Haha.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:38 schreef Bakakame het volgende:
Kut ns, blijkt dat ze om 4u stoppen met nachttreinen. Eerste rijdt om 6....
ach dat draagt bij aan de ervaring!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 08:35 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nachttreinen horen de hele nacht te gaan, 5u is ook nog nacht. Ben nu net thuis, tijd om te slapen
Door schade en schande leert menquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:01 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ach dat draagt bij aan de ervaring!
Klopt, maar Utrecht, A'dam C, Schiphol, Leiden, Den Haag HS, Delft en R'dam C zitten op 't nachtnetwerk, dan rijdt er om 't uur een trein die routequote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik kan me trouwens herinneren dat treinen soms niet meer gingen na 12/1 uur 's nachts?
ja die fout heb ik ook een keer gemaaktquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:12 schreef outcast_within het volgende:
Ook mooi zaterdagavond stappen en op de trein van zes uur wachten. Om er vervfolgens achter te komen dat het nu zondag is en dat de eerste trein pas om acht uur vertrekt.
Dat heb ik destijds ook geprobeerd....ik vond het maar ruk.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:09 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Door schade en schande leert men
En heb nu met zo'n oogding (zoals je ook in 't vliegtuig krijgt) op geslapen, aangezien ik nog geen gordijnen heb
jep, zie mijn post hierboven over het stil komen te staan op amersfoort XDquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik kan me trouwens herinneren dat treinen soms niet meer gingen na 12/1 uur 's nachts?
Same here, maar nu was 't wel fijn, anders had ik echt maar 2 uur geslapenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat heb ik destijds ook geprobeerd....ik vond het maar ruk.
Ik kon niet slapen met dat ding om mijn hoofd.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:23 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Same here, maar nu was 't wel fijn, anders had ik echt maar 2 uur geslapen
ik vind die dingen vreselijk, maar ik slaap dan ook prima of het nou donker of licht is en of er nou wel of geen treinen naast denderen. Mits mijn bed stil staat. In een vliegtuig, bus of auto kan ik niet slapen....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:09 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Door schade en schande leert men
En heb nu met zo'n oogding (zoals je ook in 't vliegtuig krijgt) op geslapen, aangezien ik nog geen gordijnen heb
quote:Tokio - door een recente ontdekking op het gebied van schelpen opruimen, ontdekt door professor doctor Murosaki, zal het opruimen van schelpen nooit meer hetzelfde zijn. De zogenaamde 'grijpgraag' is ideaal om schelpen op te pakken En ook heel hard nodig want Japanners houden er immers heel erg van om en masse zeedieren af te schachten. De schelpen zullen verkocht worden als trofeeën. En het enige probleem met het prototype van de grijpgraag is dat het alleen gebruikt kan worden door kleine blauwharige loli's.
Nee, het was wel heel leuk, maar nie tdronken. En als ik al dronken was, dan was dat na 4 uur reizen totaaaal wegquote:
Hmm, ik zou jou niet graag op de weg tegen komen denk ik... of heb je dat niet als je zelf moet rijden?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:14 schreef Xaryna het volgende:
Ik slaap enorm goed met het rustgevende gevibreer en gezoem van een motor. Zet mij in een auto en rij op de snelweg, en ik slaap binnen tien minuten.
Ik wel, ik word ontzettend slaperig van die voorbij komende lampen van tegenliggersquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:33 schreef Xaryna het volgende:
Nee, als ik zelf rijd heb ik er geen last van. Dan ben ik te druk bezig met opletten en me belangrijk voelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |