raar de laatste 3 kreeg ik van de gemeente amterdam 0_oquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:32 schreef Peter1612 het volgende:
[..]
Mijn laatste parkeer boete kreeg ik wel via het cjib? :s 60 euro voor parkeren waar niet mag... + ¤6
Misschien stond je buiten de gemeentegrens?quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:32 schreef Peter1612 het volgende:
[..]
Mijn laatste parkeer boete kreeg ik wel via het cjib? :s 60 euro voor parkeren waar niet mag... + ¤6
Begrijp je niet dat er adminkosten gerekend worden wanneer ze vanuit Belgie jouw gegevens moeten achterhalen, de bekeuring op moeten stellen en het naar jouw adres moeten sturen. Jezus, 18 euro man, waar doe je moeilijk overquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:18 schreef izri123 het volgende:
Het twistpunt dat we nog hebben is het bedrag van 18,00 euro wat ik vooralsnog moet betalen volgens de beste heer aan de andere kant van de lijn. Dat zijn de kosten (administratiekosten) die zij gemaakt hebben om mijn gegevens te achterhalen. Ik gaf aan dat ik alleen de boete betaal en die extra kosten moeten maar vergoedt worden door de opdrachtgever.
Wordt nog vervolgd...
Het gaat om het principe natuurlijk. Als ik zonder brief vooraf meteen een incasso partij op mn nek krijg zou ik er ook stampij over maken!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:37 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Begrijp je niet dat er adminkosten gerekend worden wanneer ze vanuit Belgie jouw gegevens moeten achterhalen, de bekeuring op moeten stellen en het naar jouw adres moeten sturen. Jezus, 18 euro man, waar doe je moeilijk over
Brief voorafquote:Op maandag 14 februari 2011 11:51 schreef RanTheMan het volgende:
Het gaat om het principe natuurlijk. Als ik zonder brief vooraf meteen een incasso partij op mn nek krijg zou ik er ook stampij over maken!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |