt mij totaal niet aan.
Doordat het zo vaak gedraaid wordt vind ik het irritant.
Ben jij dat op die filmpjes op xms.nl.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik mag altijd bij iedereen, bij jou wil ik niet eens meer want jij hebt geen muzieksmaak.
Gelukkigquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ok Elevation van U2 vind ik wel tof
Heb je nog werk?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:27 schreef Monopoly het volgende:
Gesprek gehad. Ging goed. Ik heb ze eerlijk verteld hoe ik over ze dacht. En het is wel prima zo.
Wat wil je daarmee zeggen ?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:28 schreef Muisknop het volgende:
[..]
Ben jij dat op die filmpjes op xms.nl.
Jij snapt hetquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:28 schreef Monopoly het volgende:
U2 beste nummer is nog steeds Beautiful day
Echt nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:28 schreef Monopoly het volgende:
U2 beste nummer is nog steeds Beautiful day
Wie? Wat? Waar? Wanneer? Waarom?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:27 schreef Monopoly het volgende:
Gesprek gehad. Ging goed. Ik heb ze eerlijk verteld hoe ik over ze dacht. En het is wel prima zo.
Ook nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:32 schreef Snuf. het volgende:
Stand Up Comedy is het beste nummer van U2. Ja, van het nieuwe album.
True. Perfect Engels ook gewoon hequote:Op donderdag 10 februari 2011 14:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Deze vind ik nog wel meevallen
Ik vind deze best te pruimenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True. Perfect Engels ook gewoon he
ClosetCaseEurovisieHomoquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind deze best te pruimen
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:39 schreef sharr het volgende:
Oh het klinkt als een draaiorgel bedoelde ik
Maar dat was mijn faal.
Nu dan:
LEUK DRAAI ORGEL!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:39 schreef sharr het volgende:
Oh het klinkt als een draaiorgel bedoelde ik
Maar dat was mijn faal.
Nu dan:
LEUK DRAAI ORGEL!
Ik herkende hetquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Aan de Amsterdamse grachten ook gewoon he
Benny Benassi - Satisfactionquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:40 schreef sharr het volgende:
Benassi Brothers dus!
* sharr onthoudt
Ik faal vandaagquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Benny Benassi - Satisfaction
Pas op hèquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:41 schreef Snuf. het volgende:
Dan zeg ik het maar vast:
AMSTERDAM_____!
SOWIESO NOORD HOLLAND_____!
SOWIESO ALLES WAAR JE GEEN RTV RIJNMOND KAN ONTVANGEN__!
SOWIESO ALLES BUITEN RANDSTAD____!
SOWIESO ALLES BUITEN RIJNMOND____!
Inderdaadquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:42 schreef Muisknop het volgende:
Hiervan krijg ik zin om uit te gaan.
Hier in de randstad kan ik prima RTV Rijnmond ontvangenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:41 schreef Snuf. het volgende:
AMSTERDAM_____!
RTV RIJNMONDquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:41 schreef Snuf. het volgende:
AMSTERDAM_____!
Zelfs ik kan dat ontvangen hier in het leuke Emmenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hier in de randstad kan ik prima RTV Rijnmond ontvangen
Het verschil is 80quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heb ik 2 maanden terug een BlackBerry 9700 gekregen van mijn werk.
Krijg ik nu alweer een Blackberry 9780
Weet iemand zo 123 wat voor verschil er tussen die toestellen zitten ?
Wat maakt dit uit :p al die blackberry's is 1 meukquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heb ik 2 maanden terug een BlackBerry 9700 gekregen van mijn werk.
Krijg ik nu alweer een Blackberry 9780
Weet iemand zo 123 wat voor verschil er tussen die toestellen zitten ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezellig wel.
WEL jij was boos. Dus moet je sorry zeggen. Vrouwen hebben het altijd gedaan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had niks om sorry voor te zeggen
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
WEL jij was boos. Dus moet je sorry zeggen. Vrouwen hebben het altijd gedaan.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij deed een lompe typische mannenactiequote:Op donderdag 10 februari 2011 14:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is al beterquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Behalve sharrDie heeft het nooit gedaan en moet nooit sorry zeggen
Naisquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:46 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik heb mijn nieuwe audio-interface.Binnenkort uitzenden -met- microfoon.
Sssst, straks komen ze erachter!quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:47 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik moest gewoon zes keer lezen voor ik geen 'nasi' meer zag staan
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:47 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik moest gewoon zes keer lezen voor ik geen 'nasi' meer zag staan
Yes master.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Sssst, straks komen ze erachter!
Patjuuuuuuuquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:48 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn favo benassi nummer, stijfjeswaardig
Hey wepharkquote:
Ik vraag alleen maar goede liedjens aanquote:
Heb jij nou gewoon mijn lieve actie gemistquote:
quote:
quote:
Mag ik je nu aanraken?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:57 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kan in de toekomst kijken, laatst bij heloef in zijn show: Ik ga een tune laten horen van een show die vroeger altijd op tv kwam bla bla, toen zei ik Telekids en toen kon hij een andere zoeken
Waarom vragen als je het toch gaat doen? (ja ik kan echt in de toekomst kijkenquote:
Dat zou ik nooit durven!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waarom vragen als je het toch gaat doen? (ja ik kan echt in de toekomst kijken)
Goed ideequote:Op donderdag 10 februari 2011 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Nog een uur en dan Dragems.
Zullen we zijn pm vast volspammen met vragen?
Ik weet alleen geen (leuke) vragenquote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet alleen geen (leuke) vragen
Ik stiekem ook wel jaquote:
Zat als achtergrondmuziekje in een roulettespel op de Amiga, daar ken ik het van. Ik vind het ook mooiquote:
Ik ken het van Turn up the Bass Ultimate Dreammixquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zat als achtergrondmuziekje in een roulettespel op de Amiga, daar ken ik het van. Ik vind het ook mooi
Ik heb Turn up the Bass 2 op dubbel-LPquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ken het van Turn up the Bass Ultimate Dreammix
En om het half uur een tweet met 'ik wil een peuk' ?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Tevens heb ik al bijna 2 uur een DICHT pakje peuken in mijn bezit
Dat is toch die verkapte musical in serievorm?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:12 schreef -Datdus- het volgende:
Update..Ik ging dus even op onderzoek uit een ze hebben zelfs een glee club..
![]()
Ik heb jaren gezocht naar UD van TutB, niet kunnen vinden. Vraag 1x aan Ez en uurtje later had ik hemquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb Turn up the Bass 2 op dubbel-LP![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:10 schreef djkoelkast het volgende:
Voor huppel, helemaal zonder gepraat gedraaid
Huppelmuts Chantal Gquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:08 schreef sharr het volgende:
[..]
En om het half uur een tweet met 'ik wil een peuk' ?
Welke school is dat manquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:12 schreef -Datdus- het volgende:
Update..Ik ging dus even op onderzoek uit een ze hebben zelfs een glee club..
![]()
quote:
weet ikquote:
das pas toevalquote:
JMJ?quote:
Jullie allebei tegelijk onlinequote:
dat ken ik nietquote:
Ik was niet in de warquote:
De vorige was Jarre, dit is Sigur Ros, voor Sharrquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Of ben ik nu in de war koelkast?
oooh die. van die ene plaat. oxigen of zoquote:
Ja ik had het ook over die vorige volgens mijquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De vorige was Jarre, dit is Sigur Ros, voor Sharr
Ene plaatquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:31 schreef dragems het volgende:
[..]
oooh die. van die ene plaat. oxigen of zo
Je weet het maar nooit met mijquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:31 schreef dragems het volgende:
[..]
oooh die. van die ene plaat. oxigen of zo
ja en de lazor harpquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik had het ook over die vorige volgens mij
[..]
Ene plaat![]()
Echt heel jammer dit
[..]
Je weet het maar nooit met mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
lol ik ken ook best wel wat van hem maar zijn naam hangt er bij mij niet aanquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]KOM OP!
Die ene plaat![]()
Jarre heeft echt de meest briljante muziek -ever- gemaakt en wel meer dan Oxygene.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
pssssssssssssssssssst
ik weet het. ik heb je spamhoer pic gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja die is een beetje jammerquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:33 schreef dragems het volgende:
[..]
ik weet het. ik heb je spamhoer pic gezien
quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
pssssssssssssssssssst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ I'm tHe SweEteSt BiTcH yOull EvEr MeEt ♥
uʍop ǝpısdn uǝʌǝ ssǝuǝɯosǝʍɐ
zit nog best wel wat leuks tussen.quote:
Nee, gewoon neequote:Op donderdag 10 februari 2011 15:36 schreef dragems het volgende:
[..]
zit nog best wel wat leuks tussen.
Ik denk eerder jijquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:37 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Geen opvoeding? of jij hebt een verkeerde muzieksmaak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |