Welke billetjes?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat.
[..]
En dat.
En de hoop dat ik dan ook aan Samzz billetjes mag zitten
Idd...quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nogal ja!
Dacht er op die bowlingbaan nog aan hoe ze hem in vredesnaam hebben gekozenSnap het echt niet
Totaal niet stoer of wat dan ook.
Oeeh dit nummerquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd...Op het eind is de hoofdrolspeler wel redelijk cool, als ie met de motor aan komt sjezen
Oh, okequote:Op woensdag 9 februari 2011 23:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je bent een vrouw.. dat hoor je te verkleinen
waarheid of niet![]()
En daarom zo geniaalquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, oke
(Dit liedje is ook wel slecht btw)
Die waar je nu op zit/ligtquote:
Die zijn beide behoorlijk aanwezig zoals jij heel goed weetquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die waar je nu op zit/ligtwil ook wel je boobies masseren als de billetjes afwezig zijn.
Kom je er bij danquote:
hmm, ik hoor daar geen afwijzingquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die zijn beide behoorlijk aanwezig zoals jij heel goed weet
Nee hoor, ben bezig met de FOK! Movie Triviaquote:
Can't blame themquote:
ik sla even over.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kom je er bij danwil jouw billetjes ook wel onder handen nemen
Oke, dan roep ik je de volgende keer welquote:
Naughty girlquote:
het kan nog! mannen douchen toch nooit langquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:45 schreef PeuRac het volgende:
hmm voor 12u gedoucht en slapen wordt lastig
Collega van mij staat letterlijk elke ochtend minimaal een half uur onder de douchequote:Op woensdag 9 februari 2011 23:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het kan nog! mannen douchen toch nooit lang
Ow wacht, behalve m'n broer vroeger. Ehm...
9minuten over, kan makelijk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:45 schreef PeuRac het volgende:
hmm voor 12u gedoucht en slapen wordt lastig
Me 2quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Collega van mij staat letterlijk elke ochtend minimaal een half uur onder de douche
'Hiiiiiiiiiii, I am Lindsay Lohan'quote:
ik kan heerlijk lang douchenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het kan nog! mannen douchen toch nooit lang
Ow wacht, behalve m'n broer vroeger. Ehm...
Damn, dat redt ik denk ik nog niet eens als ik ook scheer en zoquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Collega van mij staat letterlijk elke ochtend minimaal een half uur onder de douche
Vind je?quote:
Ik kan het redden, maar dat is wel uitzondering.. grote uitzonderingquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Damn, dat redt ik denk ik nog niet eens als ik ook scheer en zo
Half uur is wel lang, maar 20min haal ik welquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, lekker toch? Niets mis mee IMO.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:45 schreef Cue_ het volgende:
Scrubben, scheren, tanden poetsen, haarmaskerquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu haal je 12 uur niet meer neequote:Op woensdag 9 februari 2011 23:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Half uur is wel lang, maar 20min haal ik wel
Lang douchen is geen wijven aangelegenheid hoorquote:
Dat idee had ik juist wel altijd.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Lang douchen is geen wijven aangelegenheid hoor
Tandenpoetsen doe ik niet onder de douche.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Scrubben, scheren, tanden poetsen, haarmasker
Ik scheef wordt bij de Ik vormquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kan het redden, maar dat is wel uitzondering.. grote uitzondering
overleeft mn tandenborstel niet denk ikquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tandenpoetsen doe ik niet onder de douche.
ik kan ook kort douchen, maar ga ik niet meer redden denk ik neequote:Op woensdag 9 februari 2011 23:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu haal je 12 uur niet meer nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |