Jawel, maar dan krijg je die per post opgestuurdquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:46 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ben er 5 minuten geweest, toen was ik klaar
Dat kunnen ze dan weer wel
En kun je die niet gewoon via internet aanvragen?
En nu krijg je 'm meteen mee?quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:07 schreef zquing het volgende:
[..]
Jawel, maar dan krijg je die per post opgestuurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens google welquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:54 schreef Bakakame het volgende:
[..]
En nu krijg je 'm meteen mee?
Ik was werken!quote:
was bleach en naruto aant kijkenquote:
Eerlijk gezegd vind ik dat wel even fijn. Beetje ademruimte en dat je niet na een dag opeens 6 pagina's achterloopt.quote:
mmmmm dat zit toch in hoerlem ?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:05 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dat wel even fijn. Beetje ademruimte en dat je niet na een dag opeens 6 pagina's achterloopt.
Werk zoeken is een fulltijd baan an sich manGelukkig begin ik vannacht aan m'n parttime baantje in het Patronaat!
hou op met posten en ga verder kijken danquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Clannad kan me nog niet erg veel boeien.
Te zoetsappig, fantasie en magie gebeuren. Mja ik heb nog maar 1 aflevering gezien.![]()
Als je verder kijkt zul je terug komen op dat idee en de magie speelt echt een super kleine rol. Maarhé gambatte! Clannad heeft 49 afleveringen in totaal en er is geen grantie dat je het leuk zal vinden maar als je er geen tijd in steekt zul je ook nooit een leuke anime tegenkomen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Clannad kan me nog niet erg veel boeien.
Te zoetsappig, fantasie en magie gebeuren. Mja ik heb nog maar 1 aflevering gezien.![]()
Terwijl wij met zijn allen in de Melkweg anime aan het kijken zijn, ben jij meisjes aan het scoren in de Escape...? Egt een baaz!quote:
Klopt, ik stop ook nog niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als je verder kijkt zul je terug komen op dat idee en de magie speelt echt een super kleine rol. Maarhé gambatte! Clannad heeft 49 afleveringen in totaal en er is geen grantie dat je het leuk zal vinden maar als je er geen tijd in steekt zul je ook nooit een leuke anime tegenkomen.
that's enough.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:50 schreef -Strawberry- het volgende:
En 41 afleveringen?
Bij deze torrent zitten maar 24...hm
Seizoen 2 is kut?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:52 schreef outcast_within het volgende:
[..]
that's enough.
Ik had iig genoeg spoilers gelezen om niet verder te gaan met s2. Plus s1 eindigt prima.
nee juist niet, alleen iets anders.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |