Jawel, dat valt alsnog op. 15 is namelijk niet echt een grote groep.... Vooral als het bij iemand thuis is oid.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat dus, als je met z'n 5-en bent en je negeert er 1 dan valt dat erg op
als je met z'n 15-en bent niet
dat is ook weer zoquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel, dat valt alsnog op. 15 is namelijk niet echt een grote groep.... Vooral als het bij iemand thuis is oid.
Ghehequote:Op woensdag 9 februari 2011 23:08 schreef Toekito het volgende:
hier zijn we met zijn 2en en ik negeer er 1 hele dagen..............valt niemand op hier in huis
Ben het met Marijke eens qua locatie en groepsomvangquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel, dat valt alsnog op. 15 is namelijk niet echt een grote groep.... Vooral als het bij iemand thuis is oid.
oke, dan mag hetquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
sym, is pas de tweede keer vandaag dat ik eet hoor
Bestellen danquote:
hooguit beleefdheids antwoordjesquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is ook weer zo
Maar dan ga ik over tot selectief aandacht geven
Ja, dat vonden er wel meerquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vond het juist zo leuk jou eens ontmoet te hebben
inderdaad....quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:08 schreef Toekito het volgende:
hier zijn we met zijn 2en en ik negeer er 1 hele dagen..............valt niemand op hier in huis
Nee, dan zou ik ook niet gaan denk ik. Ik heb geen zin om een meet te hebben met mensen waar ik niet iedereen tof van vindquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is ook weer zo
Maar dan ga ik over tot selectief aandacht geven
laat de bezorger even weten dat de bel stuk is hier. En geef hem mijn nummer zodat ik open kan doenquote:
Door jou krijg ik dus zin in shoarmaquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
inderdaad....
mijn smaakpapillen schreeuwen nu ook om kabab, of shoarma of gyros oid
Binnenkort maar weer eens een kapsalonnetje naar binnen schoffelenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
inderdaad....
mijn smaakpapillen schreeuwen nu ook om kabab, of shoarma of gyros oid
Kom jij maar wat brengenquote:
dat is wel zoquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik ook niet gaan denk ik. Ik heb geen zin om een meet te hebben met mensen waar ik niet iedereen tof van vindMaar zoals nu, de mensen die ik van hier ontmoet heb, die zijn allemaal super lief en tof
En het is leuk als daar nieuwe toffe mensen bijkomen, maar je merkt snel zat wanneer iemand er niet tussen past
Alleen als er andere bij zijnquote:
Nou hebben we samen zin in kebabquote:
Ja, maar afgelopen meet heb ik ook niet met iedereen veel gepraat ofzo, dus het hoeft niet echt op te vallen, als je iemand maar niet heel overdreven negeertquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
dat dusquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar afgelopen meet heb ik ook niet met iedereen veel gepraat ofzo, dus het hoeft niet echt op te vallen, als je iemand maar niet heel overdreven negeert
Het is dat je 14 bent en thuis woont...quote:
Tuurlijk zijn sommigen meer speciaal dan anderen, maar er is niemand in deze groep die ik niet leuk vindquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is wel zo
Maar in een groep met deze omvang zitten er altijd dan wel wat tussen die je minder mag, dus het lijkt me stug dat je iedereen even lief vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |