vraag aan aardbij, die is goed in het geven van samenvattingenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Ik sla deze keer de fillers over.quote:
Naruto is weer begonnen hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:39 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik sla deze keer de fillers over.
Bleach daarentegen
Ach ik stel de vraag maar gewoon.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:36 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
vraag aan aardbij, die is goed in het geven van samenvattingen
Ah!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:42 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Naruto is weer begonnen hoor
Sinds 197 zijn ze klaar met fillers
197 en 198 staan op mijn pc maar nog niet gezienquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:42 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Naruto is weer begonnen hoor
Sinds 197 zijn ze klaar met fillers
Welk chapter het is bedoel je?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:21 schreef Lithia het volgende:
Weten jullie ook vanaf wanneer het bij de manga verder gaat? Dus het verhaal wat vanaf aflevering 197 in de anime.
Ja, de chapter.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:28 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Welk chapter het is bedoel je?
Ik heb geen idee, volg de manga niet
Het zou echt te gek zijn als ze in Japan besluiten een kattenras gaan fokken dat er zo uit ziet. Kattenmishandeling for the win!quote:
quote:
Het is een sexy modellenpose. Kijk maar hoe ie zijn/haar kop draait. Hij/zij weet dat het een fotoshoot is.quote:
Ik zou ook niet blij kijken als ik geel geverfd word om te lijken op een knaagdier uit een tekenfilm voor kleine kinderen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |