abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92580099
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 09:32 schreef Peter1612 het volgende:

[..]

Mijn laatste parkeer boete kreeg ik wel via het cjib? :s 60 euro voor parkeren waar niet mag... + ¤6
raar de laatste 3 kreeg ik van de gemeente amterdam 0_o
pi_92580292
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 09:32 schreef Peter1612 het volgende:

[..]

Mijn laatste parkeer boete kreeg ik wel via het cjib? :s 60 euro voor parkeren waar niet mag... + ¤6
Misschien stond je buiten de gemeentegrens?
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_92617144
Een tweede brief is binnengekomen waarin het totale bedrag is opgelopen naar 90,00 euro (easy money). Vervolgens in contact geweest met het Europees Consumenten Centrum en die hebben weten te vertellen dat ik volledig in mij recht sta en dat de eiser moet maar bewijzen.

Daarna ben ik maar eens gaan bellen met het bureau. Wel erg netjes van ze moet ik toegeven. De beste heer aan de andere kant van de lijn heeft gelijk zijn excuses aangeboden doordat ik een tweede brief kreeg i.p.v. een reactie op mijn eerder schrijven en hij heeft beloofd dat hij bewijsstukken gaat sturen. Prachtig toch?

Het twistpunt dat we nog hebben is het bedrag van 18,00 euro wat ik vooralsnog moet betalen volgens de beste heer aan de andere kant van de lijn. Dat zijn de kosten (administratiekosten) die zij gemaakt hebben om mijn gegevens te achterhalen. Ik gaf aan dat ik alleen de boete betaal en die extra kosten moeten maar vergoedt worden door de opdrachtgever.

Wordt nog vervolgd...
pi_92651158
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 23:18 schreef izri123 het volgende:

Het twistpunt dat we nog hebben is het bedrag van 18,00 euro wat ik vooralsnog moet betalen volgens de beste heer aan de andere kant van de lijn. Dat zijn de kosten (administratiekosten) die zij gemaakt hebben om mijn gegevens te achterhalen. Ik gaf aan dat ik alleen de boete betaal en die extra kosten moeten maar vergoedt worden door de opdrachtgever.

Wordt nog vervolgd...
Begrijp je niet dat er adminkosten gerekend worden wanneer ze vanuit Belgie jouw gegevens moeten achterhalen, de bekeuring op moeten stellen en het naar jouw adres moeten sturen. Jezus, 18 euro man, waar doe je moeilijk over :{
pi_92761718
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 19:37 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Begrijp je niet dat er adminkosten gerekend worden wanneer ze vanuit Belgie jouw gegevens moeten achterhalen, de bekeuring op moeten stellen en het naar jouw adres moeten sturen. Jezus, 18 euro man, waar doe je moeilijk over :{
Het gaat om het principe natuurlijk. Als ik zonder brief vooraf meteen een incasso partij op mn nek krijg zou ik er ook stampij over maken!
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_92762369
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 11:51 schreef RanTheMan het volgende:

Het gaat om het principe natuurlijk. Als ik zonder brief vooraf meteen een incasso partij op mn nek krijg zou ik er ook stampij over maken!
Brief vooraf :D dat lijkt mij ook wel eens leuk. Ik krijg altijd direkt een acceptgiro van het CJIB met gegevens van de overtreding. Jij ontvangt blijkbaar eerst een persoonlijke brief, "sorry meneer, U heeft te hard gereden. Bijgevoegd enkele foto's. U ontvangt binnenkort de boete thuis.Groetjes, de politieman"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')