Ja wel logisch aaglijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:01 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Het blijft bergafwaarts gaan.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:01 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Warum ?quote:
Geautomatiseerdquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:02 schreef OhLaLa het volgende:
Wie houdt al die grafiekjes bij dan ?
Dat moet toch wel ongelooflijk veel t*fus werk zijn
Ik denk dat zoiets geautomatiseerd gaat.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:02 schreef OhLaLa het volgende:
Hahaha moet je er nog een?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:00 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben nog steeds niet helemaal bijgekomen van die Blue Waffle gisteren in mijn PM box
Nee DjKoelkast draaait...quote:
Waar kan ik dat vinden dan?quote:
Die draait niks van wat ik aanvraag hoor.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:03 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
Nee DjKoelkast draaait...
Je kan verzoekjes bij hem doorgeven toch
Ja logisch toch? Na die melding van SwJ is iedereen minder gaan spammenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:01 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Oh...ja dan heb ik nix gezegdquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:03 schreef mash_ het volgende:
[..]
Die draait niks van wat ik aanvraag hoor.
quote:
Eerst was het een hype en toen werd het wat minder door bijvoorbeeld de nieuwen regels waarin mensen zoals ik niet meer kunnen spammen. En ik heb een leven gekregenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:02 schreef OhLaLa het volgende:
Dit ga je niet menen mien jongquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik weet nu waarom mijn goede microfoon het laatst waarschijnlijk niet deed
Er zit blijkbaar een schuifje op waarmee je hem uit kan zetten![]()
Hopelijk dus een SSB door je glasvezel met een goede mic
gelukkig nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:03 schreef mash_ het volgende:
[..]
Die draait niks van wat ik aanvraag hoor.
Goh , en wat doe je nou zoal in je leven...quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
Eerst was het een hype en toen werd het wat minder door bijvoorbeeld de nieuwen regels waarin mensen zoals ik niet meer kunnen spammen. En ik heb een leven gekregen
afwassenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:05 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
Goh , en wat doe je nou zoal in je leven...
Ik weet 100% zeker dat er genoeg muziek is die ik leuk vind, die jij ook leuk vind hoor.quote:
Mash had geen tijd meer voor een vaste show dagelijks.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:05 schreef Snuf. het volgende:
Is mash niet altijd om 2 uur? Of is dat niet meer?
Ik moet mijn PWS afmaken en dingen doen voor school want ik wil niet nog 1 jaar op deze kutschool blijven. En het is drukker geworden sinds vorige week bij mijn baantje (restaurant) waardoor ik daar vaker ben.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:05 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
Goh , en wat doe je nou zoal in je leven...
Wel hoor. Alleen geen zin meer.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mash had geen tijd meer voor een vaste show dagelijks.
Betaald fokkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb er amper tijd voor FOK!
Alleen tijdens mijn werk
'S avonds en in het weekend FOK! ik sowieso bijna nooit
Ben ik het niet mee eens ,hij heeft tot nu toe altijd alles al gedraaid wat ik aanvroeg ...quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:06 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker dat er genoeg muziek is die ik leuk vind, die jij ook leuk vind hoor.
Maar maakt niet uit wat ik aanvraag ookal vraag ik kale kano aan. Hij draait toch niks.
Eerlijkheidsgetrouwe weet ik dat het 'je droomhuis laten bouwen' is, al kan 'op je rug laten lopen' ook, omdat veel mensen/instanties momenteel even je rug op kunnenquote:
Kusje!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:00 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben nog steeds niet helemaal bijgekomen van die Blue Waffle gisteren in mijn PM box
Dat was niet wat je tegen mij zeiquote:
Ik haat niet, ik heb gewoon gelijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:07 schreef Snuf. het volgende:
[..]
AH ZEMMEL HATER OM 5 UUR IK WEER LEKKER AFWASSEN MATTIE
Je weet waar ik op doel, jij doet het gewoon om te pestenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:06 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker dat er genoeg muziek is die ik leuk vind, die jij ook leuk vind hoor.
Maar maakt niet uit wat ik aanvraag ookal vraag ik kale kano aan. Hij draait toch niks.
ja, maar jou haat die niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:07 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens ,hij heeft tot nu toe altijd alles al gedraaid wat ik aanvroeg ...
Oke dat mag.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik haat niet, ik heb gewoon gelijk
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik weet nu waarom mijn goede microfoon het laatst waarschijnlijk niet deed
Er zit blijkbaar een schuifje op waarmee je hem uit kan zetten![]()
Hopelijk dus een SSB door je glasvezel met een goede mic
Uh nee. Ik zei dat ik geen zin meer had om elke dag te draaien om de zelfde tijd en dat ik soms zou draaien als er gaten zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kusje!!
[..]
Dat was niet wat je tegen mij zei
Ik moet ook nog de stad in, maar ik heb heul geen zin om te gaanquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:08 schreef Snuf. het volgende:
Ik moet straks mijn hont uitlaten en de computer van mijn opa naar een computer reparatiezaakje brengen. maar ik zit zo lekker
Je moet alleen niet te vaak goede muziek aanvragen anders gaat hij het weg halen uit de verzoekmachinequote:
Hij haat jou ook niet.quote:
Goeie rantquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij haat jou ook niet.
1 men vraagt alleen smells like of kryptonite aan
2 men (ook jij) doet dat puur om te jennen
3 Koelkast verwijdert ze uit de lijst
4 jij gaat jankmuilen en vooral heel zielig doen metx 100
5 OPEENS VRAGEN ZE OOK ANDERE NUMMERS VAN NIRVANA EN 3 DOORS DOWN AAN EN DAT WAS ALLES WAT KOELKAST WILDE!!!
Snap je het nu mash?
Dat is duidelijk !quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij haat jou ook niet.
5 OPEENS VRAGEN ZE OOK ANDERE NUMMERS VAN NIRVANA EN 3 DOORS DOWN AAN EN DAT WAS ALLES WAT KOELKAST WILDE!!!
Snap je het nu mash?
Het is gewoonquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij haat jou ook niet.
Snap je het nu mash?
Is 'ie daar nog mee bezig?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij haat jou ook niet.
Snap je het nu mash?
Jij gaat te langzaam !quote:
Dat zijn gewoon nerds met een misplaatst gevoel voor macht. Wat een faalhazenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:11 schreef Snuf. het volgende:
Wij hebben trouwens echt de grootste faalhazen van systeembeheerders op school. Het 3e uur moesten wij een opdracht doen die meetelt voor een cijfer voor je schoolexamen. Op de computer moest je een artikel typen. Moeten ze gaan werken aan het netwerk en mogen de computers niet aan___!
1 keer toen iemand in hun kantoortje naar binnen ging om iets te vragen zaten ze lekker WoW te spelenEn we hadden de code van het netwerk gevonden op een onbeveiligde laptop en ze kwamen er pas na 1,5 jaar achter dat dagelijks zo'n 25 mensen dat netwerk gebruikte
Ze kwamen er achter omdat iemand het verraadde, niet omdat ze het in de router zagen ofzo
Ik weet zeker dat die gasten op Fok zitten. Mongols.
Hou nou op met janken en probeer het gewoon even te snappen. Juist als fan van die muziek zou je het toch geweldig moeten vinden dat er ook andere nummers worden aangevraagd?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
Je moet alleen niet te vaak goede muziek aanvragen anders gaat hij het weg halen uit de verzoekmachineals hij het geen goede muziek vind.
WIL JE HET FILMEN?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:13 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
He muisknop zullen we lesbische seks hebben?
Nou nou , en dat heb ik geweten hoor ...quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hou nou op met janken en probeer het gewoon even te snappen. Juist als fan van die muziek zou je het toch geweldig moeten vinden dat er ook andere nummers worden aangevraagd?
Ik ben HUGE U2 fan. Wat mij betreft haalt koelkast sunday bloody sunday, with or without you, new years day, one met mary j blige en pride uit de lijst. Waarom? Die nummers hoor je constant op elk radiostation ik zou het geweldig vinden als ik juist hier de minder bekende nummers van ze zou horen.
Jij ziet alleen "oh help hij mag mij niet, is niet koelkast zn smaak dus ik ga maar jankmuilen"
Kijk eens verder mash please
Weet je nog toen ik Stand Up Comedy draaidequote:Op donderdag 10 februari 2011 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hou nou op met janken en probeer het gewoon even te snappen. Juist als fan van die muziek zou je het toch geweldig moeten vinden dat er ook andere nummers worden aangevraagd?
Ik ben HUGE U2 fan. Wat mij betreft haalt koelkast sunday bloody sunday, with or without you, new years day, one met mary j blige en pride uit de lijst. Waarom? Die nummers hoor je constant op elk radiostation ik zou het geweldig vinden als ik juist hier de minder bekende nummers van ze zou horen.
Jij ziet alleen "oh help hij mag mij niet, is niet koelkast zn smaak dus ik ga maar jankmuilen"
Snappen van wat? dat ik anderen nummers aanvraag. En hij die dan uit de lijst gooit. en me dan een soort van ban geeft? niet dat die werkt maar oke.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Systeembeheerder op een school zijn, dan ben je echt een faalhaasquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:11 schreef Snuf. het volgende:
Wij hebben trouwens echt de grootste faalhazen van systeembeheerders op school. Het 3e uur moesten wij een opdracht doen die meetelt voor een cijfer voor je schoolexamen. Op de computer moest je een artikel typen. Moeten ze gaan werken aan het netwerk en mogen de computers niet aan___!
1 keer toen iemand in hun kantoortje naar binnen ging om iets te vragen zaten ze lekker WoW te spelenEn we hadden de code van het netwerk gevonden op een onbeveiligde laptop en ze kwamen er pas na 1,5 jaar achter dat dagelijks zo'n 25 mensen dat netwerk gebruikte
Ze kwamen er achter omdat iemand het verraadde, niet omdat ze het in de router zagen ofzo
Ik weet zeker dat die gasten op Fok zitten. Mongols.
Dat vind ik gewoon een extreem KUTnummer, gewoon omdat ik mjb een schreeuwende mislukte hoer vind.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:14 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
Nou nou , en dat heb ik geweten hoor ...
Scholen krijgen toch de systeembeheerders die te hard falen voor een fatsoenlijk bedrijf?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Systeembeheerder op een school zijn, dan ben je echt een faalhaas
Ik zou dan ook niet gemotiveerd zijn om mijn best te doen nee.
Dat weet ik ...dat heb je gezegd , ik vond het ook zo grappig dat je helemaal uit panty ging , toen ik die had aangevraagd .quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vind ik gewoon een extreem KUTnummer, gewoon omdat ik mjb een schreeuwende mislukte hoer vind.
Schat hij heeft 3 nummers uit de lijst gehaald.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:14 schreef mash_ het volgende:
[..]
Snappen van wat? dat ik anderen nummers aanvraag. En hij die dan uit de lijst gooit. en me dan een soort van ban geeft? niet dat die werkt maar oke.
Mijn systeembeheerder van mijn oude school die was wel echt gemotiveerd. Dat had iedere computer een ander nummer gegeven en een hele inlogsysteem + camera's geïnstalleerd. Zo kon ie namelijk terug kijken wie en hoe iemand iets gedaan had. Die kerel was echt de grootste faalhaas die ik ooit gezien heb.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Systeembeheerder op een school zijn, dan ben je echt een faalhaas
Ik zou dan ook niet gemotiveerd zijn om mijn best te doen nee.
Ja en stagiaires.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Scholen krijgen toch de systeembeheerders die te hard falen voor een fatsoenlijk bedrijf?
Bij ons op school had je die ook, van die gasten die van die meekijk software hadden geïnstalleerd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mijn systeembeheerder van mijn oude school die was wel echt gemotiveerd. Dat had iedere computer een ander nummer gegeven en een hele inlogsysteem + camera's geïnstalleerd. Zo kon ie namelijk terug kijken wie en hoe iemand iets gedaan had. Die kerel was echt de grootste faalhaas die ik ooit gezien heb.___!
Jij wil het gewoon niet snappen, ik geef het opquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:17 schreef mash_ het volgende:
Wat nog het leukste is dat rick roll nog veel vaker gedraaid word. en nummers als kale kano enzo
En toen kon ik er opeens niet meer op.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat hij heeft 3 nummers uit de lijst gehaald.
oa kryptonite en smells like.
Vervolgens werden er andere nummers van Nirvana en 3 doors down gedraaid en weet je wat koelkast over die nummers had te zeggen?
Wow dat zijn nog best goede nummers!!
Laat mensen juist het onbekendere werk van je favoartiesten horen, die populaire meuk kennen we wel.
One met mjb aangevraagd?quote:
Ik ken echt heeeeeeeeeel veel U2 nummers, deze is nieuw voor mequote:
Dat kon niet eens bij ons. Hij had de meeste sites geblokkeerd zoals hotmail.com, hyves.nl, de meeste spelletjessites. Ook irritant als je voor school op een site zit met reclame voor hyves ofzoiets. Gooit ie meteen de site eruit, moet je weer naar die gast om de block op te heffen. Volgens mij ben ik daar alleen al 15 keer geweest om te zeiken. Die gast heeft echt geen levenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Bij ons op school had je die ook, van die gasten die van die meekijk software hadden geïnstalleerd.
Zodat ze konden zien of je op Hyves zat etc__
U2 - Beautiful Day (Quincey & Sonance Remix)quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ken echt heeeeeeeeeel veel U2 nummers, deze is nieuw voor me
Ik had die toen aangevraagd via de verzoekjensmachine , en toen ging jij uit je panty , dat vond ik wel grappig .quote:
Ja, maar leg dan even uit wat de reden is waarom ik er niet meer op kan. Nadat ik anderen nummers aanvroeg als john mayer enzo?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil het gewoon niet snappen, ik geef het op
Meisjes zonder pantyquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:20 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
Ik had die toen aangevraagd via de verzoekjensmachine , en toen ging jij uit je panty , dat vond ik wel grappig .
Ik had het over toen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |