"Natuurlijk niet"? En de eerste groep rechters van de zaak Wilders dan? De Puttense moordzaak? De Schiedammer Parkmoord? Die klunzen bij het OM die vertrouwelijke gegevens op straat laten slingeren? Tuurlijk heeft dat niet met de opleiding te maken, maar komt dat soort prutswerk "gewoon omdat de straffen te laag zijn".quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:52 schreef twaalf het volgende:
[..]
Verander niet zo van onderwerp. Jij zei het volgende. Typisch dit kabinet: aan de ene kant klagen dat de rechterlijke macht zijn werk niet goed doet, maar er aan de andere kant dusdanig op bezuinigen dat er ook zeker geen verbetering in gaat komen.
Denk jij dat dat aan de opleiding van rechters ligt? Natuurlijk niet, het gaat er volgens diegenen gewoon om dat de straffen te laag zijn. Daar heeft deze bezuiniging niets mee te maken, zoals ik al zei.
Even lezen. Ik reageer alleen op het pretentieuze commentaar van LinkseFrieseVegetarier, dat nergens op slaat.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:17 schreef Igen het volgende:
[..]
"Natuurlijk niet"? En de eerste groep rechters van de zaak Wilders dan? De Puttense moordzaak? De Schiedammer Parkmoord? Die klunzen bij het OM die vertrouwelijke gegevens op straat laten slingeren? Tuurlijk heeft dat niet met de opleiding te maken, maar komt dat soort prutswerk "gewoon omdat de straffen te laag zijn".
Als het je alleen te doen is om LinkseFrieseVegetariër te bashen en anderen zich er niet mee moeten bemoeien, dan kun je dat toch ook gewoon via PM doen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:23 schreef twaalf het volgende:
[..]
Even lezen. Ik reageer alleen op het pretentieuze commentaar van LinkseFrieseVegetarier, dat nergens op slaat.
Als LinkseFrieseVegetariër alleen maar onzinnige berichten kan plaatsen, kan hij dat ook alleen in zijn hoofd doen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:29 schreef Igen het volgende:
[..]
Als het je alleen te doen is om LinkseFrieseVegetariër te bashen en anderen zich er niet mee moeten bemoeien, dan kun je dat toch ook gewoon via PM doen?
Een politieke stem is voor het gros van het electoraat gebaseerd op puur opportunisme. Volgende keer stemmen ze weer ergens anders op. Ik vraag mij af of ze überhaupt wel weten waar de afkorting VVD voor staatquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:37 schreef EchtGaaf het volgende:
Te gek voor woorden. Tweedeling in maatschappij wordt zo steeds zichtbaarder.
Maar iedereen is winnaar tegenwoordig. Een gewoon werknemertje stemt vandaag de dag ook VVD, het is toch immers hip om op een partij van winnaars te stemmen![]()
De partijen die deel uitmaken van deze regering hebben wel degelijk over de procedurele en inhoudelijke bekwaamheid van rechters geklaagd, bijvoorbeeld naar aanleiding van de zaak-Lucia de B. Klagen over de hoogte van straffen is juist meer iets voor burgers. En de bekwaamheid van rechters, dat heeft zeer zeker iets te maken met hun opleiding.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:52 schreef twaalf het volgende:
[..]
Verander niet zo van onderwerp. Jij zei het volgende. Typisch dit kabinet: aan de ene kant klagen dat de rechterlijke macht zijn werk niet goed doet, maar er aan de andere kant dusdanig op bezuinigen dat er ook zeker geen verbetering in gaat komen.
Denk jij dat dat aan de opleiding van rechters ligt? Natuurlijk niet, het gaat er volgens diegenen gewoon om dat de straffen te laag zijn. Daar heeft deze bezuiniging niets mee te maken, zoals ik al zei.
Protesteren. Als jij maar niet degene bent die de spandoeken beschrijft.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:44 schreef TranceNation het volgende:
Even opletten, overaal is het zelfde! wij worden gewoon gemanipeleerd, Engeland, Ierland, Bla. Bla. Bla..... Zo wat gaan wij eraan doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |