quote:Op zondag 20 februari 2011 20:21 schreef freecell het volgende:
Vraag je man maar even of hij op zijn kruis wil hangen met een minioppervlakte om op te steunen en een luier aan!
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:21 schreef freecell het volgende:
Vraag je man maar even of hij op zijn kruis wil hangen met een minioppervlakte om op te steunen en een luier aan!
Ik heb ook een hekel aan blind fanaticisme, maar daar vind ik hier nu juist geen sprake van. 't Is allemaal reuze onderbouwd.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:52 schreef Ssserpente het volgende:
Het stoort me soms gewoon een beetje dat we hier met z'n allen nogal alwetend overkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
het is idd reuze onderbouwd welke draagdoeken en dragers acceptabel zijn en welke niet en dat mensen die de niet acceptabele dragers gebruiken stapelgek zijn of bijzonder onkundigquote:Op maandag 21 februari 2011 15:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan blind fanaticisme, maar daar vind ik hier nu juist geen sprake van. 't Is allemaal reuze onderbouwd.
Chagrijnig en verzuurd? Doe niet zo gek!
psies!quote:Op maandag 21 februari 2011 17:01 schreef Pvoesss het volgende:
Ik was gisteren ook op de 9maandenbeursook dragend
![]()
Leuk dat je een doek hebt gekocht![]()
![]()
Ik weet niet waar je woont maar oefenen met een leen baby is ook handig.
Of even kijken hoe een ander dat doet. (of een consult maar dat kost centjes natuurlijk![]()
Maar Simmu een meitai is toch 1 van de goedgekeurde dragers
Oh, dat heb ik eigenlijk nooit opgemerkt. Mensen krijgen toch juist wel vaak een mei tai, Bondolino of andere drager aangeraden hier?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:55 schreef simmu het volgende:
serieus: ik had een tijdje terug zelfs een beetje een minder gevoel omdat wij meestal liever een mei tai pakken dan de <<echte doek>>, compleet met commentaar van hier dat een mei tai toch wel iets anders is dan een echte doek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |