dvd is "als je er nu 1 wil opsteken ga je gang"quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh in '98 had ik pas HUGE tieten![]()
Is dat net als zijn boek? Dat ie begint met: Blijf vooral roken zolang je dit boek leest!
Heb het boek dus nooit uitgelezen
't is al af. Nu oude stukjes.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik word hier heeeeeeeeeeeeeel agressief van
DUDE!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
't is al af. Nu oude stukjes.
Ab-so-luut niet dus.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DUDE!!
Echt![]()
Was dat een poging bob en annie de rooy na te doen. Sorry eerste waar ik aan moest denken
Onwaar, je doet altijd Graseter naquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ab-so-luut niet dus.
Wij doen nooit iemand na. Dat waren onze eigen typjes "dick & henk"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Ik word gek maar verder gaat het goedquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe gaat het met je poging tot stoppen Huppel?
Okquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ab-so-luut niet dus.
Wij doen nooit iemand na. Dat waren onze eigen typjes "dick & henk"
quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Onwaar, je doet altijd Graseter naEn dragemsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn vader heeft ook tieten![]()
Dat zei die he?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja![]()
Dit is echt 1998/1999 ofzo he![]()
Dit is de oudst bekende opname van dit nummer![]()
Hoezo op je kop?quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:01 schreef djkoelkast het volgende:
Ik geloof dat we zelfs op ons kop kregen vanwege dit
Op je tietenquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:01 schreef djkoelkast het volgende:
Ik geloof dat we zelfs op ons kop kregen vanwege dit![]()
Dit was op de regionale radio.
Jij wel !quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mag ik aan jouw tieten zitten
Er is altijdquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
hij weer wel hezo jammer dit
ik gaat weer werken mensen, veel plezier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |