alweer.... had je gisteren ook al ...quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
aah dank je wel
sorry heb beetje klote dag vandaag
nou inderdaad de laatste weken wil het echt niet mee zitten helaasquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:20 schreef madmuppet het volgende:
[..]
alweer.... had je gisteren ook al ...![]()
![]()
extra kusjes voor jou !
dan moeten we met zijn allen extra geluk sturen naar Carooltjequote:Op donderdag 10 februari 2011 11:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou inderdaad de laatste weken wil het echt niet mee zitten helaas
quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:30 schreef tripack het volgende:
[..]
dan moeten we met zijn allen extra geluk sturen naar Carooltje
Moet je een peukie dan ?quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:31 schreef NBT het volgende:
Halloooooooooooooooo ik heb nog steeds niet gerookt, begin me steeds raarder te voelen
Goed zo! en mag ik vragen hoe lang je nu niet gerookt heb? (je hebt het vast al 100x verteld sorry)quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:31 schreef NBT het volgende:
Halloooooooooooooooo ik heb nog steeds niet gerookt, begin me steeds raarder te voelen
quote:
neuh!quote:
Al vanaf gisteravondquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Goed zo! en mag ik vragen hoe lang je nu niet gerookt heb? (je hebt het vast al 100x verteld sorry)
quote:
Ohw nog echt in de beginfasequote:
quote:
Ze houdt van me!quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:37 schreef Michhas het volgende:
CC houdt van paarden en madeliefjes.
Ja, helemaal het begin.... voelt toch raarquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw nog echt in de beginfasemaar super hoor!
ga gelijk ff wat leuks verzinnenquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:42 schreef tdrone het volgende:
even een onderzoeksopzet maken
tevens pooiers
ja , je hebt dan niets in je handen he ... kan geregeld wordenquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:40 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, helemaal het begin.... voelt toch raar
wie wat waar?quote:
Ik hou wel van chocoladequote:Op donderdag 10 februari 2011 11:42 schreef NBT het volgende:
wat moet ik nou halen voor mijn vriend voor valentijn
een voorbinddildoquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:42 schreef NBT het volgende:
wat moet ik nou halen voor mijn vriend voor valentijn
Ja kan het me voorstellen...quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:40 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, helemaal het begin.... voelt toch raar
quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:43 schreef tdrone het volgende:
[..]
een voorbinddildo
en anders een etentje ofzo?
wat een boef ben je danquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:44 schreef madmuppet het volgende:
Ik ga eens op zoek naar een leuk nieuw speeltje (geen voorbindding) voor in de slaapkamer denk ik ... alhoewel we hadden afgesproken niets te doen met valentijn
Neuh, leuk man ...heb er al twee... wat een uitvinding die dingen zeg!quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:46 schreef tripack het volgende:
[..]
wat een boef ben je dan
hmm moet vandaag alweer een pakketje mislopen.. balen
huh 2 van wat??quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:47 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Neuh, leuk man ...heb er al twee... wat een uitvinding die dingen zeg!
ja inderdaad vertel.. vertel.. vertelquote:
wtf moet jij met een voorbinddildo ...quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:48 schreef NBT het volgende:
Etentje?Hij moet mij meenemen
hahaha nee geen geld meer voor... chocolade is lame en een voorbinddildo heb ik all... en wat heeft hij daaraan?
just didquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja inderdaad vertel.. vertel.. vertel
ah jah oke.. altijd handigquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja inderdaad vertel.. vertel.. vertel
*** en te laat
Handig...quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:50 schreef tripack het volgende:
[..]
ah jah oke.. altijd handig![]()
geeft het net een andere wending
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |