Als ik iemand niet moet kan en wil ik niet doen alsof ik diegene ook wel okay vindquote:
Ik heb altijd 's nachts of onder scheikunde hongerquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
inderdaad....
mijn smaakpapillen schreeuwen nu ook om kabab, of shoarma of gyros oid
amenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn sommigen meer speciaal dan anderen, maar er is niemand in deze groep die ik niet leuk vind
Nee, vooral dat laatste jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar afgelopen meet heb ik ook niet met iedereen veel gepraat ofzo, dus het hoeft niet echt op te vallen, als je iemand maar niet heel overdreven negeert
Het wordt ook geen kringgesprek hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:13 schreef Stuart het volgende:
Ik spreek anders gezegd liever met 3 of 4 mensen af die me echt leuk lijken dan 'verplicht' met een hele club van 20 ofzo
Maar je hoeft diegene ook niet uit te kafferen en te vertellen dat je 'm haat hequote:Op woensdag 9 februari 2011 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ik iemand niet moet kan en wil ik niet doen alsof ik diegene ook wel okay vind![]()
Gelukkig maarquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het wordt ook geen kringgesprek hoorIedereen klit vanzelf in groepjes van 3-4 bij elkaar. Zo raar ben je dus niet
Nee, dat zal ik ook niet doen maar ik ga ook niet doen alsof ik brede interesse heb in zijn of haar levenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar je hoeft diegene ook niet uit te kafferen en te vertellen dat je 'm haat he
Ja, maar dat was niet alleen door haarquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, vooral dat laatste jaMaar ja, als iemand echt niet past (denk aan die Karin) dan is het alleen maar heibel en niet tof
Nee precies, maar ik moet zeggen dat ik niet echt de behoefte dan voel om te komen, met name als mensen bepaalde trekjes hebben. Dan ga ik me daar toch alleen maar aan lopen irriteren en spreek ik liever individueel met mensen afquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar je hoeft diegene ook niet uit te kafferen en te vertellen dat je 'm haat he
Dat doe ik eigenlijk ook niet op meetsquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat zal ik ook niet doen maar ik ga ook niet doen alsof ik brede interesse heb in zijn of haar leven
Je zal mij IRL eigenlijk nooit horen schelden of tekeer gaan tegen iemand
jij speelde de bi-atch toch?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar dat was niet alleen door haar![]()
Nee, dat is waarquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar dat was niet alleen door haar![]()
Nee, er was een pro aanwezigquote:
Ik dus ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee precies, maar ik moet zeggen dat ik niet echt de behoefte dan voel om te komen, met name als mensen bepaalde trekjes hebben. Dan ga ik me daar toch alleen maar aan lopen irriteren en spreek ik liever individueel met mensen af
Ja, natuurlijk, maar het is anders als je bepaalde mensen al van tevoren wilt mijden, dan als je open staat voor andere mensen die je denkt wel te mogen irlquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee precies, maar ik moet zeggen dat ik niet echt de behoefte dan voel om te komen, met name als mensen bepaalde trekjes hebben. Dan ga ik me daar toch alleen maar aan lopen irriteren en spreek ik liever individueel met mensen af
Ik doe dat sowieso niet in het normale levenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat doe ik eigenlijk ook niet op meets
Preciesquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, maar het is anders als je bepaalde mensen al van tevoren wilt mijden, dan als je open staat voor andere mensen die je denkt wel te mogen irl
Ach schatje, dat doe ik alleen bij wokquote:
Ja, precies, dat ben ik met je eensquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, maar het is anders als je bepaalde mensen al van tevoren wilt mijden, dan als je open staat voor andere mensen die je denkt wel te mogen irl
Nou... Dat wordt dan een gevalletje koppedichtmaffequote:
Ja!quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach schatje, dat doe ik alleen bij wok![]()
maar ik wil wel even in je nek komen kroelen tot je slaapt, is dat wat?
Ik ook nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, precies, dat ben ik met je eensMaar ik zou nu bijv. echt niet naar meets gaan waar al dat ONZ spul heengaat. Hoe groot de groep ook is
![]()
Msn, internet, muziek, sms, telefoon doesn't really like al die dingen tegelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |