Kom mij ophalen, rijden we samenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:40 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om alleen heen te rijden..
Ik ga niet met de trein, want ik wil niet pas de volgende ochtend terug kunnen..
Waar woon je dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kom mij ophalen, rijden we samen
Ergens wel blij dat ONZ Radio dat niet ondersteunt. Mijn muzieksmaak, wat zal die veranderenquote:
Totaal de andere kant op. Boven Amsterdamquote:
ik wil wel met je meerijdenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:40 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om alleen heen te rijden..
Ik ga niet met de trein, want ik wil niet pas de volgende ochtend terug kunnen..
Oh, das niet handig dan hequote:Op woensdag 9 februari 2011 23:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Totaal de andere kant op. Boven Amsterdam
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Viro komt niet, dan kom ik ook niet, snap je toch.
De Neger Des Heils is de enige reden waarvoor hij wel naar een meet komt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:39 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Jij was ook heul niet van plan om te komen ookal kwam Viro wel
We hebben wel een station in Dalfsenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wil wel met je meerijdenheb alleen geen autow
Ohja.. ik geloof dat ik ergens nog wel een printscreen heb van mn artiesten, als je het erg graag wil wetenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:41 schreef mash_ het volgende:
[..]
Volgens mij vinden we de zelfde muziek wel leuk. Dus dat wilde ik even kijken
Dan rijd je niet alleenquote:
daar kom ik langs als ik met de trein gaquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:42 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
We hebben wel een station in Dalfsen
Van Dalfsen naar Amsterdam welquote:
Dat maak ik allemaal wel goed met de 2de meet van ONZ Radioquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wutt viro komt ook al niet.. en jij ook niet... hmzzz jullie gaan veul missen
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:43 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Van Dalfsen naar Amsterdam wel
Oh ja das waar!quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daar kom ik langs als ik met de trein ga
Nee dat hoeft ook weer niet hoor.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohja.. ik geloof dat ik ergens nog wel een printscreen heb van mn artiesten, als je het erg graag wil weten
Waarom niet man, is gezelligquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ga uit principe niet naar meets. Nooit.
Neem je KKJ mee op dat stuk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:43 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Van Dalfsen naar Amsterdam wel
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:44 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Oh ja das waar!
Nou ik zal het ff overleggen, maar anders kunnen we misschien wel samen heen gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |