Op een zaterdag?quote:
Elke zaterdagquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:50 schreef mash_ het volgende:
[..]
Op een zaterdag?Ik ging wel vaker uit eten in utrecht en daarna vaak nog even wat drinken in de stairway... DIt keer maar even niet doen dus
Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:51 schreef Viro het volgende:
Kom er net achter dat ik heb zitten klooien aan de instellingen van het verkeerde profiel van mijn geluidskaart
Ook kutquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Elke zaterdag![]()
Hahaha je wil niet dat ze je herkennen?
Als niemand je herkent, is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ook kutop zaterdag naar school moeten..
En denk sowieso dat niemand me herkent want bijna niemand weet hoe ik er uitzieMaar nee lijkt me gewoon niet zo geslaagd als ik met me vriendin gewoon wat wil drinken dat er op dat moment ook een onzin meet is.
Het is niet zo dat we als een stel imbecielen in een hoekje zitten hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
En denk sowieso dat niemand me herkent want bijna niemand weet hoe ik er uitzieMaar nee lijkt me gewoon niet zo geslaagd als ik met me vriendin gewoon wat wil drinken dat er op dat moment ook een onzin meet is.
Ja, dat wel, maar wist het toen ik me er voor opgafquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja oke. Ik moet waarschijnlijk ook best vaak dingen op zaterdag gaan doen als ik aangenomen word.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar wist het toen ik me er voor opgaf
Hahha ja opzich kan ik me dat heel goed voorstellen ;')
Maar er zijn meerdere leuke kroegen toch?
Tot iemand me wel herkentquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:53 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Als niemand je herkent, is er niks aan de hand.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:56 schreef Viro het volgende:
[..]
alleen in de kelder, dat weet je toch
Ik had me meer een stel debielen voorgesteldquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het is niet zo dat we als een stel imbecielen in een hoekje zitten hoor
Gewoon gezellig biertje drinken enzo
Aangenomen waar?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja oke. Ik moet waarschijnlijk ook best vaak dingen op zaterdag gaan doen als ik aangenomen word.
En ja dat wel![]()
Utrecht is wel leuke stad
ga me aanmelden voor de film academie.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik had me meer een stel debielen voorgesteld![]()
[..]
Aangenomen waar?![]()
Jaa, zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |