Kan later, maar wel graag beetje op tijd. Voor het avondprogramma moet je bij de feestcommissie zijn, daar ga ik niet overquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
moest ik me ook nog aanmelden voor het diner??
of kan dat op een latere datum ..
en en en..wat is het "avond-programma" ?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jij solliciteerd ook ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:vond ik ook
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
1 maart is op tijd genoeg toch?quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kan later, maar wel graag beetje op tijd. Voor het avondprogramma moet je bij de feestcommissie zijn, daar ga ik niet over
quote:
Het is een doodnormale uitdrukking hoor.quote:
Weerwolven doodmaken!quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:45 schreef Barretje80 het volgende:
en en en..wat is het "avond-programma" ?
laat ik je eerst eens bedanken voor dit mooie aanbodquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Lief vragen mag, en dan dinsdag duidelijkheid.
Zo te zien is Mart de feestcommissie. Ik ga ervandoorquote:
maar wie is bruin dan??quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is een doodnormale uitdrukking hoor.
"We wilden een nieuwe auto, maar die Ferrari, dat kon Bruin niet trekken."
Het betekent dus dat de voorwaarden/prijs je mogelijkheden te boven gaan.
de echte of een of andere variant??quote:
is dondersgoed ook een uitdrukking??quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:50 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zegt diegene met twee uitdrukkingen in het onderschrift
Nou ja, wat dacht je ervan omquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zullen wij dan een 2 persoons kamer nemengeliefde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
is dondersgoed ook een uitdrukking??
De variant van afgelopen weekend.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de echte of een of andere variant??
* Barretje80 heeft echt aaaaaavonden IRC weerwolven gedaan
quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, wat dacht je ervan omik denk datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik denk datJe wilt niet eens delen met je geliefde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
speciaal voor barretje.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:52 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Doe maar
anders ziet ze nooit het licht
suikertaartje wil niet delenquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je wilt niet eens delen met je geliefde?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
suikertaartje wil niet gedeeld worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |