Als ik of mijn moeder met hem probeer te praten, dan loopt hij gewoon wegquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:29 schreef HostiMeister het volgende:
Kom op joh, gaat eens een keer serieus met m zitten leg het hem uit, en als hij het niet begrijpt dan pleur je zijn pc naar de tyfus. Immers je hebt hem gewaarschuwd. Sluit een compromis en als ie zich er niet aan houdt gaat als eerste die kabel eraan en daarna zijn pc. Sim-pel. Je bent zijn oudere broer.
Over de plank compleet misslaan gesprokenquote:[b] Op donderdag 10 februari 2011 09:15 \.
Vooralsnog vind ik dat het probleem bij jou ligt. Jij hebt ergens last van, en vervolgens laat je dat andere mensen voor je opknappen.
Nou, dan sla je stap 1 over. Wie niet luisteren wil moet maar voelen. Is een puberend jochie van 17, die staan niet bekend om hun rationeel denkvermogen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:31 schreef Michiel1990 het volgende:
[..]
Als ik of mijn moeder met hem probeer te praten, dan loopt hij gewoon weg
Schelden?quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:25 schreef Michiel1990 het volgende:
[..]
Je mag best geinen, maar schelden vind ik net iets te makkelijk.
Ik ben ook fanatieke clanbase TeamSpeak gamer geweest, Maar als er iemand richting bed ging hield ik gewoon mijn bek, of fluisterde ik...quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:50 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ach het gaat vanzelf wel weer over. Ik heb zelf ook heel fanatiek op teamspeak lopen schreeuwen tot 3 uur snachts voor een paar CS clanwars nog (toen CS nog cool en hip was).
Het is toch de keuze van je broertje om de game te spelen en zich zo te gedragen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:24 schreef Michiel1990 het volgende:
welk spel doet er echt niet toe denk ik.... als er inderdaad spellen bestaan die 5 uur per dag gespeeld moeten worden, dan zijn de designers van die games vergelijkbaar met coke dealers.
Ik ook, want anders werd mijn Xbox het raam uit getieft.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:52 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Ik ben ook fanatieke clanbase TeamSpeak gamer geweest, Maar als er iemand richting bed ging hield ik gewoon mijn bek, of fluisterde ik...
Dan loop je toch achter hem aan? Serieus, groei een paar.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:31 schreef Michiel1990 het volgende:
[..]
Als ik of mijn moeder met hem probeer te praten, dan loopt hij gewoon weg
QFTquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:18 schreef juxtaposition het volgende:
Zo heb ik het niet eens bekeken, bij nadere inspectie lees ik nergens dat je moeder er mee zit.
En wat een bullshit titel overigens.
Het lijkt de krant wel, waar asociaal tyfusbroertje niet interessant genoeg is, en ze dan maar de term: gameverslaving er tegen aan moeten gooien.
Maar dat is toch ook eng? Op jezelf wonen? En alles zelf moeten regelen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:38 schreef Prenzlauer het volgende:
Aangezien jij een typisch watje bent heb ik deze oplossing voor je:
Ga godver eens uit huis, je bent fucking 20 malloot!
TS kan niet eens een 'internetkabel' betalenquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook eng? Op jezelf wonen? En alles zelf moeten regelen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |