Ik wel, als ik er toch sta.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tandenpoetsen doe ik niet onder de douche.
Ik wel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:49 schreef Samzz het volgende:
Tandenpoetsen doe ik niet onder de douche.
En ik zag het niet eensquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik scheef wordt bij de Ik vormik moet nodig gaan slapen
Ik ook... net als scherenquote:
Jij weet waar ik op doel?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:50 schreef Techno het volgende:
Ik snap waar je op doelt, maar dan is 30 minuten nogal kort zelfs.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En ik zag het niet eens
Misschien halen wij de 12 uur nog wel
Ik zag het niet eensquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik scheef wordt bij de Ik vormik moet nodig gaan slapen
En dan je bewegingen door elkaar halenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:51 schreef Cue_ het volgende:
Ik poets en scheer onder de douche
Niet tegelijk
quote:
Ik kan me daar echt weinig bij voorstellenquote:
Ik ben een ontzettend saaie mutsquote:
Ze zeggen dat een electrische tandenborstel op een bepaalde plek niet eens zo erg isquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:52 schreef CherryLips het volgende:
En dan je bewegingen door elkaar halen
Dat dus, dat is echt ranzig ja.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Ik kan me daar echt weinig bij voorstellenSowieso moet ik geen warm water in m'n mond, bah
Ik ook niet. Gelukkig heb ik Kakkakoekoekonijn en Kimmiequote:
ligt er aan wat, mn gezicht doe ik bij de wasbakquote:
Maar zo kriskras heen en weer gaan met een scheermes lijkt me stukken minder.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze zeggen dat een electrische tandenborstel op een bepaalde plek niet eens zo erg is
Voor het poetsen heb je niet per definitie water nodig. Ja wel voortijdig (ik dan), maar dat doe ik voor het douchen alquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Ik kan me daar echt weinig bij voorstellenSowieso moet ik geen warm water in m'n mond, bah
De wasbak, met koud water, zit 30cm naast de douche...quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:52 schreef Samzz het volgende:
SAW 8 !quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar zo kriskras heen en weer gaan met een scheermes lijkt me stukken minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |