maar dat hout is ook binnen een poep en een scheet opquote:
Tot straks mopquote:
Had ik gezien, is prima, ik fix wel watquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja reken niet teveel op mij vandaag.. ik doe ff een stapje terug
jij solliciteerd ook ??quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
dat zuid holland is inderdaad niet echt beschaafd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jij solliciteerd ook ??Om in de sfeer te blijven :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Barretje is een aangetekend stuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Het is toch gewoon ieder voor zich boeken en KG deelt mensen in de driepersoonskamers in, tenzij je aangeeft een een- of tweepersoonskamer te willen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar je kunt volgens mij wel voorkeuren aangeven
Ja hoor, normale uitdrukkingquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
"dat kan bruin niet trekken" kennen jullie toch wel?
Hallo autocorrectiequote:Op donderdag 10 februari 2011 10:03 schreef MPG het volgende:
[..]
In principe wel. Maar het kan ook hey meerderen, maar dam moeten we dat onderling uitvechten.
taal- mallootquote:
ik heb geen auto-correctie hier hoorquote:
Dat dus, en 1+2 alleen bij voldoende beschikbaarheidquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is toch gewoon ieder voor zich boeken en KG deelt mensen in de driepersoonskamers in, tenzij je aangeeft een een- of tweepersoonskamer te willen?
En die indeling kunnen we op geen enkele manier beïnvloeden?quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat dus, en 1+2 alleen bij voldoende beschikbaarheid
Mag ik aangeven dat er iemand is waarmee ik niet op een kamer wil slapen, per pm, met argument?quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat dus, en 1+2 alleen bij voldoende beschikbaarheid
Lief vragen mag, en dan dinsdag duidelijkheid.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
En die indeling kunnen we op geen enkele manier beïnvloeden?.
Die hebben we in het hotel, dus gewoon eerst naar het hotel komen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:43 schreef DaMart het volgende:
O ja, ik had nog een vraag voor je KG, die voor de anderen wellicht ook interessant is. Je geeft aan dat voor de zondag betaald moet worden op het parkeerterrein en dat daarvoor een dagkaart moet worden gekocht. Kan dat ook op zaterdag al, of moeten we 's zondags heel vroeg naar het parkeerterrein rennen om zo'n kaart te regelen?
moest ik me ook nog aanmelden voor het diner??quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Lief vragen mag, en dan dinsdag duidelijkheid.
Oké, helder!quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Die hebben we in het hotel, dus gewoon eerst naar het hotel komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |