Hoera voor rembo en remboquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:57 schreef SicSicSics het volgende:
Wat dacht je van de klassier:
- U kunt morgen om 7 uur beginnen.
- Dat is mooi, wat ga ik eigenlijk verdienen?
- U gaat 2,50 per uur verdienen, maar dat wordt later meer.
- Ow... Dan kom ik wat later!
+1 Scherp!quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:02 schreef Maanvis het volgende:
Nog 1 van SMBC:
"Kunt u mij verzekeren dat u geen jobhopper bent?"
"Jazeker, ik heb een oogje op uw 9-jarige dochter en ik zal haar pas pakken als ze 18 is!"
Geen noemenswaardige grappige opmerkingen gemaakt iigquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:13 schreef caroline88 het volgende:
[..]
@Chanty: Hoe is het gegaan vanmiddag?
Zoiets zou ik er dus ook gewoon uitflappen als ik goed op mijn gemak benquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:39 schreef Karina het volgende:
Niet echt een grapje, maar meer een stomme opmerking. Bij een sollicitatie werd koffie aangeboden, ze komt terug met: sorry de kofie is op, ik "zo een groot bedrijf en jullie hebben niet eens koffie!".
Mijn manager die bij het gesprek was (ging om detachering, dan gaat er vaak een manager mee) was niet amused achteraf. Wel aangenomen, ze vonden het wel grappig.
sowieso een geniale sketchquote:
Jammer dat dit topic je niet heeft kunnen inspireren tot onvergetelijke uitsprakenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
Geen noemenswaardige grappige opmerkingen gemaakt iig![]()
Maar werd vanmiddag gebeld en mag woensdag op een tweede gesprek komen
Lachen man! Beetje gebruik maken van je machtspositiequote:Op donderdag 10 februari 2011 14:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
soms wel ja.. als ik al heel snel in het gesprek de sollicitant heb afgeschreven en tijd genoeg heb om ze een beetje te fucken
Nou haha! Lekker professioneel van je zegquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:46 schreef numero_uno het volgende:
Niet echt een flauwe opmerking maar wel een sollicitant die de stoel misteToen had ik het niet meer.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:43 schreef pussywillow het volgende:
Mij werd een keer gevraagd wat het mooiste woord was dat ik kende. Rare vraag, kon zo snel niets bedenken. En toen zei ik... "zeecontainer"
Heb de baan niet gekregen!
Post eens je grapjes.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:19 schreef rub3n het volgende:
Ik heb zojuist een sollicitatiebrief geschreven. Maar ik ben moed aan 't verzamelen om ze te bellen en vervolgens de brief te sturen.
Ik heb mijn brief wel een beetje humoristisch opgesteld. Een beetje mijn eigen humor erin, dit zou ik ook wel willen proberen over te dragen in het gesprek haha.
Dus laat ze maar komen die grappige opmerkingen haha!
post eens de brief.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:19 schreef rub3n het volgende:
Ik heb zojuist een sollicitatiebrief geschreven. Maar ik ben moed aan 't verzamelen om ze te bellen en vervolgens de brief te sturen.
Ik heb mijn brief wel een beetje humoristisch opgesteld. Een beetje mijn eigen humor erin, dit zou ik ook wel willen proberen over te dragen in het gesprek haha.
Dus laat ze maar komen die grappige opmerkingen haha!
Toch wel, hij bedoelt: dat het betekent: "helemaal niets" en het woord is een keer door iemand verzonnenquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:27 schreef Ijscodude het volgende:
Toen ik wat jonger was heb ik wel eens een sollicitatie gevoerd waarin ik het woord 'epibreren' een aantal keer liet vallen. Ik merkte dat ze een beetje verbaasd te kijken maar ze durfden niet te vragen wat het woord inhield, ze wilden niet dom overkomen.
Best grappig, aangezien 'epibreren' helemaal niets betekend en een verzonnen woord is:)
Ik ben wel aangenomen! Het was wel voor een heel stom baantje in de tapijt maar dat was een bijbaantje naast school. Nooit meer wat van de opmerking gehoord!::quote:Op donderdag 17 februari 2011 06:52 schreef Chanty het volgende:
[..]
Toch wel, hij bedoelt: dat het betekent: "helemaal niets" en het woord is een keer door iemand verzonnenHoewel alle woorden ooit een keer verzonnen moeten zijn
Je kunt de zin inderdaad dubbel interpreteren
De grote vraag? Hebben ze je aangenomen?of hebben ze het woord opgezocht
Rembo en Rembo!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:57 schreef SicSicSics het volgende:
Wat dacht je van de klassier:
- U kunt morgen om 7 uur beginnen.
- Dat is mooi, wat ga ik eigenlijk verdienen?
- U gaat 2,50 per uur verdienen, maar dat wordt later meer.
- Ow... Dan kom ik wat later!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |