ik bedoel ook fotowinkeled, sorry.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:15 schreef Lithia het volgende:
Ik wil niet happen, maar het ís toch photoshop?
Nee, ik wilde je niet verkapt corrigeren, maar ik wilde een reactie op jouw post geven.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:19 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ik bedoel ook fotowinkeled, sorry.
Geannuleerde plannen en vervangen door sport plannen morgen vroeg. Ik denk ik doe eens oud en maak er een vroeg nachtje van.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:20 schreef Rijstkoker het volgende:
Gaat er niemand stappen vanavond?
slowchat tiem?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:20 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nee, ik wilde je niet verkapt corrigeren, maar ik wilde een reactie op jouw post geven.
Draag je een rode roos zodat je te herkennen bent?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:25 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik ben vanavond in Stratums Eind te vinden
Aziatisch uiterlijk, spijkerbroek met een gestreept t-shirt met een radio erop met nog wat tekst dolce & gabbana schoenenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:27 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Draag je een rode roos zodat je te herkennen bent?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:30 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Aziatisch uiterlijk, spijkerbroek met een gestreept t-shirt met een radio erop met nog wat tekst dolce & gabbana schoenen
K-ON 2 is saai en eentonig.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:28 schreef outcast_within het volgende:
[ afbeelding ]
Is het 2de seizoen van k-on wat? Ik van de serie na de 1ste helft voornamelijk veel vanhetzelfde alleen dan met een extra karakter.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
quing is al onze excuus-aziaat... zoek maar een andere rol.
Ik ga stlappen vanavond, mag dat ook?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:20 schreef Rijstkoker het volgende:
Gaat er niemand stappen vanavond?
Ah dank je.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:36 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
vraag aan aardbij, die is goed in het geven van samenvattingen
Zowat het meest populaire dier pokemon die er is, hij moet vereerd zijn. En kleine kinderen? Ik keek er nog naar toen ik 12 was denk ik. En sommige volwassenen zijn heuze fans.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik zou ook niet blij kijken als ik geel geverfd word om te lijken op een knaagdier uit een tekenfilm voor kleine kinderen.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:38 schreef wdn het volgende:
Strawberry ik heb nog een anime voor je: Kasimasi.Genre?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk eerst clannad af. Ik ben niet goed in meerdere series tegelijk volgen dusss...
I hoop van wel...ik vrees van niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:15 schreef Lithia het volgende:
Er zijn toch geen fillers meer?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:39 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik sla deze keer de fillers over.
Bleach daarentegen
Ik heb aardbei, gewoon met lange ij gespeld....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah dank je.Ik deed het met liefde.
Rond die kat zit er een soort van vervaging en het springt meer uit dan de meisjes. Dat is de enige aanleiding wat ik kan vinden dat het van photoshop is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
I hoop van wel...ik vrees van niet.
damnquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Aardbei spam for the win.
[ afbeelding ]
Lekker heur zo'n kunststof kers/aardbei.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Aardbei spam for the win.
[ afbeelding ]
oooooooo op die fiets.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:15 schreef Lithia het volgende:
Meidenhumorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Genre?
Ik kijk eerst clannad af. Ik ben niet goed in meerdere series tegelijk volgen dusss...
Anders kijk je even op de bios site.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:10 schreef outcast_within het volgende:
welke films werden er allemaal geprojecteerd?
Johnny Depp en Angelina Jolie. Die twee samen in één film is al een reden om een kaartje te kopen.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:35 schreef lelouch het volgende:
Hoe kan The Tourist nou uitverkocht zijnFlut film was dat zeg.
Ik vond het wel een vermakelijke film, al helpt het dat Angelina en Depp erin zaten.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:35 schreef lelouch het volgende:
Hoe kan The Tourist nou uitverkocht zijnFlut film was dat zeg.
Die met dat naakte ventje op iemands hoofd?quote:Op zondag 13 februari 2011 01:54 schreef Lithia het volgende:
De manga Beelzebub vind ik trouwens een aanrader. Genre: actie, comedy, schoollife, etc.
Het is een naakte baby dat de zoon is van de Great Demon King.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die met dat naakte ventje op iemands hoofd?
No thanks.
We zitten op pagina 5 schat.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:50 schreef outcast_within het volgende:
Dear future TT please don't suck.
oyasumi
nou, ik heb die serie ook gezien, maar vond het erg voorspelbaar en erg saai.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Genre?
Ik vind het ook nog niet denderend.quote:Op zondag 13 februari 2011 02:07 schreef blessed19 het volgende:
[..]
nou, ik heb die serie ook gezien, maar vond het erg voorspelbaar en erg saai.
mag ik dan eventueel een voorstel doen?quote:Op zondag 13 februari 2011 02:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind het ook nog niet denderend.
Voorspelbaar inderdaad, en de conclusie wordt dan nog episodes lang gerekt.
Ken ik al.quote:Op zondag 13 februari 2011 02:19 schreef blessed19 het volgende:
[..]
mag ik dan eventueel een voorstel doen?
http://animenfo.com/animetitle,1243,ohjgii,kimi_ga_nozomu_.html
een van de weinige series die me echt heeft weten te pakken.
Clannad heb ik 5 eps van gezien, daarna maar weggegooid... Het kon me maar niet pakken.quote:Op zondag 13 februari 2011 02:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ken ik al.Die serie deed inderdaad wel met mij wat Clannad nog niet doet.
Van naam ja, gekeken nee. Ik ben ook pas net weer begonnen met anime.quote:Op zondag 13 februari 2011 02:36 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Clannad heb ik 5 eps van gezien, daarna maar weggegooid... Het kon me maar niet pakken.
verder een klein lijstje die bij mij een beetje bleven hangen na een lange tijd geen anime meer gekeken te hebben;
5 cm
the girl who leapt through time
toradora
Full Metal Panic? Fumoffu!
Grave of the Fireflies
BECK
Higurashi no Naku Koro ni
Maargoed, ik neem aan dat je ze eigenlijk allemaal wel kent.
noem jij dan eens wat op, misschien dat er nog wat voor mij tussen zit.quote:Op zondag 13 februari 2011 02:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van naam ja, gekeken nee. Ik ben ook pas net weer begonnen met anime.
En ik had al niet een bijzonder lange lijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |