alweer.... had je gisteren ook al ...quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
aah dank je wel
sorry heb beetje klote dag vandaag
nou inderdaad de laatste weken wil het echt niet mee zitten helaasquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:20 schreef madmuppet het volgende:
[..]
alweer.... had je gisteren ook al ...![]()
![]()
extra kusjes voor jou !
dan moeten we met zijn allen extra geluk sturen naar Carooltjequote:Op donderdag 10 februari 2011 11:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou inderdaad de laatste weken wil het echt niet mee zitten helaas
quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:30 schreef tripack het volgende:
[..]
dan moeten we met zijn allen extra geluk sturen naar Carooltje
Moet je een peukie dan ?quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:31 schreef NBT het volgende:
Halloooooooooooooooo ik heb nog steeds niet gerookt, begin me steeds raarder te voelen
Goed zo! en mag ik vragen hoe lang je nu niet gerookt heb? (je hebt het vast al 100x verteld sorry)quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:31 schreef NBT het volgende:
Halloooooooooooooooo ik heb nog steeds niet gerookt, begin me steeds raarder te voelen
quote:
neuh!quote:
Al vanaf gisteravondquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Goed zo! en mag ik vragen hoe lang je nu niet gerookt heb? (je hebt het vast al 100x verteld sorry)
quote:
Ohw nog echt in de beginfasequote:
quote:
Ze houdt van me!quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:37 schreef Michhas het volgende:
CC houdt van paarden en madeliefjes.
Ja, helemaal het begin.... voelt toch raarquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw nog echt in de beginfasemaar super hoor!
ga gelijk ff wat leuks verzinnenquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:42 schreef tdrone het volgende:
even een onderzoeksopzet maken
tevens pooiers
ja , je hebt dan niets in je handen he ... kan geregeld wordenquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:40 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, helemaal het begin.... voelt toch raar
wie wat waar?quote:
Ik hou wel van chocoladequote:Op donderdag 10 februari 2011 11:42 schreef NBT het volgende:
wat moet ik nou halen voor mijn vriend voor valentijn
een voorbinddildoquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:42 schreef NBT het volgende:
wat moet ik nou halen voor mijn vriend voor valentijn
Ja kan het me voorstellen...quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:40 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, helemaal het begin.... voelt toch raar
quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:43 schreef tdrone het volgende:
[..]
een voorbinddildo
en anders een etentje ofzo?
wat een boef ben je danquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:44 schreef madmuppet het volgende:
Ik ga eens op zoek naar een leuk nieuw speeltje (geen voorbindding) voor in de slaapkamer denk ik ... alhoewel we hadden afgesproken niets te doen met valentijn
Neuh, leuk man ...heb er al twee... wat een uitvinding die dingen zeg!quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:46 schreef tripack het volgende:
[..]
wat een boef ben je dan
hmm moet vandaag alweer een pakketje mislopen.. balen
huh 2 van wat??quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:47 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Neuh, leuk man ...heb er al twee... wat een uitvinding die dingen zeg!
ja inderdaad vertel.. vertel.. vertelquote:
wtf moet jij met een voorbinddildo ...quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:48 schreef NBT het volgende:
Etentje?Hij moet mij meenemen
hahaha nee geen geld meer voor... chocolade is lame en een voorbinddildo heb ik all... en wat heeft hij daaraan?
just didquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja inderdaad vertel.. vertel.. vertel
ah jah oke.. altijd handigquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja inderdaad vertel.. vertel.. vertel
*** en te laat
Handig...quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:50 schreef tripack het volgende:
[..]
ah jah oke.. altijd handig![]()
geeft het net een andere wending
klopt ... zal ik jou dan wat sturen stuur jij mij ...quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:50 schreef Koen66 het volgende:
hmmm zal ik nog iets doen aan Valentijsdag....
Vind dat het veel te erg wordt uitgebuit richting weer een "je moet elkaar cadeautjes geven ding"
Het is immers voor "onbekende liefdes" en niet voor partners
quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:53 schreef Carooltje79 het volgende:
Ohw jah valentijnsdag komt er ook nog aanblegh
ik zeg toch niet dat jij iets verkeerd doetquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:51 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Handig...like i have problems ... hell no !
Een hele andere wending
Uhuquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:54 schreef madmuppet het volgende:
[..]... maar geldt alleen voor onbekenden he ...
fjieuw ... anders had ik je het nummer van mijn vriendin even gegeven had je haar kunnen bellenquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:57 schreef tripack het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat jij iets verkeerd doetdaar durf ik niet aan te twijfelen...
* madmuppet bied zich aan !quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Uhumaar dan moet ik die eerst vinden
quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:52 schreef madmuppet het volgende:
[..]
klopt ... zal ik jou dan wat sturen stuur jij mij ...
w00t ... what's upquote:
GGD belde net.quote:
Koenquote:
Triquote:
hoi btwquote:
Niet zoveel.quote:
then why thequote:
Mn ex heeft een acute hepatitis b infectie, maar ik ben er 2x op getest in tussentijd (in december en januari), en ik heb mn eerste inenting gehad.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat was er dan dat ze belden?
ai dat is zuurquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mn ex heeft een acute hepatitis b infectie.
damz....maar jij hebt dus niets ? ... begrijp ik ...quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mn ex heeft een acute hepatitis b infectie, maar ik ben er 2x op getest in tussentijd (in december en januari), en ik heb mn eerste inenting gehad.
Zie edit.quote:
Voor zover ik weet niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:04 schreef madmuppet het volgende:
[..]
damz....maar jij hebt dus niets ? ... begrijp ik ...
Miegastquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zie edit.
[..]
Voor zover ik weet niet.
nja das dan wel weer wat beter danquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zie edit.
[..]
Voor zover ik weet niet.
DWquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Miegast
Ik lach me dood om phineas en ferb nu.
idd, maar even de rest van mn prikken afwachten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
Jeeh, fijn dat je tot nu toe niks hebt
Idd, phineas en ferb gingen met perry mee grommenquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:07 schreef Koen66 het volgende:
great dat je nix hebt DW
En Phineas en Furb
dat wist ikquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op een stripper.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op een stripper.
Eet smakelijk!quote:
Dat is kut hoor.quote:
sokken/sloffen/oid?? of de verwarming hogerquote:
Of beter in mijn deken stoppenquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:36 schreef tripack het volgende:
[..]
sokken/sloffen/oid?? of de verwarming hoger
zo nog lekkerderquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Of beter in mijn deken stoppen
Sowieso heb ik geen sloffen hierquote:
ah das wel minder... gelukkig wel een dekenquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sowieso heb ik geen sloffen hier
Wel meerdere dekens.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:41 schreef tripack het volgende:
[..]
ah das wel minder... gelukkig wel een deken
das handig als je het nog koud onder 1 deken krijgtquote:
Nouja er ligt maar 1 andere binnen handbereik, maar ik heb de grote gepakt (2.5 bij 2.5quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:44 schreef tripack het volgende:
[..]
das handig als je het nog koud onder 1 deken krijgt
jeetje lijkt zo wel een msn gesprek xD
quote:
* madmuppet bied zijn bed dekens aan aan DW ...quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nouja er ligt maar 1 andere binnen handbereik, maar ik heb de grote gepakt (2.5 bij 2.5). de rest is kleiner.
ik heb t over fleece dekens he
jahquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nouja er ligt maar 1 andere binnen handbereik, maar ik heb de grote gepakt (2.5 bij 2.5). de rest is kleiner.
ik heb t over fleece dekens he
hebben we het hier nog steeds over stoppen met stoppen van roken ?quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
NBT hoe gaat het stoppen bij jou?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:51 schreef madmuppet het volgende:
[..]
* madmuppet bied zijn bed dekens aan aan DW ...
Kloptquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:56 schreef tripack het volgende:
[..]
jahdie zijn lekker warm...
maar in geval van extreme koudheid
kun je meerdere gebruiken
Nee over het stoppen met roken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:56 schreef madmuppet het volgende:
[..]
hebben we het hier nog steeds over stoppen met stoppen van roken ?
wat kun en wil je er aan doen om er niet aan te denken ... ?quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee over het stoppen met roken.
Ik word serieus gek hier maar had het erger verwacht
Nog steeds gestopt!quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
NBT hoe gaat het stoppen bij jou?
Niks en geen idee.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:59 schreef madmuppet het volgende:
[..]
wat kun en wil je er aan doen om er niet aan te denken ... ?
Goed zoquote:
bind je zelf ergens aan vast en gooi het sleuteltje te ver wegquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks en geen idee.
[..]
Goed zo![]()
Ik ben bang dat ik zo gewoon een pakje peuken ga halen
tsjong.... en ik zou juist geen peuken halen ... pak dan iets waar je mee kan knooien ... een pen of een kwast of ...quote:
hoe wil je het sleuteltje ver weg gooien als je vastgebonden zit ... ?quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:04 schreef tripack het volgende:
[..]
bind je zelf ergens aan vast en gooi het sleuteltje te ver weg
Ik moet sowieso naar de winkel voor boodschappenquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:04 schreef tripack het volgende:
[..]
bind je zelf ergens aan vast en gooi het sleuteltje te ver weg
ik wil ze ook voor je doen , en brengen ...quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet sowieso naar de winkel voor boodschappen
je hoeft ook maar met 1 hand vastgebonden te zijnquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:05 schreef madmuppet het volgende:
[..]
hoe wil je het sleuteltje ver weg gooien als je vastgebonden zit ... ?
Jajajaquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:07 schreef madmuppet het volgende:
[..]
ik wil ze ook voor je doen , en brengen ...... als je maar vast zit
okeej, PM me de gegevens dan maarquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:10 schreef tripack het volgende:
[..]
je hoeft ook maar met 1 hand vastgebonden te zijn
Let me be ur Pimp!quote:
Heerlijk!quote:
Kom maar naar de meetquote:
Lekker hoor, heb je dan weekend?quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:32 schreef Carooltje79 het volgende:
Sow dat was weer lekkerzo ff peukie roken en hopen dat me collega snel terugkomt van de tandarts dan kan ik lekker naar huis over een uurtje
ja voor deze week wel de laatste dag, maar heb morgen een kleine ingreep dus nog niet echt lekker weekendquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:35 schreef NBT het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lekker hoor, heb je dan weekend?
I wished i could ...quote:
Kicken ... dat wordt mij nooit gevraagdquote:
word ook niet echt gevraagdquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:44 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Kicken ... dat wordt mij nooit gevraagd![]()
ik ben ook rete geil
wellus ... ik lees het ... oow wacht ... NBT wordt gedwongen gevraagd... het was meer een opdracht ...quote:
ja een opdracht jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:50 schreef madmuppet het volgende:
[..]
wellus ... ik lees het ... oow wacht ... NBT wordt gedwongen gevraagd... het was meer een opdracht ...
neemt mijn geiligheid nog niet weg hoor![]()
jah las het verkeerdquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:55 schreef tripack het volgende:
[..]
ja een opdracht ja
nou daar ga IK je echt niet mee helpen hoor
Ahhhhhhhh what, shitzooi!quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
GODVERDOMME!!!!!! Loopt dat examenprogramma vast![]()
jah dat gebeurd wel eensquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:56 schreef madmuppet het volgende:
[..]
jah las het verkeerd
nee hoeft ook niet
ja ik was bijna klaar en nu moet ik het een andere keer inhalenquote:
inderdaad ... niet al te vaak laten gebeuren ..quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:58 schreef tripack het volgende:
[..]
jah dat gebeurd wel eens
godzijdankmaja nu kan ik niet wachten tot ik met mijn
thuis ben
quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik was bijna klaar en nu moet ik het een andere keer inhalen
das heel erg k u tquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
neequote:
ooooowwww....quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
neegelukkig kan je nog wel verder waar je gebleven bent dus dan hoef ik niet zo heel veel te maken
Balen, maar dan kan je wel nog ff leren enzoquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Always look on the bright.....quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:02 schreef NBT het volgende:
[..]
Balen, maar dan kan je wel nog ff leren enzo
zeker met het boek onder je kussen in slaap gevallen ... leert het snelst ...quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
Het was zo makkelijk dat ik bijna in slaap viel
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
Het was zo makkelijk dat ik bijna in slaap viel
nee had geen zin om te lerenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:03 schreef madmuppet het volgende:
[..]
zeker met het boek onder je kussen in slaap gevallen ... leert het snelst ...
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee had geen zin om te leren
Daarom ben ik van school gegaan...quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
daarom werk ik ...quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:06 schreef NBT het volgende:
[..]
Daarom ben ik van school gegaan...
whehe wel herkenbaar van Vroegahquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Vroegahquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:06 schreef tripack het volgende:
[..]
whehe wel herkenbaar van Vroegah
aoh aoh De haagquote:
ik zoek nog een schoonmaakster... ik betaal heel goed ...quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik wil niet meer naar schoolik wil werken, heb je ook geen stomme examens
nee te ver wegquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:12 schreef madmuppet het volgende:
[..]
ik zoek nog een schoonmaakster... ik betaal heel goed ...
jah daar ben ik geworpen en grootgebrachtquote:
reiskostenvergoeding ...quote:
zeker in naturaquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:13 schreef tripack het volgende:
[..]
jah daar ben ik geworpen en grootgebracht![]()
en toen ben ik er gevlucht
nope, money money moneyquote:
relaxte werktijden ... 12.00 tot 15.00quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
moet ik te vroeg opstaan
Ben ik te laat thuisquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:14 schreef madmuppet het volgende:
[..]
relaxte werktijden ... 12.00 tot 15.00
Hoeveel betaal je ?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:14 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Klinkt goedquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:14 schreef madmuppet het volgende:
[..]
ligt eraan wat je wilt verdienen...quote:
nu moet ik er alleen vanaf maandag werkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:13 schreef madmuppet het volgende:
[..]
very wise ....
* madmuppet is een Geboren en Getogen zwollenaar
quote:
haat files !quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:16 schreef tripack het volgende:
[..]
nu moet ik er alleen vanaf maandag werken![]()
2 maanden lang
filesfilesfiles
wat een gemis in je leven is dat ...quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ben lekker niet geboren in Zwolle
nah, ben wel tevreden met waar ik geboren ben.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:18 schreef madmuppet het volgende:
[..]
wat een gemis in je leven is dat ...
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nah, ben wel tevreden met waar ik geboren ben.
min 2500 brutoquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:16 schreef madmuppet het volgende:
[..]
ligt eraan wat je wilt verdienen...
haal ik makkelijk ...quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:16 schreef tripack het volgende:
[..]
nu moet ik er alleen vanaf maandag werken![]()
2 maanden lang
filesfilesfiles
euro! Potverdikkie!quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:24 schreef madmuppet het volgende:
[..]
haal ik makkelijk ...
miljoenen zaadcellen dus komt wel goed![]()
hahahahahahahaquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ez: Hups hoe lang is het rijden van Emmen naar Zwolle?
Ik: boh 3 kwartier ongeveer
Ez: in de spits dus rekenen op een uur?
Ik: spits? Alsof hier ooit files staan_!
Enfin Ez 4x in de file van Emmen naar Zwolle in 3 dagen tijd
hahaha nja ik voeg hier altijd bijna 30 min extra toe an elk knelpunt op de routequote:Op donderdag 10 februari 2011 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ez: Hups hoe lang is het rijden van Emmen naar Zwolle?
Ik: boh 3 kwartier ongeveer
Ez: in de spits dus rekenen op een uur?
Ik: spits? Alsof hier ooit files staan_!
Enfin Ez 4x in de file van Emmen naar Zwolle in 3 dagen tijd
Nee. Hij geloofde mij, doet ie ook nooit weerquote:
Ligt eraan waar ik heen ga. Zodra ik ook maar in de buurt van Utrecht of Amsterdam zal komen dan reken ik op minstens uur extra reistijd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:27 schreef tripack het volgende:
[..]
hahaha nja ik voeg hier altijd bijna 30 min extra toe an elk knelpunt op de route
Ahum. Ik word vals voorgelicht.quote:
is toch knap dat het hem gebeurdquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Hij geloofde mij, doet ie ook nooit weer
[..]
Ligt eraan waar ik heen ga. Zodra ik ook maar in de buurt van Utrecht of Amsterdam zal komen dan reken ik op minstens uur extra reistijd.
Verder heb ik hier nog NOOIT file meegemaakt en Ez gewoon 4x in 3 dagen. Gewoon elke ochtend feest en 1 ochtend 2x zelfs
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ahum. Ik word vals voorgelicht.
ooooww...dat wordt lastig ...quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ahum. Ik word vals voorgelicht.
Zwolle is the place to bequote:Op donderdag 10 februari 2011 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik wist niet beter. Zelfs mono moest lachen toen hij hoorde dat er blijkbaar wel eens file is rond Zwolle. Die geloofde dat ook niet
surequote:Op donderdag 10 februari 2011 14:34 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Zwolle is the place to be...
ja...je hebt gelijk ...quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:40 schreef tripack het volgende:
[..]
sure![]()
das hetzelfde als zeggen dat dordrecht de pan uit swingt
Fist in jouw punani !!!quote:
Neequote:Op donderdag 10 februari 2011 14:34 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Zwolle is the place to be...
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:40 schreef tripack het volgende:
[..]
sure![]()
das hetzelfde als zeggen dat dordrecht de pan uit swingt
hoe dichter bij dordt hoe rotter het wordtquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee
[..]![]()
![]()
![]()
Echt kom op Dordrecht straalt niks feestelijks uit. Zelf Bibelot is niet meer wat het ooit was
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:42 schreef tripack het volgende:
[..]
hoe dichter bij dordt hoe rotter het wordt
Lekker, kom maar.quote:
* madmuppet is onderwegquote:
Hier, heb je er tweequote:
Maar ben je er eenmaal in,quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:42 schreef tripack het volgende:
[..]
hoe dichter bij dordt hoe rotter het wordt
en nu dacht ik door ...quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ben je er eenmaal in,
heb je het er prima naar je zin.
WHAHAHA dat voegen de dordtenaren eraan toe
Jij wou niet daten vandaag.quote:
Logisch welquote:
heb ik DW mooi voor mij alleenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij wou niet daten vandaag.
Kom dan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:47 schreef madmuppet het volgende:
[..]
heb ik DW mooi voor mij alleen
* madmuppet ben al lang onderwegquote:
Hij vindt me lelijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
eNGine waarom date jij niet vandaag met DW?
bwhaha sneuquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ben je er eenmaal in,
heb je het er prima naar je zin.
WHAHAHA dat voegen de dordtenaren eraan toe
Ik geloof je niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:47 schreef madmuppet het volgende:
[..]
* madmuppet ben al lang onderweg
Dat is heul niet waar. Ik moest nieuwe voetbalschoenen halen en nog wat dingetjes thuis doen. En straks eten kokenquote:
klopt...moet werken tot 15.00 ... dan ga ik naar huis ...quote:
quote:
alsof je dat normaal niet zou doenquote:
Ik moet een sportshort halen, hadden we samen kunnen shoppen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat is heul niet waar. Ik moest nieuwe voetbalschoenen halen en nog wat dingetjes thuis doen. En straks eten koken
Ja maar hier in de buurt was opruiming. Nu heb ik nieuwe voor 30,-quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik moet een sportshort halen, hadden we samen kunnen shoppen.
Het is wel een schatje hoor.quote:
.... oops...valt het nu al op ...quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:49 schreef tripack het volgende:
[..]
alsof je dat normaal niet zou doen
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja maar hier in de buurt was opruiming. Nu heb ik nieuwe voor 30,-
wat voor schoentjes ? ... merk, type ... etc ...quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja maar hier in de buurt was opruiming. Nu heb ik nieuwe voor 30,-
jepquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:50 schreef madmuppet het volgende:
[..]
.... oops...valt het nu al op ...
Worsteloutfit?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat geeft mij nog geen worsteloutfit.
Puma's. Type weet ik niet. In ieder geval een breed model omdat ik brede voeten heb. Verder zijn ze bijna helemaal zwart, wat ik ook het mooist vind bij voetbalschoenen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:51 schreef madmuppet het volgende:
[..]
wat voor schoentjes ? ... merk, type ... etc ...
stiekem ben ik nog steeds geilquote:
Ja, voor mn werk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Worsteloutfit?![]()
[..]
Puma's. Type weet ik niet. In ieder geval een breed model omdat ik brede voeten heb. Verder zijn ze bijna helemaal zwart, wat ik ook het mooist vind bij voetbalschoenen.
daar ga je ook van doordenkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:54 schreef madmuppet het volgende:
[..]
stiekem ben ik nog steeds geil
Adidas Predator X FTW ... het liefst wit ...quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Worsteloutfit?![]()
[..]
Puma's. Type weet ik niet. In ieder geval een breed model omdat ik brede voeten heb. Verder zijn ze bijna helemaal zwart, wat ik ook het mooist vind bij voetbalschoenen.
wait...what? wat moet je doen op je werk met een worstelpakjequote:
dat is dus de reden waarom ik altijd doordenk ...quote:
Die zijn wel vet ja. Maar ook die vind ik in het zwart het mooist.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:54 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Adidas Predator X FTW ... het liefst wit ...
Iemand wil een worstelsessie.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:55 schreef tripack het volgende:
[..]
wait...what? wat moet je doen op je werk met een worstelpakje
maar waarom zit ik dan achter een pc html/css codes in te kloppen??quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:55 schreef madmuppet het volgende:
[..]
dat is dus de reden waarom ik altijd doordenk ...
man u r one hell of an shrink
oke... waar kan ik me inschrijven??quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Iemand wil een worstelsessie.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Iemand wil een worstelsessie.
Die nieuwe, helemaal zwart zijn helemaal vet !!! ... maar 180 euries ... iets teveel ...quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die zijn wel vet ja. Maar ook die vind ik in het zwart het mooist.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:56 schreef tripack het volgende:
[..]
maar waarom zit ik dan achter een pc html/css codes in te kloppen??
Ik ga je even lekker vertellen waar ik werkquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:56 schreef tripack het volgende:
[..]
oke... waar kan ik me inschrijven??
Nope.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Je mag het zeker niet filmen?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga je even lekker vertellen waar ik werk
Ja precies. En veel langer als een jaar gaan ze toch nooit mee.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:57 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Die nieuwe, helemaal zwart zijn helemaal vet !!! ... maar 180 euries ... iets teveel ...
Pm'en mag ookquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga je even lekker vertellen waar ik werk
Jij weet al wat meer.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:58 schreef madmuppet het volgende:
[..]ja wel handig als ik er zometeen heen ga ...
Dan alsnog.quote:
max 3/4 seizoen ... maar ik heb iets van 4 paar ... twee met pinnen en twee met vaste nopquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja precies. En veel langer als een jaar gaan ze toch nooit mee.
Laterz en niet te veel doordenken hequote:
Doeiiiquote:
voobinddildo!quote:
jij, ik en een voorbinddildo?quote:
sounds like a nice sunday afternoonquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
jij, ik en een voorbinddildo?
en een kratje HJ
Akkoord.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
jij, ik en een voorbinddildo?
en een kratje HJ
Nice.quote:
je houdt neit van mequote:
Kan je niet zien hoeveel i really love yaquote:
Ik zal het keer op keer tegen je zeggen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:12 schreef NBT het volgende:
[..]
Kan je niet zien hoeveel i really love ya
Elke man verdient een goede vrouwquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik zal het keer op keer tegen je zeggen.
En ik wil dat jij mijn vrouw wordtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
En ik wil dat jij mijn vrouw wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tijd is zo veel beter besteed, schatGet the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
2de kans om te meeten. (die van de 12de gaat niet door als die op 3 mensen blijft staan)quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
Datum: Zaterdag 12 februari 2011
Tijd: 15.30 uur
Wie komt?
Zeker: Henk, Theo, Karel, John, Bartholomeus.
wat is dit nou weer
what the fuckquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
2de kans om te meeten. (die van de 12de gaat niet door als die op 3 mensen blijft staan)
CC'sVERJAARDAGSMEET
Wanneer: 9 April 2011
Waar: Nader te bepalen
Zeker: Jos, Anja en de kids.
wat heb je gedaan, Ez?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
2de kans om te meeten. (die van de 12de gaat niet door als die op 3 mensen blijft staan)
CC'sVERJAARDAGSMEET
Wanneer: 9 April 2011
Waar: Nader te bepalen
Zeker: Jos, Anja en de kids.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:16 schreef NBT het volgende:
[..]
Met een vrouw als jij in mijn leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tijd is zo veel beter besteed, schat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |