Waarom?quote:Op donderdag 10 februari 2011 06:10 schreef Oognip het volgende:
Goedemorgen!
Pfff ik droomde dat mijn vriend het uit had gemaakt dus ik sta weer met beide benen op de grond
Omdat ik niet altijd even lief tegen hem ben dus de reden dat ie het uitmaakte was realistisch dus vanaf nu ben ik heul liefquote:
quote:February 10, 2011 07:27:00 AM WESEL DE Out for delivery
Jup. Bij de leenbakker. 45 euro.quote:
Gezond bezig, Baloe!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:04 schreef tombolafan het volgende:
Hello again
Greys, ben je er?
Check:Nu ben ik benieuwd naar die truffelsoepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wens je heel veel succes met zoekenquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:17 schreef Rewimo het volgende:
En iemand hier in huis - ik noem geen namen - weet niet waar hij de schroeven heeft gelaten
"ergens in een laatje of een kastje of zo"
Heeft-ie geen dak danquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:36 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb nu alles compleet dus het bed kan in elkaar. Wacht ik ga eerst Christans dekbed in de wasmachine pleuren. Anders heeft ie niks om onder te slapen.
Veel plezierquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:26 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben off, reclamebeurs en daarna Shabu
Wel gaan hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:42 schreef Lottekoekkie het volgende:
heb ik net het landelijke tettenpletgebeuren gehad, is er weer een brief mbt landelijk baarmoederhalsonderzoek. en ben ook zo raar dat ik het pbk niet zo erg vind maar dat andere
![]()
misschien stom maar ik voel me altijd zó voor aap liggen, slaat nergens op maar moet er even over nadenken
Heb je geen centrifuge dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:42 schreef Lottekoekkie het volgende:
heb ik net het landelijke tettenpletgebeuren gehad, is er weer een brief mbt landelijk baarmoederhalsonderzoek. en ben ook zo raar dat ik het pbk niet zo erg vind maar dat andere
![]()
misschien stom maar ik voel me altijd zó voor aap liggen, slaat nergens op maar moet er even over nadenken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT S vind dat soort onder-zoekjes ook verschrikkelijk.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Euh doos, het is ook voor jezelf heurquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:49 schreef Lottekoekkie het volgende:
Nou, ik wil wel, al is het maar om anderen te "helpen" maar ga toch liever met een zwaar gekneusde pols naar de ha dan in de doos te laten frummelen.
Bestaat er geen landelijk onderzoek naar haaruitval bij vrouwen? ga gerust in die weinige heisa op mijn hoofd laten grabbelen hoor maar dát.... eh
Vaak hangt er wel een labeltje aan ergens? En wat goed!quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:50 schreef vamperotica het volgende:
Oooow.....
Er stond her zomaar een heuse Fatboy zitzak langs de kant van de weg.... Na eeuwig twijfelen stond ie er nog steeds..Ik heb m maar meegenomenDe zak zelf kan toch gewoon in de wasmachine? Zooi nieuwe bolletjes erin en de kids zijn weer heppiedepeppie!
Wauw, niet gek, vinden de kids vast geweldig! Bed zit bijna in elkaar maar nu is m'n Kindle erquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:50 schreef vamperotica het volgende:
Oooow.....
Er stond her zomaar een heuse Fatboy zitzak langs de kant van de weg.... Na eeuwig twijfelen stond ie er nog steeds..Ik heb m maar meegenomenDe zak zelf kan toch gewoon in de wasmachine? Zooi nieuwe bolletjes erin en de kids zijn weer heppiedepeppie!
Auw, dat plaatjequote:Op donderdag 10 februari 2011 12:50 schreef Pagan het volgende:
OT S vind dat soort onder-zoekjes ook verschrikkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |