Jij hebt de MoederMAVO niet met goed gevolg doorlopen, wel?quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:33 schreef EenMamsie het volgende:
Oh, ik wist niet dat dat spul dezelfde dag al weg was joh! Dat dat gelijk oplost. Tjee, weer wat geleerd....Not!
Gif spuiten wat er een paar maanden lang voor zorgt dat er geen onkruid omhoog komt, maar dat gelijk al 'oplost' Knap spul!
Dat kost te veel geld en mankracht om mensen met handen in de aarde te wroeten. En welke echte vrouw wil nou trouwen met een kerel die een dergelijk beroep heeft en een inkomen van 1200 euro in de maand. Meer zal het niet betalen.quote:Waar zijn de mannen van vroeger die de gemeente tuintjes netjes hielden. Echte mannen met zwarte handen en nagels van in de aarde wroeten en modder op hun kleren?
jep, ik heb er verstand van, sterker nog, ik heb mag mezelf ingenieur in de plantenwetenschappen noemen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:36 schreef EenMamsie het volgende:
[..]
Leg me eens uit hoe wijs jij bent? Niet dat ik het echt wil weten hoor....
Heb jij er wel verstand van dan? Zoja, dan ben ik wel benieuwd....naar je gemiep....
Oke meneer de ingenieur in de plantenwetenschappen (staat stoer op een visitekaartje :-) )quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:38 schreef .SP. het volgende:
[..]
jep, ik heb er verstand van, sterker nog, ik heb mag mezelf ingenieur in de plantenwetenschappen noemen.
Dus ga maar weer lekker breien en van een afstandje de echte wereld voorbij zien trekken.
Hier, een speciaal topic voor jouquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:41 schreef EenMamsie het volgende:
[..]
Oke meneer de ingenieur in de plantenwetenschappen (staat stoer op een visitekaartje :-) )
Ik zal eens nadenken over breien, heb het nog nooit gedaan. Bedankt voor de tip!
Tuurlijk niet, het gaat haar niet eens om de kinderen. Sterker nog, die douchen met gif en krijgen daarnaast nog een portie door de Bambix.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:39 schreef Netsplitter het volgende:
Mamsie kan natuurlijk ook zelf gaan schoffelen.
Of voelt ze zich daar te goed voor?
Is de gezondheid van die kinderen dan in één een stuk minder waard?
Vroeger waren er veel minder speeltuintjes vanuit de gemeente.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:18 schreef EenMamsie het volgende:
Het is toch ook gewoon van de zotte!! Er wordt zo laks om gesprongen met onze, en dan met name de gezondheid van onze kinderen. Bij ons zie ik ze niet meer, de gemeentewerkers. Bij jullie wel?
Ik kan me hier erg kwaad over maken. Waar zijn de mannen van vroeger die de gemeente tuintjes netjes hielden. Echte mannen met zwarte handen en nagels van in de aarde wroeten en modder op hun kleren?
Dank je, maar maak gebruik van de kans; heb je nog specifieke vragen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:41 schreef EenMamsie het volgende:
[..]
Oke meneer de ingenieur in de plantenwetenschappen (staat stoer op een visitekaartje :-) )
Ik zal eens nadenken over breien, heb het nog nooit gedaan. Bedankt voor de tip!
Waarom zou ze? Mamsie is expert op het gebied van alles, die laat zich niet voor de gek houden door de hoge heren die dit complot om alle kinderen te vermoorden in gang hebben gezet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:44 schreef .SP. het volgende:
[..]
Dank je, maar maak gebruik van de kans; heb je nog specifieke vragen?
Asbest kon je ook zo leuk op springen voordat het kapot ging. We hebben heel lang achterin gezeten zonder kinderstoeltjes en riemen, goh en we leven nog steeds.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:40 schreef Q. het volgende:
Overdreven gedoe van tegenwoordig. Ik heb vroeger zo vaak tussen het gif gespeeld en ben nog steeds niet dood.
En wie kan die kasplantjes weer met gif besproeien?quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:49 schreef Basp1 het volgende:
Gaan we kasplantjes kweken in nederland, die wanneer ze eens buiten nederland komen opeens van alles last krijgen omdat ze niets meer gewend zijn.
Zoals Nederlands.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:22 schreef Scorpie het volgende:
Waar zijn de moeders van vroeger die zich druk maakten om belangrijkere zaken?
Aan het rentenieren in Las Palmas.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:22 schreef Scorpie het volgende:
Waar zijn de moeders van vroeger die zich druk maakten om belangrijkere zaken?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:18 schreef EenMamsie het volgende:
Een stuk uit een artikel:
Ik kan me hier erg kwaad over maken. Waar zijn de mannen van vroeger die de gemeente tuintjes netjes hielden. Echte mannen met zwarte handen en nagels van in de aarde wroeten en modder op hun kleren?
Die zijn jaren geleden al wegbezuinigd...quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:18 schreef EenMamsie het volgende:
Bij ons zie ik ze niet meer, de gemeentewerkers. Bij jullie wel?
kasplantjes worden juist in een beschermde omgeving gekweekt zodat ze neit met zulke elementen in aanraking hoeven te komen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wie kan die kasplantjes weer met gif besproeien?
Het is nog veiliger dan ik dachtquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:36 schreef Sjeen het volgende:
[..]
De verpakking van Roundup wel eens gelezen?
Veiligheid
Biactivatoren geven Roundup® Evolution een zeer gunstig ecotoxicologisch profiel De ecotoxicologische score voor dieren en de irritatiescore voor ogen en huid is zo laag dat Roundup® Evolution geen gevarenclassificatie draagt (géén Andreas-kruis). Alle lidstaten van de EU hebben unaniem vastgelegd dat het werkend bestanddeel glyfosaat niet carcinogeen en niet mutageen is.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |