98 luisteraars tijdens de Flippiee kreunquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:27 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Want er zijn veel minder luisteraars dan in week 2 dus nu is radio onzin al over hoogtepunt
Geil is een eng woordquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik snap het niet.. heb je het alleen maar over geil.. word je gebanned van de tiny chat
83 luisteraars tijdens gewone show van mijquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
98 luisteraars tijdens de Flippiee kreun![]()
Misschien verlegenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik snap het niet.. heb je het alleen maar over geil.. word je gebanned van de tiny chat
idd maar meer werd het ook nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
98 luisteraars tijdens de Flippiee kreun![]()
is lekkerrr woordquote:
quote:
kan niet beloven dat ik het dan alleen bij je schouders houquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:31 schreef utopie het volgende:
ik heb echt zware spierpijn in mijn schouderskkj, kan je ff masseren ?
daar heb ik geen problemen meequote:Op woensdag 9 februari 2011 23:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kan niet beloven dat ik het dan alleen bij je schouders hou![]()
Hoorde dat je ook goed was in de onderrug?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kan niet beloven dat ik het dan alleen bij je schouders hou![]()
met alle liefdequote:Op woensdag 9 februari 2011 23:32 schreef utopie het volgende:
[..]
daar heb ik geen problemen meeals je maar wel me schouders doet
bwuh...
ik ben in elke lichaamsdeel goedquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:32 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hoorde dat je ook goed was in de onderrug?
ik had eergister een mooie inspiratie voor een nieuw gedicht voor jequote:Op woensdag 9 februari 2011 23:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben in elke lichaamsdeel goed![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:34 schreef utopie het volgende:
[..]
ik had eergister een mooie inspiratie voor een nieuw gedicht voor jemaar ik was gebanned, en kon niet posten
dus ik was het weer vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:34 schreef Monopoly het volgende:
Radio Onzin MEET 26 Feb in Stairway Utrecht
ik weet niet of ik daar wel heelhuids weg kom, omdat modjes en FA'squote:Op woensdag 9 februari 2011 23:34 schreef Rockiejj het volgende:
Radio Onzin MEET 26 Feb in Stairway Utrecht
Ik kan ook nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik kan trouwens niet.........
Ze zegt toch dat ze erbij is??quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:36 schreef utopie het volgende:
[..]
kom gewoon, gaan we daarna ff steegje in toch
Zal maar oppassen... Utrecht heeft overal camera hangen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:36 schreef utopie het volgende:
[..]
kom gewoon, gaan we daarna ff steegje in toch
dat moet zeker worden.. moest vanmiddag even dienst verzetten.. en das geluktquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:37 schreef utopie het volgende:
[..]
ze staat op de lijst; ''misschien''
's avonds in mijn dromen zie ik niks anders dan slotjes en notesquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:38 schreef utopie het volgende:
[..]
ik las ''genote''man o man.... jullie hebben me echt een trauma gegeven
Sexy dingenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wutt wat staat genoteerd?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zet mij op de lijst "zeker niet"
Ik durf wel maar ik wil niet alleenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat moet zeker worden.. moest vanmiddag even dienst verzetten.. en das gelukt![]()
![]()
nu moet ik alleen nog durven
Ik wil wel , alleen al sinds midden januari een andere afspraak op de 26ste staan. Kan het niet afzeggen, way to important.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Een meet zonder ONZ-Neger wordt niets.
Ik kom ook niet
Mij ook.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij gaat maar gewoonquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:38 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik durf wel maar ik wil niet alleen
En ik betwijfel of mijn lief zin heeft om mee te gaan..
Jij was ook heul niet van plan om te komen ookal kwam Viro welquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Viro komt niet, dan kom ik ook niet, snap je toch.
Koelkast, wat doe je.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je hebt Patjen, je hebt Gras, je hebt mij, wat wil je nog meer?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:38 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik durf wel maar ik wil niet alleen
En ik betwijfel of mijn lief zin heeft om mee te gaan..
wutt viro komt ook al niet.. en jij ook niet... hmzzz jullie gaan veul missenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Viro komt niet, dan kom ik ook niet, snap je toch.
Ik heb geen zin om alleen heen te rijden..quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Koelkast, wat doe je.
[..]
Je hebt Patjen, je hebt Gras, je hebt mij, wat wil je nog meer?
Jij ookquote:
Kom mij ophalen, rijden we samenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:40 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om alleen heen te rijden..
Ik ga niet met de trein, want ik wil niet pas de volgende ochtend terug kunnen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |