Ik hoef niet overal op te antwoorden en het was gewoon een mededeling, geen vraag naar vragen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:24 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Waarom vertellen als je niet wil antwoorden op een vraag die je kunt verwachten. Dat is hetzelfde als de hele dag zo zuur als een augurk kijken wanneer men vraagt 'wat is er?' antwoorden met 'niets'
.
Heb je geen Twitter?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik hoef niet overal op te antwoorden en het was gewoon een mededeling, geen vraag naar vragen.
Jawel. Maar ik weiger mensen die ik stom vind.quote:
Dat bedoel ik niet. Post die shit dan op Twitter als je geen vragen wilt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik weiger mensen die ik stom vind.
Daar deel ik andere dingen mee, daar plan ik mijn moord op jou.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:26 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Post die shit dan op Twitter als je geen vragen wilt.
Moet je zorgen dat je DannyHot voor bent met zijn huurmoordenaarquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar deel ik andere dingen mee, daar plan ik mijn moord op jou.
Ik wil meeeee.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:27 schreef tliciouz het volgende:
Om noms, ik ga zo mijn vakantie boeken. Lekkah chillen straks.
Ik bén de huurmoordenaar.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:27 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Moet je zorgen dat je DannyHot voor bent met zijn huurmoordenaar.
Dat geloof ik direct, want jullie twee konden en kunnen nog steeds prima met elkaar door één deur.quote:
Heb je het hotel al gezien? Het is zo mooi.quote:
MAAR IK WIL MEE.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb je het hotel al gezien? Het is zo mooi.Ik kom het hotel niet meer uit. Jammer dat ze geen spa hebben.
Mensenkennis. Ik heb het.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat je me kent?
Haha.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mensenkennis. Ik heb het.
Expertise in forumgedrag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |